Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By Kasia86 -  15 lis 2017, 20:13
 kujawsko-pomorskie
#258940
Proszę o radę posiadam golfa 5 1.9tdi silnik bkc. Mam problem z turbiną ,odkąd kupiłam samochód już trochę pogwizdywał ale sprzedawca zapewnił i pokazał papiery na regenerację turbiny jakaś firma Genesis turbo . Po zakupie mąż sprawdził samochód jeszcze raz okazało się że turbina lekko się poci ale nie było źle czyli aż tak głośno samochód nie gwiazdał. Oddałam do mechanika który wymieniał rozrząd świece filtry oleje i poprawiał przewody przy turbinie bo były ponoć poskrecane na jakieś opaski. Po tym wszystkim samochód zaczął wariowac gwiżdże przy ruszaniu po czym chwilą spokoju później znów słyszalny gwizd . Stracił na mocy nieraz jak by nie reagował na gaz . Zaprowadziłam do następnego typowo od diesla facet stwierdził że katalizator zapchany jak go przegazowali to wypluł tyle czarnego dymu ze szok nawet w układzie ssącym było czarno podłączył p9d Vag wyskoczył błąd podciśnienia turbosprężarki wziął przeczyscil katalizator i mówił że auto super jeździ . Ale samochód gwiżdże gorzej i jak to przekazujesz dalej idzie czarny dym więc ja niewiem proszę o jakiś punkt zaczepienia o co kolwiek
Awatar użytkownika
By Cimek -  15 lis 2017, 20:54
 opolskie
#258941
Czyli teraz nie chodzi o spadek mocy tylko kopcenie? To jest silnik bez DPF czyli może zakopcić. Potrzebne byłyby logi. Sprawdziłbym wszystkie połączenia i uszczelki (lubią się podwijać). Ja swojemu często robię taką przegazówkę-do czerwonego pola (wiadomo na rozgrzanym oleju). Wypluje co ma wypluć i jest dobrze :tooth:
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  15 lis 2017, 21:14
 pomorskie
#258944
Tak czytam posty @Kasia86 i albo kiepscy mechanicy albo kiepski przekaz :P

Dodano po 1 minucie 11 sekundach:
Cimek pisze:
15 lis 2017, 20:54
Ja swojemu często robię taką przegazówkę-do czerwonego pola
A czemu to ma służyć ?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  16 lis 2017, 7:31
 pomorskie
#258958
@Kasia86 w VNT pogwizdują kierownice, to nie musi być nic złego. Zmienna geometria w turbo była czyszczona?

Cimek pisze:
16 lis 2017, 7:06
@Mettenoos Lepiej wypluwa ten osad o potem nie ma "wioski w mieście" jak "januszowe passeratti" :tooth:
tak ci się tylko wydaje :bad: żadnego osadu nie wypluje ponieważ katalizator na postoju nie ma temperatury roboczej i nigdy na postoju takowej nie będzie miał, a ten wypluty osad to nie osad tylko niespalone paliwo w postaci czarnego dymu, które pod wpływem jego nadmiaru z uwagi na brak obciążenia jest po prostu wydalane. Poza tym nawet gdybyś miał kat out to i tak jest bez sensu

Dodano po 2 minutach 23 sekundach:
Kasia86 pisze:
15 lis 2017, 20:13
sprzedawca zapewnił i pokazał papiery na regenerację turbiny jakaś firma Genesis turbo
handlarz, prywaciarz? Kiedy było czyszczone?

Dodano po 2 minutach 31 sekundach:
Kasia86 pisze:
15 lis 2017, 20:13
Ale samochód gwiżdże gorzej i jak to przekazujesz dalej idzie czarny dym więc ja niewiem proszę o jakiś punkt zaczepienia o co kolwiek

brak mocy, gwizdanie, czarny dym często są objawem nieszczelności, poszukaj w temacie "forumowi diagności" kogoś ze swojej okolicy, umów się :naughty: .... na logi oczywiście

Dodano po 2 minutach 32 sekundach:
@Kasia86 poza tym chciałbym abyś zrobiła porządek w swoim profilu bo masz nieład
auto: Golf Mk4
silnik: 1.9 TDI BKC+
wersja wyposażenia: R32 OEM+
By Crix91 -  23 sty 2018, 6:25
 dolnośląskie
#261304
Witam,
mam problem z moim samochodem 1.9 BLS wirus na 140 km DPF wyłączony, turbo regenerowane w tamtm roku około 30 tys km temu, nie ma w ogolę mocy do około 3 tys obrotów powyżej jedzie jak wcześniej czyli bardzo dobrze. Podczas testów nie wyskakiwał mi błąd mrugajacych świec żarowych oraz check engine. Normalnie przy około 2,2 tys - 2,5 tys wyskakiwał głownie podczas większego obciążenia. W załączniku wykonałem logi nie chciały się pliki dodać normalnie to dodałem z dysku Google. Proszę o pomoc i ocenę tego. Mechanik stwierdził, że do wymiany jest intercooler ponieważ wykonywali smoke test (cokolwiek to znaczy, jestem w UK) i tak wykazało, ja się nie znam, ale nie do końca ufam w to co powiedział.
komputer pokazuje błąd:
000 665 Boost presure regulaton
P0299 - 000 control range not reached mil on
Freeze Frame:
RPM: 2142 /min
Voltage: 14,44 V
Speed: 76.0 km/h
Load 45.5 %
Absolute pres: 1570,8 mbar
Absolute Pres: 1071.0 mbar

