#117885
oczywiscie ze BNM (1.4tdi PD)
proszę cię staryDanielo pisze:oczywiscie ze BNM (1.4tdi PD)
problem w tym ,że nie mam ,gdyby tak było to miałbym juz diagnoze .Zdemontuje jutro ten blok i przeczyszcze wszystko jeszcze raz a potem zrobie tą zamiane z wężykami ,problem w tym ,że np wczoraj celowo zrobiłem 60 km i wszystko jest ok.nie masz jakiegoś znajomego co ma jakiegoś 1,9TDI z takim blokiem zaworów żeby wziąć i podmienić na próbę
nie musisz mnie prosic sprostowalem tylko twoja wypowiedz zeby czytajacy nie powielali nie do konca prawdziwych informacji. Koniec OT !mettenos pisze:proszę cię stary
osiągasz górne graniczne ciśnienie doładowania 2519.4 mbara czyli chwytasz notlauf, dlatego każde wyłączenie zapłonu resetuje sterownik, typowy notlauf, mi to wskazuje na zapieczoną zmienną geometrię turbosprężarki, widać że blok zaworów zbija ciśnienie więc działagintur pisze:Witam.
Zrobiłem dzisiaj logi dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/gintur_158160.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a to jest link kiedy auto traci moc,zauważyłem ,że praktycznie każde jedne kolejne uruchomienie silnika przywraca moc ...nie na długo...
http://vaglog.rtnet.pl/gintur_158152.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a mógłbyś przybliżyć mi działanie tego zaworu tzn jak odczytać jego pracę z logów.widać że blok zaworów zbija ciśnienie więc działa
w twoim przypadku z tych logów które pokazałeś - takgintur pisze: Czy notlauf wystąpi tylko i wyłącnie gdy turbina osiągnie górną granice
mało prawdopodobne, musiałbyś to pokazać w logach do momentu osiągnięcia notlaufubo czasami jest tak ze auto traci moc przy bardzo spokojnej jezdzie