Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By tomek_74 -  22 lut 2016, 18:17
 opolskie
#216875
Witam
Z problemem przeładowywania turbiny walczę już od 2 miesięcy od kiedy zakupiłem auto. Wymieniłem już blok zaworów magnetycznych 6Q0906625 bo przy gaszeniu auta było słychać takie buczenie.Po wymianie jakiś czas było lepiej ale znowu jest gorzej. W trakcie wymiany oleju zauważyłem ze wąż od intercolera nie posiada tej metalowej zapinki i trzyma się na wkrętach . Słychać też jest czasami taki świst powietrza. Proszę o sprawdzenie logów dynamicznych http://vaglog.pl/log_251438.html oraz http://vaglog.pl/log_251437.html . Czy możliwe jest że rozszczelnienie tego węża powoduje przeładowanie??
By Bartas -  22 lut 2016, 18:46
 kujawsko-pomorskie
#216881
tomek_74 pisze:Witam
Z problemem przeładowywania turbiny walczę już od 2 miesięcy od kiedy zakupiłem auto. Wymieniłem już blok zaworów magnetycznych 6Q0906625 bo przy gaszeniu auta było słychać takie buczenie.Po wymianie jakiś czas było lepiej ale znowu jest gorzej. W trakcie wymiany oleju zauważyłem ze wąż od intercolera nie posiada tej metalowej zapinki i trzyma się na wkrętach . Słychać też jest czasami taki świst powietrza. Proszę o sprawdzenie logów dynamicznych http://vaglog.pl/log_251438.html oraz http://vaglog.pl/log_251437.html . Czy możliwe jest że rozszczelnienie tego węża powoduje przeładowanie??
Twoje małe turbo dmucha więcej niż mój ARL :naughty:, turbo masz oryginalne czy regenerowane?
By rj193tsn -  13 cze 2016, 11:26
 łódzkie
#231106
troche poczytalem ale nie znalazlem odpowiedzi wiec zadam pytanie. W momencie gwaltownego przyspieszania nie wazne na ktorym biegu, przez chwile w granicach 2 tys/obr slychac jak pisk. Mi przypomina to dzwiek jakby pasek sliskal sie na rolce. Przy delikatnym przyspieszaniu tego dzwieku nie ma. Dodam , ze mocy nie brakuje.
By JacaTouran -  16 cze 2016, 23:43
 łódzkie
#231536
rj193tsn pisze:troche poczytalem ale nie znalazlem odpowiedzi wiec zadam pytanie. W momencie gwaltownego przyspieszania nie wazne na ktorym biegu, przez chwile w granicach 2 tys/obr slychac jak pisk. Mi przypomina to dzwiek jakby pasek sliskal sie na rolce. Przy delikatnym przyspieszaniu tego dzwieku nie ma. Dodam , ze mocy nie brakuje.

Masz nieszczelnosc na kolektorze wydechowym
By dziubas14 -  07 lip 2016, 21:41
 podkarpackie
#233460
Witam. Od prawie 2 miesięcy nie mogę się uporać z problemem spadku mocy który występuje od czasu do czasu najczęściej po przejechaniu około 30km podczas wyprzedzania (około 2800 obr na 4 biegu). Problem jest taki, że nie występuje cyklicznie. Czasem wywali błąd, czasem nie. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy aż do następnego razu. Zmieniłem paliwo na uszlachetnione, wymieniłem filtr paliwa i powietrza tak dla jasności. Błąd jaki czasem wyskakuje to: 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) - zbyt wysokie ciśnienie doładowania (overboost)
P0234 - 000 - - - Intermittent
Dzisiaj zrobiłem pierwszy raz logi dynamiczne. Robiłem samemu więc wybaczcie ewentualne błędy, bo robię to pierwszy raz, ale gaz miałem do dechy bez falowania więc raczej wyszło OK. Na moje amatorskie oko widać że coś jest nie halo ale nadal nie jestem pewny czy to wina przepływomierza (na jałowym wartości były OK a tutaj są nieco rozbieżne na średnich obrotach) czy też geometria zapieczona? A może jeszcze coś innego? Linki do logów:
011 na 3 biegu: http://vaglog.pl/log_269665.html
011 na 4 biegu: http://vaglog.pl/log_269664.html
003, 011 na 3 biegu: http://vaglog.pl/log_269663.html
008, 003, 011 na 3 i na 4 biegu: http://vaglog.pl/log_269658.html

Aha, zapomniałbym dodać. Gdy robiłem logi dynamiczne, błędu nie wywaliło mimo iż kręciłem do 4300 obr. podczas gdy czasami przy 2800 obr. tracił już moc.

Ciekawi mnie te 2,5 bara na średnich obrotach a później spadek w granice 1,5 bara co może być przyczyną?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18