Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By SeA -  10 lip 2014, 11:36
 -------
#137149
Witam serdecznie! Podepnę się pod temat ponieważ zmagam się z podobnym problem.
Udało mi się zrobić LOGi dynamiczne (2 próby) - 4 bieg i pedał w podłogę.

Grupy: 003,011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/zurekseba_179004.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003,011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/zurekseba_179005.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Proszę o analizę.

Nadmienię, że wczoraj został wyczyszczony EGR, wymienione wężyki podciśnieniowe od gruszki turbiny, od klapy gaszącej, od N239.

Sprawdzono działanie sztangi na gruszce. Zarówno na ciepłym i zimnym silniku działa płynnie nic się nie przycina.

Błąd który się pojawia to
17965 - charge pressure control positive deviation P1557-35-00

Dziękuję i pozdrawiam
By wejet -  24 sie 2014, 21:37
 -------
#141045
Witam,

Kilkakrotnie jadąc ze stałą prędkością ok. 150 km/h zdarzyło mi się ,że samochód tracił moc, nie przyspieszał. Należało zgasić silnik i zapalić go od nowa i wszystko wracało do normy.
Udało mi się wykonać logi:

http://vaglog.rtnet.pl/log_183989.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/log_183986.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mógłbym prosić o ocenę logów??
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  24 sie 2014, 21:46
 zachodniopomorskie
#141046
wejet pisze:Witam,

Kilkakrotnie jadąc ze stałą prędkością ok. 150 km/h zdarzyło mi się ,że samochód tracił moc, nie przyspieszał. Należało zgasić silnik i zapalić go od nowa i wszystko wracało do normy.
Udało mi się wykonać logi:

http://vaglog.rtnet.pl/log_183989.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/log_183986.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mógłbym prosić o ocenę logów??
masz niedoładowanie, wygląda że nie z nieszczelności tylko z wysterowania wydajnością turbiny, zrób 011 i 03 na 4 biegu razem , jeżeli na dłuższym biegu będzie lepiej to mechanizm geometrii do przejrzenia.
By zlotyzloty -  25 sie 2014, 14:00
 małopolskie
#141111
W koncu sie wybrałem na diagnostyke i mam nastepujace logi
http://vaglog.rtnet.pl/log_184037.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jeden plik jestem wstanie tu wrzucic a drugi mam w formie notatnik i sie nie da i to sa te dynamiczne chyba.(ogolnie mial problem z zapisaniem ich i sa w takim formacie )
wiec wrzucam go jako plik do pobrania http://sendfile.pl/270976/Log.txt" onclick="window.open(this.href);return false;

Z tego co mi mowili to raczej wszystko wporzadku cos ponad 2k bar itp ten co wykonal log mowil zeby zwiekszyl dawke i nowy program i powinno byc ok
drugi jeszcze cos mowil ze moze jest druga pompa paliwowa elektryczna w baku nie wie czy wtym modelu sa ale ze slyszal o takich przypadkach ze ten elektryk spalony jest i wtedy sie tak zachowuje
:) czekam na odpowiedzi
By wejet -  25 sie 2014, 20:20
 -------
#141171
PinkFloyd pisze:
wejet pisze:Witam,

Kilkakrotnie jadąc ze stałą prędkością ok. 150 km/h zdarzyło mi się ,że samochód tracił moc, nie przyspieszał. Należało zgasić silnik i zapalić go od nowa i wszystko wracało do normy.
Udało mi się wykonać logi:

http://vaglog.rtnet.pl/log_183989.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/log_183986.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mógłbym prosić o ocenę logów??
masz niedoładowanie, wygląda że nie z nieszczelności tylko z wysterowania wydajnością turbiny, zrób 011 i 03 na 4 biegu razem , jeżeli na dłuższym biegu będzie lepiej to mechanizm geometrii do przejrzenia.

Dzięki za odpowiedz.
Oto log 011 i 003 na 4 biegu

http://vaglog.rtnet.pl/log_184132.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Proszę raz jeszcze o ocenę tego loga.
Dzięki.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  26 sie 2014, 7:01
 zachodniopomorskie
#141208
wejet pisze:
PinkFloyd pisze:
wejet pisze:Witam,

Kilkakrotnie jadąc ze stałą prędkością ok. 150 km/h zdarzyło mi się ,że samochód tracił moc, nie przyspieszał. Należało zgasić silnik i zapalić go od nowa i wszystko wracało do normy.
Udało mi się wykonać logi:

http://vaglog.rtnet.pl/log_183989.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/log_183986.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mógłbym prosić o ocenę logów??
masz niedoładowanie, wygląda że nie z nieszczelności tylko z wysterowania wydajnością turbiny, zrób 011 i 03 na 4 biegu razem , jeżeli na dłuższym biegu będzie lepiej to mechanizm geometrii do przejrzenia.

Dzięki za odpowiedz.
Oto log 011 i 003 na 4 biegu

http://vaglog.rtnet.pl/log_184132.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Proszę raz jeszcze o ocenę tego loga.
Dzięki.

teraz jaki to silnik ( uzupełnij profil ), jak BLS to stawiam na wyrobiona zmienną geometrie, jak inny to zapieczone geometria lub wyrobiony mechanizm, w 99% wine ponosi zmienna geometria turbosprężarki, poza tym przepływka jest OK. Mimo 4 biegu i powolnego narastania prędkości i ciśnienia zmienna geometria i tak nie daje rady wyprostować ciśnienia, na 3 biegu widać jak sa tego początki ( dobra turbina daje rade szybko zbić już nawet na 3 biegu gdzie obroty i ciśnienie rosnie szybko ) - tam chwilowe przeładowanie może być- niedoładowanie nie, na 4 biegu powinno być ok jak turbina w miarę jeszcze dobra, a u Ciebie dalej jest chwilowe niedoładowanie po zbiciu overboosta tzn. że geometra nie chodzi płynnie lub ma już luz. jak ciśnienie spadnie poniżej 0,95 bara w tym silniku od razu czujesz jako duzy spadek mocy. A jak się przytnie i spadnie poniżej 0,9 bara dłużej niż 3 sekundy od razu załapie notlauf niedoładowania, który skasujesz ponownym odpaleniem silnika.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  26 sie 2014, 7:06
 zachodniopomorskie
#141209
zlotyzloty pisze:W koncu sie wybrałem na diagnostyke i mam nastepujace logi
http://vaglog.rtnet.pl/log_184037.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jeden plik jestem wstanie tu wrzucic a drugi mam w formie notatnik i sie nie da i to sa te dynamiczne chyba.(ogolnie mial problem z zapisaniem ich i sa w takim formacie )
wiec wrzucam go jako plik do pobrania http://sendfile.pl/270976/Log.txt" onclick="window.open(this.href);return false;

Z tego co mi mowili to raczej wszystko wporzadku cos ponad 2k bar itp ten co wykonal log mowil zeby zwiekszyl dawke i nowy program i powinno byc ok
drugi jeszcze cos mowil ze moze jest druga pompa paliwowa elektryczna w baku nie wie czy wtym modelu sa ale ze slyszal o takich przypadkach ze ten elektryk spalony jest i wtedy sie tak zachowuje
:) czekam na odpowiedzi
co to za logi 011 jak w całym zakresie 2 razy popuściłeś pedał gazu, dynamiczne to te pierwsze , robisz 011 i 03 razem, a statyczne 01,04,013,018,023 poczytaj jak to zrobić i wtedy wklejaj.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 18