#102978
Jedyne co to w wersjach z wałkami wyrównoważającymi występuje problem z pompą oleju identycznie jak w PD. Podobno poprawili od 2011r. ale kto to wie.
Z usterek które odziedziczyły po 2.0 PD można zaliczyć:
problemy z chłodniczką EGR - przepala się i lubi uciekać tamtędy płyn chłodniczy
klapki w kolektorze ssącym się zacinają ( można je trwale wyłączyć )
pada sterowanie turbiną
Z tego co ustaliłem w bazie vw u mnie wystąpił jak na razie tylko problem nr 3 po przebiegu ok 110 tys. Teraz auto ma prawie 180 tys.i jest ok.
dolega to co wszystkim dieslom ale nie ma spektakularnych fuckupów.volf pisze:a jak 2,0 CR ? czy oby na pewno im nic nie dolega?
Jedyne co to w wersjach z wałkami wyrównoważającymi występuje problem z pompą oleju identycznie jak w PD. Podobno poprawili od 2011r. ale kto to wie.
Z usterek które odziedziczyły po 2.0 PD można zaliczyć:
problemy z chłodniczką EGR - przepala się i lubi uciekać tamtędy płyn chłodniczy
klapki w kolektorze ssącym się zacinają ( można je trwale wyłączyć )
pada sterowanie turbiną
Z tego co ustaliłem w bazie vw u mnie wystąpił jak na razie tylko problem nr 3 po przebiegu ok 110 tys. Teraz auto ma prawie 180 tys.i jest ok.
leon TS:190KM--> V GTI: 264KM--> jetta: 170KM--> saab9-3: 220KM