Link do logów: https://drive.google.com/open?id=1kX1Gv ... _qErClPSnI

dziękuję i pozdrawiam !
By Crix91 -  23 sty 2018, 20:29
 dolnośląskie
#261345
a odzyskanie mocy powyżej 3 tys by o tym świadczyła ? jak czytać te logi ? bo ja to nic na tym nie widzę, nie jest to czytelne. Może potrzebuje jakiegoś programu bo otwieram w excel, albo po prostu muszę to jakoś przestawić.
By sawawawa -  12 lut 2018, 18:47
 spoza Polski
#261917
Witam
Podepne sie pod temat bo dopadła golf dziwna bolączka
Witam
Golf v BLS wpada w tryb awaryjny z niedoładowania turbo, ale tylko przy "emeryckiej" jeżdzie
Notlauf może już wystapić przy 60 km/h i obciażeniu 45%
Przy normalne jeżdzie czy butowaniu jezdzi dobrze . Sztanga chodzi w pełnym zakresie płynnie
Bład na VCP jest tylko jeden P0299.
Prosze o jakieś sugestie bo pomysłow brak
Auto raczej po mieście nie śmiga bo dziennie robię 350 km po autostradzie więc dpf czysty
logi dynamiczne na Vag Can Pro( bo tylko taki dziadoski kabelek mam" tylko robi w txt
Kod: Zaznacz cały
Bloki wartosci mierzonych
VCP+K v3.7.7 08.11.2014 SmartCard, Date: 2018-01-27 11:07:04.765
ECU: 03G906021QK Adres: 01 SW: 1987

Obroty Przepływ masy Przepływ masy Wsp. wypelnien 
11:07:04.765 BL:3 1701,00 RPM 850,00 mg/H 555,00 mg/H 100,61 % 
11:07:05.062 BL:3 1743,00 RPM 850,00 mg/H 665,00 mg/H 100,61 % 
11:07:05.343 BL:3 1806,00 RPM 850,00 mg/H 795,00 mg/H 100,61 % 
11:07:05.625 BL:3 1890,00 RPM 850,00 mg/H 940,00 mg/H 100,61 % 
11:07:05.921 BL:3 1953,00 RPM 850,00 mg/H 1050,00 mg/H 100,61 % 
11:07:06.234 BL:3 2058,00 RPM 850,00 mg/H 1035,00 mg/H 100,61 % 
11:07:06.546 BL:3 2163,00 RPM 850,00 mg/H 960,00 mg/H 100,61 % 
11:07:06.843 BL:3 2268,00 RPM 850,00 mg/H 955,00 mg/H 100,61 % 
11:07:07.140 BL:3 2352,00 RPM 850,00 mg/H 945,00 mg/H 100,61 % 
11:07:07.437 BL:3 2436,00 RPM 850,00 mg/H 955,00 mg/H 100,61 % 
11:07:07.750 BL:3 2520,00 RPM 850,00 mg/H 945,00 mg/H 100,61 % 
11:07:08.046 BL:3 2625,00 RPM 850,00 mg/H 950,00 mg/H 100,61 % 
11:07:08.343 BL:3 2709,00 RPM 850,00 mg/H 945,00 mg/H 100,61 % 
11:07:08.640 BL:3 2772,00 RPM 850,00 mg/H 920,00 mg/H 100,61 % 
11:07:08.937 BL:3 2877,00 RPM 850,00 mg/H 895,00 mg/H 100,61 % 
11:07:09.234 BL:3 2940,00 RPM 850,00 mg/H 895,00 mg/H 100,61 % 
11:07:09.531 BL:3 3024,00 RPM 850,00 mg/H 890,00 mg/H 100,61 % 
11:07:09.828 BL:3 3087,00 RPM 850,00 mg/H 880,00 mg/H 100,61 % 
11:07:10.125 BL:3 3171,00 RPM 850,00 mg/H 890,00 mg/H 100,61 % 
11:07:10.421 BL:3 3234,00 RPM 850,00 mg/H 885,00 mg/H 100,61 % 
11:07:10.718 BL:3 3297,00 RPM 850,00 mg/H 875,00 mg/H 100,61 % 
11:07:11.015 BL:3 3381,00 RPM 850,00 mg/H 890,00 mg/H 100,61 % 
11:07:11.312 BL:3 3444,00 RPM 850,00 mg/H 880,00 mg/H 100,61 % 
11:07:11.687 BL:3 3507,00 RPM 850,00 mg/H 875,00 mg/H 100,61 % 
11:07:11.984 BL:3 3591,00 RPM 850,00 mg/H 880,00 mg/H 100,61 % 
11:07:12.281 BL:3 3654,00 RPM 850,00 mg/H 880,00 mg/H 100,61 % 
11:07:12.578 BL:3 3717,00 RPM 850,00 mg/H 870,00 mg/H 100,61 % 
11:07:12.875 BL:3 3759,00 RPM 850,00 mg/H 870,00 mg/H 100,61 % 
11:07:13.171 BL:3 3843,00 RPM 850,00 mg/H 865,00 mg/H 100,61 % 
11:07:13.468 BL:3 3885,00 RPM 850,00 mg/H 860,00 mg/H 100,61 % 
11:07:13.765 BL:3 3948,00 RPM 850,00 mg/H 860,00 mg/H 100,61 % 
11:11:00.859 

