#117668
Masakra Rozgrzej silnik i sprawdz czy kat wtrysku jest dobrze ustawiony , ile ci pali przy rozgrzanym silniku na biegu jalowym (mam na mysli wskazania komputera ).
soil pisze: jak ktoś jeździ brutalnie to auto zagrzeje się w kilka chwil,
jak to powiedział mój "ulubieniec" - to jest oczywista oczywistośćsoil pisze: ale bez depnięcia ciężko go dogrzać przy -20
mettenos pisze:mam aktualnie trzy diesle w ogrodzie tj. BLS, BXE i CBAB i we wszystkich jest identycznie tj. 90st załapują przy - 20 po około 12 km, nie sądzę aby wszystkie miały termostat do kitu, w BRU miałem identycznie, a to że przy -20 w TDI osiągasz 90 po 3 km nigdy nie uwierzę, w korakach przy -20 też musi spaść nie ma bata, takie prawa fizyki, takie rzeczy tylko w erze
Coś w tym musi być, mojego ojca Passek 2.0 TDI CBAB też momentalnie łapie temperaturę roboczą. W okresie letnim jak wyjeżdża z podwórka to ulicę dalej wskazówka rośnie w oczach a motor w pełni sprawny.gral48 pisze:Coś chyba jednak jest nie tak Panowie z waszymi termostatami:
U mnie -20. Pali od strzała, oczywiście jak zgasnie kontrolka swiecy zarowej;
Dalej, letnie powietrze po 30sek.
Temp. silnika 90stopni po przejechaniu 3-4 km, i potem cały czas tak trzyma, bez względu na to czy jazda czy postój.
Zużycie Komputer-jak zimny 0.9, jak się zagrzeje spada do 0,5 - 0,6
No i brak "ostatniego moda"