#111515
Te 2,5K to same części czy części + robocizna?
Wałek 950zł ori od gościa z allegro, szklanki 400zł INA, panewki 130zł Glyco, uszczelniacz wałka 20zł, komplet śrub które w zasadzie trzeba by wymienić bo są rozciągliwe-jednorazowe - ok 190zł w ASO (choć większość nie wymienia, powiedzmy że z 1 raz można by ich ponownie użyć). No i chyba tyle, nie wiem co mu tam jeszcze może być potrzebne. Jeśli rozrząd ma więcej niż te 30-40 tyś powiedzmy, to wypadałoby od razu zrobić go.
Każ sobie zrobić dokładną listę co, jakiego producenta i o jakim symbolu chce kupić, a nie "Panie, oryginały, super jakość..." z intercarsu z super zniżką Max-gear albo TopranJolanda pisze:Witam
I mój trafił do warsztatu ma 206000 przejechane i do wymiany wałek i wszystkie te inne rzeczy o których piszecie (szklanki itp). Mechanik zamówił te częsci ale jakoś cena mnie zastanawia , 2500 zeta (nikt z was takiej nie podaje) twierdzi ze to dobra cena i części oryginały .No i najgorsze, pompowtryski dwa mam do wymiany jeden ponoć kosztuje 3000 (trzy tysiące), żona już na mnie krzywo patrzy i.... . Mam w domu jeszcze golfa 3, syn z córa zajeżdża i nie do zajechania(350000km) a ten 2008 rok i , to jakaś masakra. Co myślicie o tych cenach? Mechanik ma upust w sklepie (ponoć).
Te 2,5K to same części czy części + robocizna?
Wałek 950zł ori od gościa z allegro, szklanki 400zł INA, panewki 130zł Glyco, uszczelniacz wałka 20zł, komplet śrub które w zasadzie trzeba by wymienić bo są rozciągliwe-jednorazowe - ok 190zł w ASO (choć większość nie wymienia, powiedzmy że z 1 raz można by ich ponownie użyć). No i chyba tyle, nie wiem co mu tam jeszcze może być potrzebne. Jeśli rozrząd ma więcej niż te 30-40 tyś powiedzmy, to wypadałoby od razu zrobić go.