Re: Koło dwumasowe, dwumasa, sprzęgło / oznaki zużycia / jaki zestaw założyć
: 04 kwie 2017, 9:07
Ile kosztuje wymiana kompletna dwumasy ?
Na jaki koszt się trzeba przygotować?
Na jaki koszt się trzeba przygotować?
Forum Volkswagen Golf V
https://vwgolfv.pl/
ok 2tys zładam8tg pisze:Ile kosztuje wymiana kompletna dwumasy ?
Na jaki koszt się trzeba przygotować?
A-R-T-U-R pisze:ok 2tys zładam8tg pisze:Ile kosztuje wymiana kompletna dwumasy ?
Na jaki koszt się trzeba przygotować?
z tym jednomsem to różnie bywa, ja dla przykładu założyłem jednomas i zaczęły sie problemy z hałaśliwą skrzynią biegów a mianowicie kiedy na pierwszym biegu puściłem gaz i auto samo się toczyło na niskich obrotach to hałas taki jakbys śrub nawrzucał do skrzyni, hałas ustawał po wciśnieciu gazu.Myślałem że cos odkręciło się wiec sprawdzałem każdą śrubę którą odkręcałem przy wyciąganiu skrzyni i nic wszystko było ok.Przy przyśpieszaniu i obciążeniu przy około 2000 obrotów silnik wpadał w wibracje ktore dawały silny rezonans jakby tłumik dotykał blach. Po 2 tygodniach takich męczarni kupiłem dwumas LUK-a wymieniłem i dosłownie wszystko ucichło i wróciło do normy.Po moim doświadczeniu z jednomasem powiem tyle - nie warto poprawiać fabryki.Niektórzy piszą że jednomas a dwumas praktycznie niema róznicy.Ja ją odczułem i to mocno więc tyle mogę z mojego doświadczenia powiedzieć.sopel_95 pisze:Sachs podobno lepszy i każdy go doradza. Jaki masz silnik i skrzynie ? Ja na Twoim miejscu założyłbym jednomas, sam mam i sobie chwalę
Jedno zasadnicze pytanie wyważałeś JM z dociskiem i tarcza?djrafi85 pisze:z tym jednomsem to różnie bywa, ja dla przykładu założyłem jednomas i zaczęły sie problemy z hałaśliwą skrzynią biegów a mianowicie kiedy na pierwszym biegu puściłem gaz i auto samo się toczyło na niskich obrotach to hałas taki jakbys śrub nawrzucał do skrzyni, hałas ustawał po wciśnieciu gazu.Myślałem że cos odkręciło się wiec sprawdzałem każdą śrubę którą odkręcałem przy wyciąganiu skrzyni i nic wszystko było ok.Przy przyśpieszaniu i obciążeniu przy około 2000 obrotów silnik wpadał w wibracje ktore dawały silny rezonans jakby tłumik dotykał blach. Po 2 tygodniach takich męczarni kupiłem dwumas LUK-a wymieniłem i dosłownie wszystko ucichło i wróciło do normy.Po moim doświadczeniu z jednomasem powiem tyle - nie warto poprawiać fabryki.Niektórzy piszą że jednomas a dwumas praktycznie niema róznicy.Ja ją odczułem i to mocno więc tyle mogę z mojego doświadczenia powiedzieć.sopel_95 pisze:Sachs podobno lepszy i każdy go doradza. Jaki masz silnik i skrzynie ? Ja na Twoim miejscu założyłbym jednomas, sam mam i sobie chwalę
Mettenoos przede wszystkim dziękuje Ci za odpis.Tak czytałem ten temat ,ale to się zaczęło dziać wczoraj automatycznie po wymianie dwumasy .Przed wymiana ,pomimo tego na jałowym tykało to czy ciepły czy zimny ,zapalanie było miękkie.Akumulator ma miesięczny Centrę 77Ah 760A.Czy to przypadek ,że te stuknicie zaczęło pojawiać się zaraz po wymianie kompletnego sprzęgła ?Mettenoos pisze:to na 99,9% nie jest wina dwumasu, na szarpanie podczas rozruchu ciepłego silnika może się składać kilka rzeczy jak zbyt słaby prąd rozruchowy akumulatora, za mała prędkość rozrusznika, czytałeś ten temat? https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f= ... &start=750
Raczej nie. Jaki masz rozrusznik?pavlos2 pisze:Mettenoos przede wszystkim dziękuje Ci za odpis.Tak czytałem ten temat ,ale to się zaczęło dziać wczoraj automatycznie po wymianie dwumasy .Przed wymiana ,pomimo tego na jałowym tykało to czy ciepły czy zimny ,zapalanie było miękkie.Akumulator ma miesięczny Centrę 77Ah 760A.Czy to przypadek ,że te stuknicie zaczęło pojawiać się zaraz po wymianie kompletnego sprzęgła ?Mettenoos pisze:to na 99,9% nie jest wina dwumasu, na szarpanie podczas rozruchu ciepłego silnika może się składać kilka rzeczy jak zbyt słaby prąd rozruchowy akumulatora, za mała prędkość rozrusznika, czytałeś ten temat? https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f= ... &start=750
Cimek nie jestem w stanie Ci powiedzieć jaki siedzi rozrusznik - zapewne orginalny jeszczeCimek pisze:Raczej nie. Jaki masz rozrusznik?pavlos2 pisze:Mettenoos przede wszystkim dziękuje Ci za odpis.Tak czytałem ten temat ,ale to się zaczęło dziać wczoraj automatycznie po wymianie dwumasy .Przed wymiana ,pomimo tego na jałowym tykało to czy ciepły czy zimny ,zapalanie było miękkie.Akumulator ma miesięczny Centrę 77Ah 760A.Czy to przypadek ,że te stuknicie zaczęło pojawiać się zaraz po wymianie kompletnego sprzęgła ?Mettenoos pisze:to na 99,9% nie jest wina dwumasu, na szarpanie podczas rozruchu ciepłego silnika może się składać kilka rzeczy jak zbyt słaby prąd rozruchowy akumulatora, za mała prędkość rozrusznika, czytałeś ten temat? https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f= ... &start=750
Info PWpavlos2 pisze:Cimek nie jestem w stanie Ci powiedzieć jaki siedzi rozrusznik - zapewne orginalny jeszczeCimek pisze:Raczej nie. Jaki masz rozrusznik?pavlos2 pisze:
Mettenoos przede wszystkim dziękuje Ci za odpis.Tak czytałem ten temat ,ale to się zaczęło dziać wczoraj automatycznie po wymianie dwumasy .Przed wymiana ,pomimo tego na jałowym tykało to czy ciepły czy zimny ,zapalanie było miękkie.Akumulator ma miesięczny Centrę 77Ah 760A.Czy to przypadek ,że te stuknicie zaczęło pojawiać się zaraz po wymianie kompletnego sprzęgła ?