Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  18 lip 2014, 11:42
 pomorskie
#137795
adrianSZ pisze:2.0 CR bardzo udana jednostka,problem pompy oleju został naprawiony, ..
nie wiem czy został naprawiony bo mechanicy po oględzinach pomp mówią, że lepiej je wymieniać co 150-200kkm więc chyba tak nie do końca z tym wyeliminowaniem
By sandiego -  29 sie 2014, 11:56
 podkarpackie
#141583
Ja podobnie jak @adrianSZ chciałbym zwrócić uwagę na silnik 2.0 CR, jeden z lepszych moim zdaniem silników, a tak troszkę poza tematem równiez polecam poczytać ten artykuł http://www.iparts.pl/artykuly/jak-jezdz ... em,66.html" onclick="window.open(this.href);return false; Jak by nie patrzeć, awaryjność jednostki napędowej zależy w dużym stopniu od tego jak jest ona używana, eksploatowana a nie oszukujmy się, jest sporo osób które po prostu katuje te silniki.
Awatar użytkownika
By sopel_95 -  29 sie 2014, 17:58
 mazowieckie
#141595
Zgadzam się, ludzie nie mają pojęcia jak prawidłowo eksploatować a później kolejny właściciel klnie, że auto się psuje. Kiedyś słyszałem fajne powiedzenie, że największą wadą każdego samochodu jest jego poprzedni właściciel :D chociaż to nie w każdym przypadku prawda. Co do 2.0 CR też uważam, że to świetny motor. Ojciec ma w Passacie B6 przelatane prawie 250 kkm, serwis na czas, silniczek cyka jak marzenie :pepsi: pomijając już kulturę pracy, spalanie, dynamikę i elastyczność.
By Ali77 -  01 gru 2014, 0:04
 -------
#152489
Ja mam 2,0 z silnikiem BMM więc nie najgorzej przebieg 183 kkm , tylko nie wiem co w nim robił poprzedni wlaściciel ale widać ze dbał o samochód . 2 miesiące temu sprowadzony więc u nas nie grzebane. Pompowtryski sprawdzone na vagu są ok i podobno turbina wymieniona a co dalej zobaczymy. :?:
krisv, ciekawy artykuł
Awatar użytkownika
By sulekmk4 -  23 lut 2015, 23:42
 kujawsko-pomorskie
#167592
Witam Panów :hi:
Pozwolę odświeżyć temacik. Ojciec posiada outlandera z 2008r,silnik 2.0 DID 140km,znajomy mechanik z serwisu skody powiedział,że to ten sam silnik co siedzi w passkach b6,troszkę czytałem i zdanie majstra się potwierdziło . Mamy go trzy lata dobre,na blacie 230tyś km i ten silnik chodzi,nic się z nim nie dzieje (odpukac),choć słychać już dwumas powoli ale majster mówi,że można jeszcze spokojnie jeździć. Muszę odnaleźć kod silnika i sprawdzić cóż to za wersja,bo nie ukrywam,ten post na temat tego silnika mnie zaciekawił.
Awatar użytkownika
By Tepes -  13 sie 2016, 19:54
 śląskie
#236932
Co najmniej dobre. Mam takiego w variancie, a samochód mam od dwóch lat. Olej wymieniam co 10000 km. Po ośmiu latach od daty produkcji (2007) wymieniłem tylne amortyzatory, tylne piasty i przeguby wewnętrzne i zewnętrzne (polski asfalt jakiś nie ten tego? :laugh: ). Miałem w ubiegłym roku problem z jednym z przekaźników odpowiedzialnym za tylną wycieraczkę, spryskiwacz...i klimę.
Awatar użytkownika
By Tyson -  14 sie 2016, 10:55
 mazowieckie
#236954
Tepes pisze:... Po ośmiu latach od daty produkcji (2007) wymieniłem tylne amortyzatory, tylne piasty i przeguby wewnętrzne i zewnętrzne (polski asfalt jakiś nie ten tego? :laugh: ). Miałem w ubiegłym roku problem z jednym z przekaźników odpowiedzialnym za tylną wycieraczkę, spryskiwacz...i klimę.
to świadczy, że silnik 2.0 TDI (o którym jest temat) jest super silnikiem :super:
By kupszczelisty -  05 wrz 2016, 7:57
 wielkopolskie
#238502
Ja mam BMM, to jest przerobione 1,9. Rozrząd, pompa wody, świece żarowe, to jest wszystko jak w 1,9. Silnik bardzo żwawy z niskich obrotów. Ja mam prawie 220 000 nalatane i pracuje dobrze. Oleju między wymianami nie dolewam.