Bloki wartosci mierzonych
VCP+K v3.7.7 08.11.2014 SmartCard, Date: 2018-01-27 11:05:18.734
, ECU: 03G906021QK Adres: 01 SW: 1987

Obroty Ciśnienie abso Ciśnienie abso Wsp. wypelnien 
11:05:18.734 BL:11 1638,00 RPM 1825,80 mbar 1122,00 mbar 79,30 % 
11:05:19.046 BL:11 1764,00 RPM 1897,20 mbar 1509,60 mbar 56,02 % 
11:05:19.359 BL:11 1827,00 RPM 1958,40 mbar 1764,60 mbar 48,53 % 
11:05:19.671 BL:11 1932,00 RPM 2009,40 mbar 2019,60 mbar 41,43 % 
11:05:19.968 BL:11 2016,00 RPM 2029,80 mbar 2203,20 mbar 34,72 % 
11:05:20.265 BL:11 2100,00 RPM 2040,00 mbar 2274,60 mbar 33,54 % 
11:05:20.578 BL:11 2205,00 RPM 2040,00 mbar 2070,60 mbar 46,16 % 
11:05:20.890 BL:11 2289,00 RPM 2040,00 mbar 1948,20 mbar 46,95 % 
11:05:21.203 BL:11 2373,00 RPM 2040,00 mbar 1927,80 mbar 45,37 % 
11:05:21.500 BL:11 2478,00 RPM 2040,00 mbar 1968,60 mbar 43,00 % 
11:05:21.812 BL:11 2541,00 RPM 2040,00 mbar 2009,40 mbar 41,43 % 
11:05:22.125 BL:11 2625,00 RPM 2040,00 mbar 2040,00 mbar 40,64 % 
11:05:22.437 BL:11 2709,00 RPM 2040,00 mbar 2050,20 mbar 39,45 % 
11:05:22.734 BL:11 2793,00 RPM 2040,00 mbar 2050,20 mbar 39,85 % 
11:05:23.046 BL:11 2856,00 RPM 2040,00 mbar 2019,60 mbar 41,03 % 
11:05:23.359 BL:11 2940,00 RPM 2040,00 mbar 1989,00 mbar 42,21 % 
11:05:23.640 BL:11 3024,00 RPM 2040,00 mbar 1978,80 mbar 42,21 % 
11:05:23.937 BL:11 3066,00 RPM 2040,00 mbar 1989,00 mbar 42,21 % 
11:05:24.234 BL:11 3129,00 RPM 2040,00 mbar 1989,00 mbar 41,82 % 
11:05:24.531 BL:11 3192,00 RPM 2040,00 mbar 1999,20 mbar 41,03 % 
11:05:24.828 BL:11 3255,00 RPM 2040,00 mbar 2009,40 mbar 41,03 % 
11:05:25.125 BL:11 3297,00 RPM 2040,00 mbar 2009,40 mbar 40,64 % 
11:05:25.421 BL:11 3360,00 RPM 2040,00 mbar 2019,60 mbar 40,64 % 
11:05:25.718 BL:11 3423,00 RPM 2040,00 mbar 2019,60 mbar 39,85 % 
11:05:26.031 BL:11 3486,00 RPM 2040,00 mbar 2019,60 mbar 39,85 % 
11:05:26.328 BL:11 3528,00 RPM 2040,00 mbar 2019,60 mbar 39,85 % 
11:05:26.625 BL:11 3591,00 RPM 2040,00 mbar 2019,60 mbar 40,24 % 
11:05:26.921 BL:11 3633,00 RPM 2040,00 mbar 2019,60 mbar 39,45 % 
11:05:27.218 BL:11 3696,00 RPM 2040,00 mbar 2029,80 mbar 39,45 % 
11:05:27.500 BL:11 3759,00 RPM 2040,00 mbar 2029,80 mbar 39,45 % 
11:05:27.796 BL:11 3801,00 RPM 2040,00 mbar 2029,80 mbar 39,45 % 
11:05:28.093 BL:11 3864,00 RPM 2040,00 mbar 2019,60 mbar 39,45 % 
11:05:28.390 BL:11 3885,00 RPM 2040,00 mbar 2019,60 mbar 39,85 % 

W tym ostatnim na zimnym w czasie jazdy widać słabe doładowanie i notlauf

Bloki wartosci mierzonych
VCP+K v3.7.7 08.11.2014 SmartCard, Date: 2018-01-27 10:50:00.109
, ECU: 03G906021QK Adres: 01 SW: 1987

