#265498
wymienić uszczelniacze
"lanie" to brak prawidłowego rozpylania mieszanki paliowej przez końcówkę wtryskiwacza, "lanie" w punkt w ostateczności wiąże się z wypaleniem tłoka, przy lejących wtryskach silnik nie dopala podanego paliwa i zazwyczaj kopci na czarno
w prosty sposób - na bagnecie gorzej gdy silnik spala olej a paliwo uzupełnia jego stan dlatego aby ustrzec się od tego nie stosujemy interwału long life a dodatkowo przy częstym użytkowaniu auta wyłącznie po mieście należałoby interwał skrócić nawet do 10 tys i mniej
https://www.youtube.com/results?search_ ... zy+1.9+tdishadowman2501 pisze: ↑07 cze 2018, 19:15.Czy te pompowtryskiwacze się jakoś potem po włożeniu na miejsce jakos prezycyzyjnie ustawia??
Pisałem z tą firmą od turbin :
dol4r2 pisze: ↑21 cze 2018, 20:48Panowie zbliża mi się wymiana oleju w BXE już po ( wymianie silnika i panewek) i zastanawiam się czy jest sens zaglądać do panewek? Ponieważ za uważałem że na rozgrzanym silniku dochodzą stuki z pod zewego koła tylko na wolnych obr. może to już przeraźliwie. Ktoś sprawdzał panewki po wymianie w jakim są stanie?
W bls zdarza się ale jest mniej przypadków. Pytanie ile na rynku jest bxe a ile bls. Na pewno BLS jest w grupie ryzyka.darkb pisze:to w końcu w BLS te panewki są dobre czy tak samo kiepskie jak w BXE i należy je wymieniać