Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
#273553
No i na mnie przyszedł czas :( w tygodniu wymiana całego zestawu dwumasa, sprzęgła, łożyska i uszczelniacza to i tak jakoś długo się jeździło bo na szafie 332 000 km. :cool:

Obrazek

Obrazek

A zaczeło się od tego, że zaczął dziwnie pracować, jakieś obcieranie delikatne i po zdjęciu pokrywy z pod silnika znalazłem kawałki sprężyny i wiórki skrawania :sleepy: a po rozebraniu tak to wyglądało :szok: w warsztacie też się zdziwili, dlatego takie obcieranie było

Obrazek
#273639
zbyńo.ko pisze:
20 kwie 2019, 6:28
bo na szafie 332 000 km. :cool:
U mnie 302 000 i jeszcze mógłbym jeździć. Okazało się, że dwumasa w spoko stanie jednak łożysko tragedia, więc nie było sensu robić sztucznych oszczędności i wymiana kpl + wymiana oleju w skrzyni. Teraz jazda i kultura pracy to czysta przyjemność :pepsi:
A i LUK w ogóle nie pasował. Oryginalnie był Sachs i taki też wjechał na wymianę.
#273688
morfeusz747 pisze:
23 kwie 2019, 10:48
zbyńo.ko pisze:
20 kwie 2019, 6:28
bo na szafie 332 000 km. :cool:
Teraz jazda i kultura pracy to czysta przyjemność :pepsi:
A i LUK w ogóle nie pasował. Oryginalnie był Sachs i taki też wjechał na wymianę.
Dokładnie jak piszesz, teraz jest kultura jazdy :) U mnie w oryginale siedział LUK i też poszedł LUK :pepsi: Oby służyło :oczko:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15