Obroty Ciśnienie abso Ciśnienie abso Wsp. wypelnien 

10:50:13.406 BL:11 1407,00 RPM 1122,00 mbar 989,40 mbar 79,70 % 
10:50:13.718 BL:11 1302,00 RPM 1183,20 mbar 1009,80 mbar 80,48 % 
10:50:14.015 BL:11 1302,00 RPM 1203,60 mbar 1020,00 mbar 80,48 % 
10:50:14.328 BL:11 1302,00 RPM 1234,20 mbar 1030,20 mbar 80,09 % 
10:50:14.640 BL:11 1533,00 RPM 1346,40 mbar 1040,40 mbar 79,70 % 
10:50:14.937 BL:11 1722,00 RPM 1346,40 mbar 1050,60 mbar 80,09 % 
10:50:15.234 BL:11 1869,00 RPM 1162,80 mbar 1081,20 mbar 76,93 % 
10:50:15.531 BL:11 1995,00 RPM 1142,40 mbar 1081,20 mbar 75,36 % 
10:50:15.843 BL:11 2037,00 RPM 1122,00 mbar 1071,00 mbar 78,51 % 
10:50:16.140 BL:11 1659,00 RPM 1091,40 mbar 1050,60 mbar 79,70 % 
10:50:16.437 BL:11 1239,00 RPM 1091,40 mbar 1050,60 mbar 79,70 % 
10:50:16.734 BL:11 1218,00 RPM 1234,20 mbar 1030,20 mbar 80,09 % 
10:50:17.031 BL:11 1197,00 RPM 1264,80 mbar 1050,60 mbar 69,83 % 
10:50:17.343 BL:11 1281,00 RPM 1285,20 mbar 1050,60 mbar 78,12 % 
10:50:17.640 BL:11 1386,00 RPM 1336,20 mbar 1050,60 mbar 78,12 % 
10:50:17.937 BL:11 1470,00 RPM 1377,00 mbar 1060,80 mbar 78,51 % 
10:50:18.234 BL:11 1554,00 RPM 1428,00 mbar 1081,20 mbar 78,51 % 
10:50:18.562 BL:11 1659,00 RPM 1438,20 mbar 1091,40 mbar 78,12 % 
10:50:18.859 BL:11 1743,00 RPM 1438,20 mbar 1111,80 mbar 77,72 % 
10:50:19.171 BL:11 1827,00 RPM 1489,20 mbar 1132,20 mbar 75,75 % 
10:50:19.468 BL:11 1932,00 RPM 1499,40 mbar 1142,40 mbar 75,36 % 
10:50:19.765 BL:11 2016,00 RPM 1499,40 mbar 1152,60 mbar 72,99 % 
10:50:20.078 BL:11 2100,00 RPM 1560,60 mbar 1162,80 mbar 73,38 % 
10:50:20.375 BL:11 2184,00 RPM 1581,00 mbar 1183,20 mbar 72,59 % 
10:50:20.656 BL:11 2247,00 RPM 1581,00 mbar 1183,20 mbar 71,80 % 
10:50:20.953 BL:11 2310,00 RPM 1570,80 mbar 1193,40 mbar 71,02 % 
10:50:21.250 BL:11 2373,00 RPM 1540,20 mbar 1193,40 mbar 69,44 % 
10:50:21.562 BL:11 2436,00 RPM 1519,80 mbar 1203,60 mbar 68,25 % 
10:50:21.859 BL:11 2499,00 RPM 1499,40 mbar 1203,60 mbar 67,07 % 
10:50:22.156 BL:11 2541,00 RPM 1234,20 mbar 1203,60 mbar 63,13 % 
10:50:22.468 BL:11 2247,00 RPM 1152,60 mbar 1173,00 mbar 79,30 % 
10:50:22.781 BL:11 1764,00 RPM 1091,40 mbar 1101,60 mbar 79,70 % 
10:50:23.093 BL:11 1512,00 RPM 1111,80 mbar 1081,20 mbar 79,70 % 
10:50:23.421 BL:11 1596,00 RPM 1285,20 mbar 1050,60 mbar 80,09 % 
10:50:23.718 BL:11 1638,00 RPM 1336,20 mbar 1071,00 mbar 78,51 % 
10:50:24.015 BL:11 1659,00 RPM 1346,40 mbar 1091,40 mbar 78,12 % 
10:50:24.312 BL:11 1701,00 RPM 1397,40 mbar 1101,60 mbar 77,33 % 
10:50:24.625 BL:11 1722,00 RPM 1448,40 mbar 1122,00 mbar 76,93 % 
10:50:24.968 BL:11 1764,00 RPM 1468,80 mbar 1132,20 mbar 76,14 % 
10:50:25.281 BL:11 1806,00 RPM 1458,60 mbar 1142,40 mbar 75,75 % 
10:50:25.578 BL:11 1827,00 RPM 1468,80 mbar 1152,60 mbar 75,36 % 
10:50:25.875 BL:11 1869,00 RPM 1468,80 mbar 1162,80 mbar 75,36 % 
10:50:26.171 BL:11 1911,00 RPM 1499,40 mbar 1162,80 mbar 74,96 % 
10:50:26.468 BL:11 1932,00 RPM 1499,40 mbar 1173,00 mbar 74,96 % 
10:50:26.765 BL:11 1953,00 RPM 1509,60 mbar 1173,00 mbar 74,57 % 
10:50:27.078 BL:11 1995,00 RPM 1509,60 mbar 1183,20 mbar 73,38 % 
10:50:27.359 BL:11 2016,00 RPM 1509,60 mbar 1183,20 mbar 72,99 % 
10:50:27.656 BL:11 2058,00 RPM 1519,80 mbar 1193,40 mbar 73,38 % 
