Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
#198392
Kris_6 pisze:A od 2.0 tdi do 1.9 tdi jest taki sam blok tych zaworów magnetycznych?
w AZV i BKD tak, w BMM nie, na poprzedniej stronie masz odpowiedz w screenach z ETKA

Dodano po 2 minutach 50 sekundach:
lukas1305 pisze:Ten blok zaworów magnetycznych sie praktycznie nie psuje..
dokładnie, przyczyna tkwi raczej w czym innym, pewnie chwyta notlaufa a mechanik jak to mechanicy .... zaczynamy od N75, pewnie nie wie że tu jest blok zaworów :)
#257269
A ja mam tak problem ze jak przekraczam czasem 2 ale zazwyczaj 3tys.to zaczyna sie bzeczenie i mniejsza moc i te bzeczenie dochodzi wlasnie z okolic tej puszki albo wlasnie to ta puszka bo i czasami po zgaszeniu lubi oddawac odglosy..i teraz pytanie czy zepsota puszka czy cos innego ze wydaje takoe odglosy od 3tys obrotow podczas jazdy
#259469
Tyson pisze:
27 wrz 2017, 7:44
Nikt nie wymaga, żeby każdy był Bralczykiem, ale do licha chyba każdy chodził do szkoły, taki bynajmniej jest obowiązek społeczny :P
Jeżeli chodzi o Twój problem, to nasuwa się podstawowe pytanie: podpinałeś kompa w celu sprawdzenia błędów?
zaslepilem egr i nic i wlasnie jest taki problem ze ciagnie od 2.5 a czasem sie zdarzy ze ciagnie juz od 1.9-2tys. albo ciagnie i zara od 3tys.zacznie bzyczec podejzewam ze ta pucha i juz slabszy jest ale ciagnie jakos i potem 3.4tys przestaje bzyczec ten co wylanczal mi egr jest ogarniety i sam nie ma pojecia mowi ze trzeba albo ta puche nowa albo gruszke nowa albo sztange od gruchy poprawic bo mogli zle ustawic jak regenerowali mi turbine :ireful: bo czuc takie od 2.5 przyspieszenie nagle..