Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  31 sty 2014, 11:00
 zachodniopomorskie
#118543
Sprawny układ chłodzenia nie puszcza plynu na chlodnice dopuki nie zostanie osiągnięta temp.jego otwarcia, wiec po co ten karton, trzeba po prostu ustawic ogrzewanie dopiero jak temp. Na wskaźniku wskoczy na 70, bo tak wychladza sie nagrzewnica co dopiero podgrzany plyn a tak 6km i 90 st na blacie
By arianm -  31 sty 2014, 11:07
 mazowieckie
#118545
PinkFloyd pisze:Sprawny układ chłodzenia nie puszcza plynu na chlodnice dopuki nie zostanie osiągnięta temp.jego otwarcia, wiec po co ten karton,
Całkiem słuszne stwierdzenie -- allle takie opatulenie zmniejsza wentylacje komory silnika -bo temu służą kratki ,więc temperaturke złapiemy szybciej.
By M4rcin -  01 lut 2014, 13:12
 śląskie
#118629
ja dzisiaj wymyslilem cos takiego:
https://www.copy.com/s/Ojo6M9HOiBC63Vhj ... 124841.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
wymontowałem kratkę i owinąłem czarną folią stretch.

Zmieniłem miejsce pracy wiec mam zdecydowanie bliżej bo ok 6km i auto ciągle było niedogrzane.
Zobaczymy jak szybko będzie się teraz rozgrzewało :)
Wcisnąłem tą kratkę ale nie trzyma się na zaczepach więc w razie czego można ją szybko zdemontować
By M4rcin -  03 lut 2014, 22:30
 śląskie
#118945
jakaś tam różnica jest ale bez rewelacji. Różnice- 1km wcześniej mam 50' i dłużej trzyma temperaturę na postoju. Muszę coś pomyśleć nad grillem ale nie bardzo mam pomysł bo nie chciałbym szpecić auta a wszystko co umieszczę w kratkach grilla będzie pod wpływem pędu powietrza wciskane do środka....
By gracq -  07 lut 2014, 21:26
 -------
#119414
ja mam sposób na dolnego grila taki że na zimę tnę paski ze styropianu gr. 20 mm i wtykam między szczeble, w zależności od temp. zostawiam otwarte 2 lub 1 szczelinę aby na icka trochę dmuchało, wskazówka dużo szybciej osiąga piona. Jeśli komuś kolorek przeszkadza zawsze można użyć spray'a
Awatar użytkownika
By pavlos2 -  03 maja 2016, 11:40
 podlaskie
#226731
Witam ...

Panowie pytanie do was w sprawie naszych mk5.Otóż ostatnio zainteresowałem się temperaturą w swoim Golfie .Auto o silniku BKC wskazówka podczas jazdy wskakuje bez problemu na 90 stopni i tak trzyma,ale... po trasce około 25 kilometrów podłączyłem VAGA i jest tak :

01-Engine blok 007 temperatura płynu 78-79 stopni max (na blacie trzyma cały czas 90 stopni)
17- Instruments blok 003 (chyba 003-nie pamiętam) temperatura płynu 78 stopni

Nie wiem jak jest z silnikami BKC i temperaturami w nich ,ale czy nie powinno być stałe 90 stopni w blokach 007 i 003 ?Czy po prostu mam nie dogrzany silnik przez wadliwy termostat ?Czujnik raczej mam dobry skoro w obu sterownikach temperatury są zbliżone - ale czy oby nie za niskie ?Jak jest u was ?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  03 maja 2016, 12:01
 zachodniopomorskie
#226735
pavlos2 pisze:Witam ...

Panowie pytanie do was w sprawie naszych mk5.Otóż ostatnio zainteresowałem się temperaturą w swoim Golfie .Auto o silniku BKC wskazówka podczas jazdy wskakuje bez problemu na 90 stopni i tak trzyma,ale... po trasce około 25 kilometrów podłączyłem VAGA i jest tak :

01-Engine blok 007 temperatura płynu 78-79 stopni max (na blacie trzyma cały czas 90 stopni)
17- Instruments blok 003 (chyba 003-nie pamiętam) temperatura płynu 78 stopni

Nie wiem jak jest z silnikami BKC i temperaturami w nich ,ale czy nie powinno być stałe 90 stopni w blokach 007 i 003 ?Czy po prostu mam nie dogrzany silnik przez wadliwy termostat ?Czujnik raczej mam dobry skoro w obu sterownikach temperatury są zbliżone - ale czy oby nie za niskie ?Jak jest u was ?
W zakresie 78-98 na blacie jest zawsze 90st żeby wskazówka ciagle się nie wachlowała a kierowca się nie stresował, w czasie jazdy na mocno rozgrzanym silniku powinno być w zakresie 80-87st, termostat ori otwiera się w zakresie 87st. Postoisz ok 5 min i już temp. spadnie z tych np. 85st na 80st. Zobacz w czasie jazdy na vcdsie.
By nikodem -  09 paź 2016, 22:20
 małopolskie
#240558
Panowie a u mnie jest taki problem, że wskazówka temperatury silnika zaczęła dosłownie świrować przejeżdżam kilka dobrych kilometrów wskazówka w ogóle się nie rusza po chwili skoczy na około 88 stopni i zaraz znowu spadnie do 50 potem znowu 88 i tak co jakiś czas czyżby termostat był by do wymiany??
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  09 paź 2016, 22:32
 zachodniopomorskie
#240561
nikodem pisze:Panowie a u mnie jest taki problem, że wskazówka temperatury silnika zaczęła dosłownie świrować przejeżdżam kilka dobrych kilometrów wskazówka w ogóle się nie rusza po chwili skoczy na około 88 stopni i zaraz znowu spadnie do 50 potem znowu 88 i tak co jakiś czas czyżby termostat był by do wymiany??
porównaj wskazania w vcdsie z ecu i z licznika jak wskazówka leży, jak sa takie same to termostat, jak duża rozbieżność to czujnik.
By nikodem -  09 paź 2016, 22:38
 małopolskie
#240563
PinkFloyd pisze:
nikodem pisze:Panowie a u mnie jest taki problem, że wskazówka temperatury silnika zaczęła dosłownie świrować przejeżdżam kilka dobrych kilometrów wskazówka w ogóle się nie rusza po chwili skoczy na około 88 stopni i zaraz znowu spadnie do 50 potem znowu 88 i tak co jakiś czas czyżby termostat był by do wymiany??
porównaj wskazania w vcdsie z ecu i z licznika jak wskazówka leży, jak sa takie same to termostat, jak duża rozbieżność to czujnik.
dziękuje za rade jutro sprawdzę tak ja radzisz i dam znać
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11