10:50:27.968 BL:11 2079,00 RPM 1560,60 mbar 1193,40 mbar 74,17 % 
10:50:28.265 BL:11 2100,00 RPM 1570,80 mbar 1203,60 mbar 74,17 % 
10:50:28.562 BL:11 2142,00 RPM 1581,00 mbar 1203,60 mbar 74,17 % 
10:50:28.859 BL:11 2163,00 RPM 1581,00 mbar 1213,80 mbar 74,17 % 
10:50:29.140 BL:11 2184,00 RPM 1581,00 mbar 1213,80 mbar 74,17 % 
10:50:29.437 BL:11 2205,00 RPM 1591,20 mbar 1213,80 mbar 74,57 % 
10:50:29.734 BL:11 2247,00 RPM 1601,40 mbar 1213,80 mbar 74,96 % 
10:50:30.031 BL:11 2268,00 RPM 1601,40 mbar 1213,80 mbar 74,57 % 
10:50:30.343 BL:11 2289,00 RPM 1591,20 mbar 1213,80 mbar 74,57 % 
10:50:30.640 BL:11 2310,00 RPM 1581,00 mbar 1213,80 mbar 74,17 % 
10:50:30.953 BL:11 2331,00 RPM 1570,80 mbar 1213,80 mbar 74,17 % 
10:50:31.250 BL:11 2352,00 RPM 1581,00 mbar 1213,80 mbar 74,57 % 
10:50:31.562 BL:11 2373,00 RPM 1570,80 mbar 1224,00 mbar 74,17 % 
10:50:31.859 BL:11 2415,00 RPM 1581,00 mbar 1224,00 mbar 74,57 % 
10:50:32.156 BL:11 2415,00 RPM 1560,60 mbar 1224,00 mbar 74,17 % 
10:50:32.453 BL:11 2457,00 RPM 1560,60 mbar 1224,00 mbar 74,17 % 
10:50:32.750 BL:11 2457,00 RPM 1550,40 mbar 1224,00 mbar 74,17 % 
10:50:33.062 BL:11 2499,00 RPM 1540,20 mbar 1224,00 mbar 73,78 % 
10:50:33.359 BL:11 2499,00 RPM 1530,00 mbar 1224,00 mbar 73,78 % 
10:50:33.640 BL:11 2520,00 RPM 1540,20 mbar 1224,00 mbar 73,78 % 
10:50:33.953 BL:11 2541,00 RPM 1530,00 mbar 1234,20 mbar 73,38 % 
10:50:34.250 BL:11 2562,00 RPM 1519,80 mbar 1234,20 mbar 72,99 % 
10:50:34.546 BL:11 2583,00 RPM 1509,60 mbar 1244,40 mbar 72,99 % 
10:50:34.843 BL:11 2604,00 RPM 1499,40 mbar 1244,40 mbar 72,59 % 
10:50:35.140 BL:11 2625,00 RPM 1489,20 mbar 1244,40 mbar 72,20 % 
10:50:35.453 BL:11 2646,00 RPM 1479,00 mbar 1254,60 mbar 71,80 % 
10:50:35.750 BL:11 2667,00 RPM 1468,80 mbar 1254,60 mbar 71,41 % 
10:50:36.062 BL:11 2688,00 RPM 1448,40 mbar 1254,60 mbar 70,62 % 
10:50:36.437 BL:11 2583,00 RPM 1162,80 mbar 1254,60 mbar 69,04 % 
10:50:36.750 BL:11 2037,00 RPM 1122,00 mbar 1132,20 mbar 79,70 % 
10:50:37.046 BL:11 1848,00 RPM 1224,00 mbar 1091,40 mbar 74,57 % 
10:50:37.343 BL:11 1848,00 RPM 1438,20 mbar 1091,40 mbar 76,14 % 
10:50:37.656 BL:11 1869,00 RPM 1458,60 mbar 1122,00 mbar 75,36 % 
10:50:37.968 BL:11 1869,00 RPM 1458,60 mbar 1142,40 mbar 74,96 % 
10:50:38.265 BL:11 1869,00 RPM 1468,80 mbar 1152,60 mbar 74,96 % 
10:50:38.578 BL:11 1890,00 RPM 1468,80 mbar 1162,80 mbar 74,96 % 
10:50:38.859 BL:11 1890,00 RPM 1468,80 mbar 1173,00 mbar 74,96 % 
10:50:39.156 BL:11 1911,00 RPM 1458,60 mbar 1173,00 mbar 74,96 % 
10:50:39.453 BL:11 1911,00 RPM 1468,80 mbar 1173,00 mbar 74,57 % 
10:50:39.750 BL:11 1932,00 RPM 1489,20 mbar 1173,00 mbar 74,96 % 
10:50:40.062 BL:11 1953,00 RPM 1519,80 mbar 1183,20 mbar 74,17 % 
10:50:40.375 BL:11 1953,00 RPM 1530,00 mbar 1193,40 mbar 73,78 % 
10:50:40.671 BL:11 1974,00 RPM 1530,00 mbar 1193,40 mbar 74,17 % 
10:50:40.968 BL:11 1974,00 RPM 1530,00 mbar 1203,60 mbar 74,17 % 
10:50:41.265 BL:11 1995,00 RPM 1550,40 mbar 1203,60 mbar 74,17 % 
10:50:41.546 BL:11 1995,00 RPM 1560,60 mbar 1203,60 mbar 74,17 % 
10:50:41.843 BL:11 2016,00 RPM 1560,60 mbar 1213,80 mbar 74,17 % 
10:50:42.140 BL:11 2037,00 RPM 1570,80 mbar 1213,80 mbar 74,96 % 
