Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By Sennior -  02 lut 2019, 12:51
 świętokrzyskie
#271493
Witam zakupiłem niedawno passerati 1.9tdi 105km. Po przejechaniu 1000km samochód wszedł mi w tryb awaryjny a na desce wyskoczyło mi Workshopemision i zapaliła się kontrolka silnika. Po podpięcie kompa pisało że wszystkie 4 świece są odłączone tak jak i turbo, dodam że samochód zbiera się prawidłowo po ponownym odpaleniu. Po usunięciu błędów wyskakuje mi co jakiś czas odnowa ten sam błąd. Przy agresywniejszej jeździe przełącza go na awarię. Pomocy.
Jeśli wątek był już wcześniej poruszany to przepraszam za ponowne dodanie świeżak jestem. Pozdrawiam i czekam na pomoc :blush:
#271494
Sennior pisze:
02 lut 2019, 12:51
samochód zbiera się prawidłowo po ponownym odpaleniu.
czyli notlauf, jest temat https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f= ... &start=240

Sennior pisze:
02 lut 2019, 12:51
Po usunięciu błędów wyskakuje mi co jakiś czas odnowa ten sam błąd.
jaki błąd, numer błędu? Nie wróżymy z fusów.

Dodano po 3 minutach 15 sekundach:
Sennior pisze:
02 lut 2019, 12:51
Witam zakupiłem niedawno passerati 1.9tdi 105km. Po przejechaniu 1000km samochód wszedł mi w tryb awaryjny
samochód stał na autohandlu? jeśli tak to możliwe że sterowanie turbo szwankuje, diagnoza dynamiczna jest potrzebna
By micyk85 -  19 mar 2019, 22:19
 dolnośląskie
#272765
Dzień dobry, proszę o pomoc posiadam golfa v 1.9 tdi bls wywala mi bląd p0299 pod czas jazdy w obciązenie, byłem u dwóch mechaników nic nie znałezłi, wymieniłem zawór N75, i 18 rure od egr do interculera miałem do niej podejżenie ale niestety. Zrobiłem dzisiaj log dynamiczny i statystyczny na którym własnie wywała bład. Proszę popatcie co sądzicie gdzię mam szukać problem. Dynamiczny:
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-011_003_SFh11.html
Statyczny:
Grupy 004, 011, 023: http://vaglogi.pl/log-011_023_004_u4Lz4h.html (bląd p0299)
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-011_003_C9f22T.html (bląd p0299)
Z góry dziękuje wszystkim
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  20 mar 2019, 8:54
 pomorskie
#272775
@micyk85 od kiedy podczas logowania statycznego się tak gazuje?

W dynamicznym turbo pompuje dobrze, nie ma większego przeładowania poza zakres jak i niedoładowania, więc układ jest szczelny. Identyczny niemalże przypadek miał mój kolega, wywalało błąd nieosiągnięcia dolnej granicy regulacji ciśnienia doładowania a z logów nic nie wynikało, winowajcą okazało się turbo, po regeneracji błąd już nie wraca
wywala mi bląd p0299 pod czas jazdy w obciązenie
zbyt późne osiąganie dolnej granicy regulacji ciśnienia doładowania będzie wywalało taki błąd, przyczyną może być uszkodzone turbo
By micyk85 -  20 mar 2019, 10:50
 dolnośląskie
#272782
Chciałem zrobić log statystyczny kiedy wywala ten bląd, może źle go zrobiłem? Czyli Pan uważa że warto dać turbo do regeneracii?

Dodano po 5 minutach 49 sekundach:
Mam jeszcze takie pytanie czy kont synhronizacji z 004 grupy mam -3.6 czy ma wplyw do tego blędu czy raczej nie?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  20 mar 2019, 13:28
 pomorskie
#272783
micyk85 pisze:
20 mar 2019, 10:56
Chciałem zrobić log statystyczny kiedy wywala ten bląd, może źle go zrobiłem? Czyli Pan uważa że warto dać turbo do regeneracii?
statycznie to statycznie, jak sama nazwa wskazuje więc bez dotykania gazu. Poza tym na forum nie ma panów, są userzy wszyscy jednakowi, ja ty my wy oni itp... :oczko:
micyk85 pisze:
20 mar 2019, 10:56
Mam jeszcze takie pytanie czy kont synhronizacji z 004 grupy mam -3.6 czy ma wplyw do tego blędu czy raczej nie?
pokaż log statyczny

Dodano po 5 minutach 28 sekundach:
micyk85 pisze:
20 mar 2019, 10:56
Czyli Pan uważa że warto dać turbo do regeneracii?
nic nie uważam, po tych szczątkowych logach trudno coś uważać

zdarza się że zmęczone turbo nie nadąża za życzeniem kierowcy, następuje zbyt duża zwłoka czasowa w osiągnięciu dolnej granicy doładowania i wywala błąd
By lukas1994 -  03 cze 2019, 19:30
 lubelskie
#274677
Na 4 i 5 biegu obroty podczas przyspieszenia Przy około 2000 obrotów wskazówka obrotomierza spowalnia i delikatnie opada później normalnie zbiera turbina wyciągana sprawdzona wszystko ok, egr wyczyszczony, przepływka odlaczana bez zezultatu do elektryka na logi kolejki na za tydzień minimum a za kilka dni muszę być w Niemczech co to może być? Zawór n75?
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18