Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  04 paź 2016, 18:24
 pomorskie
#240187
TomuŚ pisze:oj nie zauważyłem sorry...

nie nic nie robiłem, jedynie rozrząd, filtry płyny eksploatacyjne i wszycho silnik ma teraz 122 tyś przebiegu, jest czysty suchutki jak nowy.

Do pracy jak jechałem jakiś tydzień-dwa temu i przy wyprzedzaniu odcięło mi turbo, zgasiłem odpaliłem i wszystko oki wiecej sie to nie powtórzyło, ale przy EGR zauważyłem że jest delikatne przypocony :-/ no i fakt turbo ostatnio głośniej gwizda :-/
typowy notlauf, po mojemu na 99% turbo na stół i czyszczenie geometrii, 2 tygodnie temu płaciłem 250 zł w Touranie
By raf718 -  25 sty 2017, 23:23
 warmińsko-mazurskie
#246590
To może i ja się podepnę.Mój golfik przy niskich obrotach wogólę sie nie wkręca dopiero powyżej 2000 obrotów nagle startuje i wciska w fotel.Dzisiaj robiłem logi dynamiczne,może któryś z kolegów sprawdzi te logi
http://vaglog.pl/log-011_v6rZP.html
http://vaglog.pl/log-003_2M5213x.html

Czekan z niecierpliwością bo jazda z taką dziurą jest dosyć delikatnie mówiąc denerwująca.
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  25 sty 2017, 23:40
 dolnośląskie
#246592
raf718 pisze:To może i ja się podepnę.Mój golfik przy niskich obrotach wogólę sie nie wkręca dopiero powyżej 2000 obrotów nagle startuje i wciska w fotel.Dzisiaj robiłem logi dynamiczne,może któryś z kolegów sprawdzi te logi http://vaglog.pl/log-011_v6rZP.html

http://vaglog.pl/log-003_2M5213x.html

Czekan z niecierpliwością bo jazda z taką dziurą jest dosyć delikatnie mówiąc denerwująca.
Popraw linki bo nie dzialaja :oczko:
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  26 sty 2017, 8:13
 pomorskie
#246594
Gdzie robiłes program? Gotowiec czy może box? Od kiedy tak sie dzieje? Widac dziurę z dołu ale też widać permanentne przeładowanie, tak to turbo długo nie pociągnie, robiłeś coś kiedykolwiek z turbiną? To fabryczna?
By raf718 -  26 sty 2017, 14:43
 warmińsko-mazurskie
#246625
Objawy mam praktycznie od kiedy go mam czyli jakieś 5 lat chociaż trudno mi powiedzieć bo zaraz jak go kupiłem to krótko po tym jakiś gryzoń przgryzł mi kabel od przepływomierza i od podciśnienia do egr.Co do programu to mam zmienioną mapę w firmie specjalizującej się w tym temacie.Tyrbina od początku fabryczna nic nie grzebane,sztanga pracuje bez żadnych oporów.

Dodano po 19 godzinach 48 minutach 20 sekundach:
Dorzucam jeszcze logi statyczne

http://vaglog.pl/log-003_c9zCAiY.html
http://vaglog.pl/log-011_YqnS4q.html
By OrangePL -  12 mar 2017, 11:33
 pomorskie
#248702
Witam, mam problem z moim 1.9tdi 105, wczoraj wyjeżdżając z podwórka (silnik był już ciepły) nagle zabrakło mocy i zaczął się gwizd. Węże wyglądają dobrze, od turbiny też żaden nie odpadł, do tej pory nie było żadnych problemów, dziwnych odgłosów, moc silnik też miał.
w filmiku dokładnie widać i słychać o co chodzi.
https://youtu.be/Q46MdwcVKqQ
Awatar użytkownika
By Cimek -  22 mar 2017, 20:44
 opolskie
#249295
Mettenoos pisze:nie może zassać powietrza, coś jest zatkane, IC nie jest zalany olejem?
A takie też pytanko... IC się czyści jakimiś specjalnymi środkami czy jak zaleję benzyną czy innym rozpuszczaknikiem to będzie ok?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  22 mar 2017, 23:04
 pomorskie
#249309
Cimek pisze:
Mettenoos pisze:nie może zassać powietrza, coś jest zatkane, IC nie jest zalany olejem?
A takie też pytanko... IC się czyści jakimiś specjalnymi środkami czy jak zaleję benzyną czy innym rozpuszczaknikiem to będzie ok?
po co czyścić, i tak za chwilę będą w nim opary oleju, ważne żeby był pusty a nie zalany "pod korek"
Awatar użytkownika
By Cimek -  23 mar 2017, 8:22
 opolskie
#249321
Mettenoos pisze:
Cimek pisze:
Mettenoos pisze:nie może zassać powietrza, coś jest zatkane, IC nie jest zalany olejem?
A takie też pytanko... IC się czyści jakimiś specjalnymi środkami czy jak zaleję benzyną czy innym rozpuszczaknikiem to będzie ok?
po co czyścić, i tak za chwilę będą w nim opary oleju, ważne żeby był pusty a nie zalany "pod korek"
No nie wiem . Może się klucha zrobi i zatka kanaliki
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 18