Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By pavlos2 -  12 lut 2017, 22:13
 podlaskie
#247543
Włożone prawdopodobnie od 1.9 TDI AVF 130 konnego (takie auto kupiłem juz ,na hamowi wypluł około 158 km).Od razu odpowiem na pytanie .Tak auto na tym jeżdzi i nawet powiem ,że bardzo ładnie jeżdzi.Wtryski zostały tylko wysłane do przeczyszczenia .Babka z obsługi zadzwoniła ,mówiac iż 3 takie same BA a jeden jest z końcówką F .Twierdzi ,że ten F ma inne rozpylenie itp.i że nie pasuje do reszty.Kiedyś mechanicy którzy mi wymieniali oringi też to zauważyli ,ale po konsultacji ze sklepem i sprawdzeniem w katalogach powiedzieli mi,że są to numery zamienne czyli że zgodne .Zgodziłem się na przeczyszczenie samych 3 pompek BA ,ale teraz skoro jest to numer zamienny to czy przypadkiem nie zrobić tego 4 z literką F,a jeśli nie pasuje to dokupić 4 pompke BA... .Zatem z góry dzięk za info .
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  12 lut 2017, 22:33
 pomorskie
#247545
pavlos2 pisze:

038 130 079 F
038 130 079 BA
038 130 079 AA .
znajduję 038130073BA i 038130079FX, 038130079F nie znajduję
038130073F jest w AJM/ATJ
By Golf341Nm -  19 cze 2021, 11:52
 mazowieckie
#286473
Koledzy jeśli ktoś mógłby mi pomóc. Sprawa wygląda tak na nierozgrzanym silniku jest ok wszystko po rozgrzaniu poniżej 2 tys obrotów zaczyna szarpać tzn jadąc 4 biegem 50km/h lub 5 biegem 80-100km/h czuć szarpanie po czym wciskam gwałtownie gaz czuć odcięcie jakby brakło paliwa i nagle wystrzela jak z armaty i wszystko jest ok. Po wizycie u mechanika powiedział że prawdopodobnie jeden pompowtrysk do wymiany. Podaje wam parametry z grupy 13 na zimnym silniku i na ciepłym. Czy może być przyczyną zafajdana pompka w baku, bo czemu po tym przełamaniu 100km/h problem ustaje mimo że ten 4 pompowtrysk tez ma kiepskie wartości.
Wartości grupy 13 na zimnym
-0.40
0.00
-0.07
0.45
Na ciepłym gdy jest szarpanie
-0.82
-0.19
-0.49
1.53
By kuba94 -  22 kwie 2023, 19:30
 pomorskie
#290316
Na 1 cylindrze czasem nie chodzi pompka , vcds podpowiada przerwa elektryczna , czyli klasy wymieniłem wiązkę i dalej to samo. Czy czas wyciągnąć pompkę czy jeszcze coś można sprawdzić? Jakiś pomysł ktoś podpowie ? Silnik BKC przeplatane 210 tys .
Znaleziono 1 błąd:
18074 - Zawór pompowtryskiwacza; cylinder 1 (N240)
P1666 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 882 /min
Moment obrotowy: 72.0 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 14.21 V
Dawka paliwa: 0.19 mg/suw
Temperatura: 8.1*C
(bez jednostek): 16.0
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7