10:50:42.437 BL:11 2037,00 RPM 1581,00 mbar 1213,80 mbar 74,96 % 
10:50:42.734 BL:11 2058,00 RPM 1601,40 mbar 1224,00 mbar 75,36 % 
10:50:43.015 BL:11 2058,00 RPM 1601,40 mbar 1224,00 mbar 75,36 % 
10:50:43.328 BL:11 2079,00 RPM 1611,60 mbar 1224,00 mbar 75,75 % 
10:50:43.640 BL:11 2079,00 RPM 1621,80 mbar 1234,20 mbar 76,54 % 
10:50:43.937 BL:11 2100,00 RPM 1621,80 mbar 1234,20 mbar 76,93 % 
10:50:44.234 BL:11 2121,00 RPM 1642,20 mbar 1234,20 mbar 76,93 % 
10:50:44.531 BL:11 2121,00 RPM 1652,40 mbar 1244,40 mbar 77,33 % 
10:50:44.843 BL:11 2121,00 RPM 1662,60 mbar 1244,40 mbar 77,72 % 
10:50:45.140 BL:11 2142,00 RPM 1672,80 mbar 1244,40 mbar 78,12 % 
10:50:45.437 BL:11 2163,00 RPM 1693,20 mbar 1254,60 mbar 78,51 % 
10:50:45.718 BL:11 2163,00 RPM 1693,20 mbar 1254,60 mbar 78,91 % 
10:50:46.015 BL:11 2184,00 RPM 1703,40 mbar 1254,60 mbar 79,70 % 
10:50:46.312 BL:11 2184,00 RPM 1703,40 mbar 1254,60 mbar 80,09 % 
10:50:46.609 BL:11 2205,00 RPM 1713,60 mbar 1264,80 mbar 80,48 % 
10:50:46.906 BL:11 2205,00 RPM 1713,60 mbar 1264,80 mbar 80,48 % 
10:50:47.203 BL:11 2205,00 RPM 1713,60 mbar 1264,80 mbar 80,09 % 
10:50:47.515 BL:11 2037,00 RPM 1122,00 mbar 1234,20 mbar 79,70 % 
10:50:47.812 BL:11 1617,00 RPM 1091,40 mbar 1132,20 mbar 79,70 % 
10:50:48.125 BL:11 1449,00 RPM 1122,00 mbar 1091,40 mbar 79,70 % 
10:50:48.421 BL:11 1680,00 RPM 1346,40 mbar 1050,60 mbar 78,91 % 
10:50:48.718 BL:11 1680,00 RPM 1356,60 mbar 1081,20 mbar 78,12 % 
10:50:49.031 BL:11 1680,00 RPM 1366,80 mbar 1111,80 mbar 77,33 % 
10:50:49.328 BL:11 1680,00 RPM 1366,80 mbar 1122,00 mbar 76,93 % 
10:50:49.625 BL:11 1680,00 RPM 1356,60 mbar 1132,20 mbar 76,93 % 
10:50:49.921 BL:11 1680,00 RPM 1356,60 mbar 1132,20 mbar 76,93 % 
10:50:50.218 BL:11 1701,00 RPM 1356,60 mbar 1142,40 mbar 77,33 % 
10:50:50.515 BL:11 1680,00 RPM 1366,80 mbar 1142,40 mbar 77,33 % 
10:50:50.796 BL:11 1701,00 RPM 1397,40 mbar 1142,40 mbar 77,33 % 
10:50:51.093 BL:11 1701,00 RPM 1499,40 mbar 1152,60 mbar 77,33 % 
10:50:51.375 BL:11 1701,00 RPM 1581,00 mbar 1162,80 mbar 77,33 % 
10:50:51.671 BL:11 1701,00 RPM 1621,80 mbar 1173,00 mbar 76,54 % 
10:50:51.953 BL:11 1701,00 RPM 1621,80 mbar 1193,40 mbar 76,54 % 
10:50:52.234 BL:11 1701,00 RPM 1621,80 mbar 1203,60 mbar 76,54 % 
10:50:52.546 BL:11 1659,00 RPM 1091,40 mbar 1183,20 mbar 79,70 % 
10:50:52.843 BL:11 1701,00 RPM 1091,40 mbar 1101,60 mbar 79,70 % 
10:50:53.156 BL:11 1680,00 RPM 1091,40 mbar 1060,80 mbar 79,70 % 
10:50:53.453 BL:11 1659,00 RPM 1091,40 mbar 1040,40 mbar 79,70 % 
10:50:53.734 BL:11 1638,00 RPM 1091,40 mbar 1030,20 mbar 79,70 % 
10:50:54.015 BL:11 1638,00 RPM 1091,40 mbar 1020,00 mbar 79,70 % 
10:50:54.312 BL:11 1617,00 RPM 1091,40 mbar 1020,00 mbar 79,70 % 
10:50:54.625 BL:11 1617,00 RPM 1091,40 mbar 1020,00 mbar 79,70 % 
10:50:54.953 BL:11 1596,00 RPM 1091,40 mbar 1020,00 mbar 79,70 % 
10:50:55.250 BL:11 1575,00 RPM 1091,40 mbar 1009,80 mbar 79,70 % 
10:50:55.531 BL:11 1575,00 RPM 1091,40 mbar 1009,80 mbar 79,70 % 
10:50:55.828 BL:11 1554,00 RPM 1091,40 mbar 1009,80 mbar 79,70 % 
10:50:56.109 BL:11 1533,00 RPM 1091,40 mbar 1009,80 mbar 79,70 % 
10:50:56.390 BL:11 1533,00 RPM 1091,40 mbar 1009,80 mbar 79,70 % 
10:50:56.687 BL:11 1512,00 RPM 1091,40 mbar 1009,80 mbar 79,70 % 

