Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By Art'ek -  24 maja 2013, 13:33
 -------
#98906
Witam
Planuje nieco podwyższyć moc w moim bkc 105 km, w związku z tym kupiłem turbo asz.
Z tego co się dowiedziałem wszystko pasuje tylko trzeba przerobić flansze na wydech....
czy któryś z użytkowników którzy są po takim "modzie" może podzielić się wskazówkami- zdjęciem - może nawet mógł by pomoc w ogarnięciu takiej flanszy - lub jakimś pomocniczym rysunkiem??
Bardzo proszę o pomoc - myślę ze temat może później jeszcze nie raz przydać :)
By idymy -  24 maja 2013, 16:41
 -------
#98910
a nie myślałeś zacząć od jakiegoś programu ? Ja posiadam ten sam silnik u siebie i mam pod nosem Compsporta do którego się wybieram niebawem na stage 1: 145-150km/300-320nm a następnym krokiem będzie właśnie wymiana turba ( albo jak padnie lub jak mi wzrośnie apetyt na moc )

a co do Twojego zapytanie to poszukaj tutaj był wątek wałkowany: http://www.vwgolfv.home.pl/Forum/phpBB- ... 650#p97397" onclick="window.open(this.href);return false;
By Art'ek -  24 maja 2013, 17:12
 -------
#98915
idymy... czy przeczytałeś o co pytalem konkretnie??
mam już jednomas i kat poszedł out po wybuchu poprzedniego turbo....
prosiłem o jakaś pomoc właśnie w instalacji - dokładniej wspomnianej wyżej flanszy ... temat który dałeś przeczytałem już nie raz dalej w nim nie widzę tematu o który konkretnie pytam - czyli flanszy i jej mniej więcej budowy - rysunku - zdjęcia bądź może ktoś to robił i może mi pomoc czy doradzić .....
Awatar użytkownika
By Danielo -  24 maja 2013, 21:14
 dolnośląskie
#98930
Art'ek pisze:idymy... czy przeczytałeś o co pytalem konkretnie??
mam już jednomas i kat poszedł out po wybuchu poprzedniego turbo....
prosiłem o jakaś pomoc właśnie w instalacji - dokładniej wspomnianej wyżej flanszy ... temat który dałeś przeczytałem już nie raz dalej w nim nie widzę tematu o który konkretnie pytam - czyli flanszy i jej mniej więcej budowy - rysunku - zdjęcia bądź może ktoś to robił i może mi pomoc czy doradzić .....

Skoro juz nie masz kata to jaki problem kupic DP z 1,9 tdi 130 poprzecznego i przespawac flansze? albo wogole czesc wydechu az do zlacza elastycznego ? byle jaki warsztat kumajacy migomat wspawa ci to bez problemu .
By Art'ek -  25 maja 2013, 12:41
 -------
#98957
Danielo kata mam wyciętego w taki sposób ze został rozcięty środek wyciągnięty a miejsce wycięcia na nowo zaspawane
jaki problem kupić DP 130 z poprzecznego i przespawać flansze nie wiem - dlatego pytam- z tego co widzę mam na turbo przy wyjściu na wydech 3 śruby w poprzednim z tego co wiem są na 2 wiec może doradzisz mi dokładnie jak ty to widzisz ??? może być na pw
Awatar użytkownika
By Danielo -  25 maja 2013, 15:03
 dolnośląskie
#98965
Art'ek pisze:Danielo kata mam wyciętego w taki sposób ze został rozcięty środek wyciągnięty a miejsce wycięcia na nowo zaspawane
jaki problem kupić DP 130 z poprzecznego i przespawać flansze nie wiem - dlatego pytam- z tego co widzę mam na turbo przy wyjściu na wydech 3 śruby w poprzednim z tego co wiem są na 2 wiec może doradzisz mi dokładnie jak ty to widzisz ??? może być na pw
W turbo asz masz 3 sruby a w oryginale masz opaske v-band . Moim zdaniem najlepiej jest wstawic odcinek DP ze 130 niz spawac sama flansze i zostawiac pusta puszke ktora powoduje ***** dzwieki .http://allegro.pl/tlumik-katalizator-la ... 60499.html <- np takie cos kupujesz odcinasz przy zlaczu elastycznym wstawiasz kawalek rurki i calosc laczysz do twojego elastyka i po klopocie
By JAandYOU -  04 cze 2018, 22:03
 mazowieckie
#265383
Witam 😀 moje oryginalne turbo już ma się ku końcowi i zastanawiam się nad turbiną od ARL, wiem że trzeba zmienić downpipe no i oczywiście program. Reszta pasuje bez problemu? Macie jakieś zaufane źródło kupna takiego turbo i downpipe? :wacko: