#198249
Czyli cały ten blok do zmiany? Pytam dokładnie bo mechanik mi tylko powiedział ze mam kupić zawór ciśnienia doładowania turbo i tyle. Nie powiedział jak to wygląda ani nic .
jeśli się wymienia to cały blokKris_6 pisze:Czyli cały ten blok do zmiany? Pytam dokładnie bo mechanik mi tylko powiedział ze mam kupić zawór ciśnienia doładowania turbo i tyle. Nie powiedział jak to wygląda ani nic .
w AZV i BKD tak, w BMM nie, na poprzedniej stronie masz odpowiedz w screenach z ETKAKris_6 pisze:A od 2.0 tdi do 1.9 tdi jest taki sam blok tych zaworów magnetycznych?
dokładnie, przyczyna tkwi raczej w czym innym, pewnie chwyta notlaufa a mechanik jak to mechanicy .... zaczynamy od N75, pewnie nie wie że tu jest blok zaworówlukas1305 pisze:Ten blok zaworów magnetycznych sie praktycznie nie psuje..
zaslepilem egr i nic i wlasnie jest taki problem ze ciagnie od 2.5 a czasem sie zdarzy ze ciagnie juz od 1.9-2tys. albo ciagnie i zara od 3tys.zacznie bzyczec podejzewam ze ta pucha i juz slabszy jest ale ciagnie jakos i potem 3.4tys przestaje bzyczec ten co wylanczal mi egr jest ogarniety i sam nie ma pojecia mowi ze trzeba albo ta puche nowa albo gruszke nowa albo sztange od gruchy poprawic bo mogli zle ustawic jak regenerowali mi turbine bo czuc takie od 2.5 przyspieszenie nagle..