#136985
Zawsze mozesz kupiv vag 002 z e-service i za 150 zł masz komplet na przyszlosc
masz niedoładowanie, wygląda że nie z nieszczelności tylko z wysterowania wydajnością turbiny, zrób 011 i 03 na 4 biegu razem , jeżeli na dłuższym biegu będzie lepiej to mechanizm geometrii do przejrzenia.wejet pisze:Witam,
Kilkakrotnie jadąc ze stałą prędkością ok. 150 km/h zdarzyło mi się ,że samochód tracił moc, nie przyspieszał. Należało zgasić silnik i zapalić go od nowa i wszystko wracało do normy.
Udało mi się wykonać logi:
http://vaglog.rtnet.pl/log_183989.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/log_183986.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mógłbym prosić o ocenę logów??
PinkFloyd pisze:masz niedoładowanie, wygląda że nie z nieszczelności tylko z wysterowania wydajnością turbiny, zrób 011 i 03 na 4 biegu razem , jeżeli na dłuższym biegu będzie lepiej to mechanizm geometrii do przejrzenia.wejet pisze:Witam,
Kilkakrotnie jadąc ze stałą prędkością ok. 150 km/h zdarzyło mi się ,że samochód tracił moc, nie przyspieszał. Należało zgasić silnik i zapalić go od nowa i wszystko wracało do normy.
Udało mi się wykonać logi:
http://vaglog.rtnet.pl/log_183989.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/log_183986.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mógłbym prosić o ocenę logów??
wejet pisze:PinkFloyd pisze:masz niedoładowanie, wygląda że nie z nieszczelności tylko z wysterowania wydajnością turbiny, zrób 011 i 03 na 4 biegu razem , jeżeli na dłuższym biegu będzie lepiej to mechanizm geometrii do przejrzenia.wejet pisze:Witam,
Kilkakrotnie jadąc ze stałą prędkością ok. 150 km/h zdarzyło mi się ,że samochód tracił moc, nie przyspieszał. Należało zgasić silnik i zapalić go od nowa i wszystko wracało do normy.
Udało mi się wykonać logi:
http://vaglog.rtnet.pl/log_183989.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/log_183986.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mógłbym prosić o ocenę logów??
Dzięki za odpowiedz.
Oto log 011 i 003 na 4 biegu
http://vaglog.rtnet.pl/log_184132.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę raz jeszcze o ocenę tego loga.
Dzięki.
co to za logi 011 jak w całym zakresie 2 razy popuściłeś pedał gazu, dynamiczne to te pierwsze , robisz 011 i 03 razem, a statyczne 01,04,013,018,023 poczytaj jak to zrobić i wtedy wklejaj.zlotyzloty pisze:W koncu sie wybrałem na diagnostyke i mam nastepujace logi
http://vaglog.rtnet.pl/log_184037.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jeden plik jestem wstanie tu wrzucic a drugi mam w formie notatnik i sie nie da i to sa te dynamiczne chyba.(ogolnie mial problem z zapisaniem ich i sa w takim formacie )
wiec wrzucam go jako plik do pobrania http://sendfile.pl/270976/Log.txt" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tego co mi mowili to raczej wszystko wporzadku cos ponad 2k bar itp ten co wykonal log mowil zeby zwiekszyl dawke i nowy program i powinno byc ok
drugi jeszcze cos mowil ze moze jest druga pompa paliwowa elektryczna w baku nie wie czy wtym modelu sa ale ze slyszal o takich przypadkach ze ten elektryk spalony jest i wtedy sie tak zachowuje
czekam na odpowiedzi
wzorowo książkowozlotyzloty pisze:dobra zrobilem od nowa na 3 pierwszy pomiar i na 4 (na 4 musialem na chwilek lekko sciagnac noge z gazu przez auto ale 3 zrobiona dobrze)
http://vaglog.rtnet.pl/log_184208.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wszystko dobrze , jeszcze daj statycznie co pisalem wyzejzlotyzloty pisze:To jak juz jest dobrze zrobiony log to czekam na odpowiedzi czy cos jest nie tak