Na tym widac że chyba N75 kuleje
10:44:29.406 BL:11 1701,00 RPM 1713,60 mbar 1071,00 mbar 80,48 % 
10:44:29.718 BL:11 1701,00 RPM 1856,40 mbar 1111,80 mbar 78,12 % 
10:44:30.031 BL:11 1722,00 RPM 1672,80 mbar 1213,80 mbar 69,83 % 
10:44:30.343 BL:11 1764,00 RPM 1642,20 mbar 1315,80 mbar 70,62 % 
10:44:30.640 BL:11 1764,00 RPM 1448,40 mbar 1366,80 mbar 69,44 % 
10:44:30.937 BL:11 1785,00 RPM 1326,00 mbar 1346,40 mbar 69,44 % 
10:44:31.234 BL:11 1785,00 RPM 1254,60 mbar 1295,40 mbar 70,62 % 
10:44:31.531 BL:11 1785,00 RPM 1254,60 mbar 1244,40 mbar 72,59 % 
10:44:31.828 BL:11 1806,00 RPM 1193,40 mbar 1203,60 mbar 74,57 % 
10:44:32.140 BL:11 1806,00 RPM 1132,20 mbar 1162,80 mbar 78,12 % 
10:44:32.453 BL:11 1827,00 RPM 1285,20 mbar 1111,80 mbar 74,96 % 
10:44:32.750 BL:11 1827,00 RPM 1315,80 mbar 1111,80 mbar 75,36 % 
10:44:33.046 BL:11 1827,00 RPM 1315,80 mbar 1111,80 mbar 75,36 % 
10:44:33.343 BL:11 1827,00 RPM 1315,80 mbar 1111,80 mbar 74,96 % 
10:44:33.640 BL:11 1848,00 RPM 1346,40 mbar 1122,00 mbar 74,96 % 
10:44:33.953 BL:11 1869,00 RPM 1428,00 mbar 1132,20 mbar 75,36 % 
10:44:34.265 BL:11 1869,00 RPM 1438,20 mbar 1142,40 mbar 75,36 % 
10:44:34.562 BL:11 1890,00 RPM 1489,20 mbar 1152,60 mbar 74,57 % 
10:44:34.859 BL:11 1890,00 RPM 1489,20 mbar 1162,80 mbar 74,57 % 
10:44:35.156 BL:11 1911,00 RPM 1489,20 mbar 1173,00 mbar 74,57 % 
10:44:35.453 BL:11 1932,00 RPM 1489,20 mbar 1173,00 mbar 74,96 % 
10:44:35.750 BL:11 1953,00 RPM 1489,20 mbar 1183,20 mbar 74,57 % 
10:44:36.046 BL:11 1953,00 RPM 1499,40 mbar 1183,20 mbar 74,57 % 
10:44:36.343 BL:11 1974,00 RPM 1519,80 mbar 1183,20 mbar 74,57 % 
10:44:36.625 BL:11 1995,00 RPM 1519,80 mbar 1183,20 mbar 74,57 % 
10:44:36.921 BL:11 1995,00 RPM 1519,80 mbar 1193,40 mbar 74,17 % 
10:44:37.203 BL:11 1995,00 RPM 1519,80 mbar 1193,40 mbar 74,17 % 
10:44:37.500 BL:11 2016,00 RPM 1519,80 mbar 1193,40 mbar 74,17 % 
10:44:37.796 BL:11 2016,00 RPM 1550,40 mbar 1193,40 mbar 74,96 % 
10:44:38.093 BL:11 2037,00 RPM 1581,00 mbar 1203,60 mbar 74,96 % 
10:44:38.390 BL:11 2058,00 RPM 1591,20 mbar 1213,80 mbar 75,36 % 
10:44:38.703 BL:11 2079,00 RPM 1601,40 mbar 1213,80 mbar 76,14 % 
10:44:39.000 BL:11 2079,00 RPM 1601,40 mbar 1213,80 mbar 76,54 % 
10:44:39.296 BL:11 2100,00 RPM 1621,80 mbar 1213,80 mbar 76,93 % 
10:44:39.578 BL:11 2100,00 RPM 1621,80 mbar 1224,00 mbar 76,93 % 
10:44:39.890 BL:11 2121,00 RPM 1642,20 mbar 1224,00 mbar 77,72 % 
10:44:40.187 BL:11 2142,00 RPM 1642,20 mbar 1224,00 mbar 78,12 % 
10:44:40.484 BL:11 2142,00 RPM 1642,20 mbar 1234,20 mbar 78,51 % 
