Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By pinio -  12 sty 2016, 22:22
 dolnośląskie
#210031
jacol210 pisze: Jedynie zaboserwowałem problemy z odpalaniem po nocy......trzeba dłużej trzymać kluczyk i odpala,,,,,,
Na wolnych obrotach występują czasami "drgawKI".
U mnie takowe objawy były identyczne tylko,że mój to 1.9 TDI BKC i w dodatku 4 pompka dawał na plusie ok. 2.45,pozostałe jechały na minusach.Wymieniłem ową 4 pompkę (zakup używki),zestaw uszczelki pompowtrysków oringi jakoś tak zwał na wszystkie cztery i problem rozwiązany.
Twoje natomiast jak piszą wyżej mają dobrą kondycję...
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  02 lut 2016, 22:55
 pomorskie
#213584
A-R-T-U-R pisze:Mam sie czym przejmowac?
Nie ma problemow z jakimkolwiek odpalaniem itp...
Obrazek
mówisz o tym 1,22mg/suw? Ja pięć lat tak miałem w swoim Mk5, auto sprzedałem 4 lata temu ludziom z okolicy i golf dalej jeździ bez problemów
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  02 lut 2016, 23:21
 pomorskie
#213604
A-R-T-U-R pisze:Dokladnie tak. O 4 pompce...

Dodano po 59 sekundach:
Jest sens sie tym zajmowac czy po prostu profilaktycznie co jakis czas LM 2666 do zbiornika na rezerwie?
to jest stabilizacja jałowego i moim zdaniem nie ma sensu się przejmować, w próbie dynamicznej i tak wszystkie inaczej leją, po drugie nie miałeś wymaganego minimum 80 st C to też może mieć wpływ na zwiększenie dawki, zrób loga na rozgrzanym, LM2666 nie zaszkodzi
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  03 lut 2016, 8:45
 zachodniopomorskie
#213637
:laugh:
A-R-T-U-R pisze:Jutro dam na rozgrzanym...
Daj mi logowanie w czasie jazdy na 3 lub jak da rade też na 4 biegu żeby nie szarpał, lekko przyciskając gaz żeby sterowni podawał paliwo do pompek i przyspieszaj delikatnie w zakresie 1100-1400 Obr bo do tej wartości jest wysterowanie korekcjami, jak podskoczy powyżej 2.0 będziemy sie martwic, jak nie to dalej latać.
By Bartas -  03 lut 2016, 9:00
 kujawsko-pomorskie
#213641
PinkFloyd pisze::laugh:
A-R-T-U-R pisze:Jutro dam na rozgrzanym...
Daj mi logowanie w czasie jazdy na 3 lub jak da rade też na 4 biegu żeby nie szarpał, lekko przyciskając gaz żeby sterowni podawał paliwo do pompek i przyspieszaj delikatnie w zakresie 1100-1400 Obr bo do tej wartości jest wysterowanie korekcjami, jak podskoczy powyżej 2.0 będziemy sie martwic, jak nie to dalej latać.


Hymm a powyzej 2-3k nie trzeba sprawdzac?
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  03 lut 2016, 9:04
 dolnośląskie
#213642
PinkFloyd pisze::laugh:
A-R-T-U-R pisze:Jutro dam na rozgrzanym...
Daj mi logowanie w czasie jazdy na 3 lub jak da rade też na 4 biegu żeby nie szarpał, lekko przyciskając gaz żeby sterowni podawał paliwo do pompek i przyspieszaj delikatnie w zakresie 1100-1400 Obr bo do tej wartości jest wysterowanie korekcjami, jak podskoczy powyżej 2.0 będziemy sie martwic, jak nie to dalej latać.
możesz rozwinąć jak powinienem wykonać to logowanie?
czy ma to być na rozgrzanym silniku?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  03 lut 2016, 9:09
 zachodniopomorskie
#213644
A-R-T-U-R pisze:
PinkFloyd pisze::laugh:
A-R-T-U-R pisze:Jutro dam na rozgrzanym...
Daj mi logowanie w czasie jazdy na 3 lub jak da rade też na 4 biegu żeby nie szarpał, lekko przyciskając gaz żeby sterowni podawał paliwo do pompek i przyspieszaj delikatnie w zakresie 1100-1400 Obr bo do tej wartości jest wysterowanie korekcjami, jak podskoczy powyżej 2.0 będziemy sie martwic, jak nie to dalej latać.
możesz rozwinąć jak powinienem wykonać to logowanie?
czy ma to być na rozgrzanym silniku?


na rozgrzanym, min temp. płynu 80st. , tylko korekcję sa do 1400 obr, bipy loguje się wyżej, dla korekcji 013 nie ma znaczenia już powyżej 1400 obr , potem sterownik wali z mapy wartości. Zrób 013 dla próby i to co sterownik wyreguluje do 1400 powyżej idzie z mapy zobacz ze wartości się nie zmieniają dopiero jak obroty spadna poniżej 1400 obr znów wysterowuje. Zrób jak wyżej pisałem
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7