#99670
Przy biegu jałowym cisnienie jest male wiec tym sie nie ma co przejmowac. Powiedzialbym ze dzwiek jest taki nie tyle co swiszczy co swiergoli , taka powiedzmy popierdziawka z gwizdem . Nic dodac nic ujac. Jak chcesz dodatkowo szybko i nazwijmy to skutecznie zbic temp silnik niech silnik chodzi, wlacz ogrzewanie bez klimy na maksa i duzy nawiew szybko i skutecznie zbijasz wtedy temp czasem az na liczniku spada mi do dwoch kresek. Wtedy mam 1000% procentowa pewnosc ze sie schlodzilo wszystko. A najlepiej do zwyklego 1,9 tdi wpakowac chlodniczke oleju od 2,0 tdi koszt rzedu 50-70 zl za uzywke.
PS dla niedowierzających ze to EGR jak juz wam zacznie swiszczec to sciagnijcie wezyk dochodzacy do zaworu podcisnieniowego EGRa i powinno ustąpic:) tylko zawsze moze pozniej check engine wyskoczyc.W trybie dopalania spalin mamy dawke PALIWO + TLEN + SPALINY odlaczajac EGRa mamy dawke PALIWO + TLEN co ecu zalapie po wiekszej przeplywajacej masie powietrza. Dla samego testu mozna to zrobic kto co lubi
PS dla niedowierzających ze to EGR jak juz wam zacznie swiszczec to sciagnijcie wezyk dochodzacy do zaworu podcisnieniowego EGRa i powinno ustąpic:) tylko zawsze moze pozniej check engine wyskoczyc.W trybie dopalania spalin mamy dawke PALIWO + TLEN + SPALINY odlaczajac EGRa mamy dawke PALIWO + TLEN co ecu zalapie po wiekszej przeplywajacej masie powietrza. Dla samego testu mozna to zrobic kto co lubi