10:44:40.781 BL:11 2142,00 RPM 1652,40 mbar 1234,20 mbar 78,91 % 
10:44:41.078 BL:11 2163,00 RPM 1642,20 mbar 1234,20 mbar 79,30 % 
10:44:41.375 BL:11 2163,00 RPM 1642,20 mbar 1234,20 mbar 79,70 % 
10:44:41.671 BL:11 2184,00 RPM 1642,20 mbar 1234,20 mbar 80,09 % 
10:44:41.968 BL:11 2184,00 RPM 1693,20 mbar 1234,20 mbar 80,48 % 
10:44:42.265 BL:11 2184,00 RPM 1693,20 mbar 1234,20 mbar 80,09 % 
10:44:42.578 BL:11 2205,00 RPM 1703,40 mbar 1244,40 mbar 80,09 % 
10:44:42.875 BL:11 2205,00 RPM 1723,80 mbar 1244,40 mbar 80,48 % 
10:44:43.187 BL:11 2205,00 RPM 1723,80 mbar 1254,60 mbar 80,48 % 
10:44:43.484 BL:11 2226,00 RPM 1744,20 mbar 1254,60 mbar 80,09 % 
10:44:43.765 BL:11 2226,00 RPM 1744,20 mbar 1254,60 mbar 80,09 % 
10:44:44.078 BL:11 2226,00 RPM 1754,40 mbar 1264,80 mbar 80,09 % 
10:44:44.375 BL:11 2247,00 RPM 1764,60 mbar 1264,80 mbar 80,48 % 
10:44:44.671 BL:11 2247,00 RPM 1764,60 mbar 1264,80 mbar 80,48 % 
10:44:44.953 BL:11 2247,00 RPM 1764,60 mbar 1264,80 mbar 80,09 % 
10:44:45.250 BL:11 2268,00 RPM 1774,80 mbar 1264,80 mbar 80,09 % 
10:44:45.546 BL:11 2268,00 RPM 1785,00 mbar 1275,00 mbar 80,09 % 
10:44:45.843 BL:11 2268,00 RPM 1785,00 mbar 1285,20 mbar 80,09 % 
10:44:46.140 BL:11 2268,00 RPM 1795,20 mbar 1285,20 mbar 6,71 % 
10:44:46.437 BL:11 2268,00 RPM 1795,20 mbar 1224,00 mbar 6,71 % 
10:44:46.734 BL:11 2289,00 RPM 1795,20 mbar 1173,00 mbar 6,71 % 
10:44:47.031 BL:11 2268,00 RPM 1795,20 mbar 1152,60 mbar 6,71 % 
10:44:47.328 BL:11 2289,00 RPM 1805,40 mbar 1142,40 mbar 6,71 % 
10:44:47.609 BL:11 2289,00 RPM 1795,20 mbar 1142,40 mbar 6,71 % 
10:44:47.890 BL:11 2289,00 RPM 1795,20 mbar 1132,20 mbar 6,71 % 
10:44:48.187 BL:11 2289,00 RPM 1805,40 mbar 1132,20 mbar 6,71 % 
10:44:48.468 BL:11 2289,00 RPM 1805,40 mbar 1132,20 mbar 6,71 % 
10:44:48.859 BL:11 2310,00 RPM 1805,40 mbar 1132,20 mbar 6,71 % 
10:44:49.140 BL:11 2310,00 RPM 1805,40 mbar 1132,20 mbar 6,71 % 
10:44:49.437 BL:11 2310,00 RPM 1805,40 mbar 1132,20 mbar 6,71 % 
10:44:49.750 BL:11 2331,00 RPM 1795,20 mbar 1132,20 mbar 6,71 % 
dzieki za interpretacje
Dodam ze silnik bls dpf 105km 240k km latany tylko po autostradzie głownie z tempomatem :grin:
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  13 lut 2018, 15:15
 pomorskie
#261947
Na przyszłość wpisuj w
Kod: Zaznacz cały
code
Przepływka dziwnie mierzy, sprawdz czy nie ma nieszczelnosci w dolocie , sprawdz szczelnosc wszystkich przewodów ppdciśnienia, poza tym turbosprężarka może być na wykończeniu, wówczas też jest taki efekt że przy niższym obciążeniu nie laduje
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18