Strona 4 z 7

Re: Problem z pompowtryskiwaczem

: 27 mar 2014, 10:54
autor: kriswawa
to nawet nie środek, tylko jakieś urządzenie. Gwarancji, że się uda i nie trzeba będzie rozbierać nie ma, więc chyba się nie zdecyduję

Re: Problem z pompowtryskiwaczem

: 28 mar 2014, 19:03
autor: Paulek
No to kolejna osoba po szczęśliwej wymianie wałka.. :/ Ja również mam auto poskładane na takich gratach i 20K km i smiga dobrze.. Powodem mogło być też to ze wg ksiażki serwisu niemieckiego deutsche wymieniały oil co 30k km :/

Re: Problem z pompowtryskiwaczem

: 28 mar 2014, 21:54
autor: Mettenoos
nie wiem od czego to w końcu zależne, mój BRU też był na LL co 30 tys do samego końca bytności w moim garażu, jakieś 285 tys km i nic się z nim nie działo, parametry mial wzorcowe

Pompa wtryskowa

: 14 lis 2015, 11:32
autor: nikodem
Witam mam taki problem w swoim golfie jest to golf 5 1.9TDI 105KM da desce rozdzielczej świeci się cały czas żółta kontrolka silnika samochód pali bardzo ładnie silnik pracuje równo jedynie jak sie zagrzeje ta praca silnika już nie jest taka równa, na mocy też delikatnie stracił był podpinany pod komputer jedynie jakie błędy były to świeca żarowa cylinder 2 usterka w obwodzie prądowym oraz czujnik temperatury paliwa przerwa zwarcie do plusa powiedzieli mi, że wtryski do wymiany jest jakaś szansa, że to może być inna przyczyna albo da się to zregenerować z tego co wiem to są bardzo duże koszty takiej naprawy Obrazek

Re: Pompa wtryskowa

: 14 lis 2015, 11:51
autor: pitt52
Pewnie, że bardzo duże. Jak pytałem z ciekawości w serwisie Boscha to uzyskałem informację, że koszt regeneracji 1 sztuki pompowtrysku to około 500-750 zł. Szukaj używek takich, co mają ewentualnie gwarancję chociaż rozruchową. Piszesz o pompie wtryskowej w temacie. W tym silniku nie ma takiego urządzenia, ale na ten temat już było na forum. Poczytaj w dziale silników diesla. :P

Re: Pompa wtryskowa

: 14 lis 2015, 14:40
autor: Mettenoos
nikodem pisze:Witam mam taki problem w swoim golfie jest to golf 5 1.9TDI 105KM da desce rozdzielczej świeci się cały czas żółta kontrolka silnika samochód pali bardzo ładnie silnik pracuje równo jedynie jak sie zagrzeje ta praca silnika już nie jest taka równa, na mocy też delikatnie stracił był podpinany pod komputer jedynie jakie błędy były to świeca żarowa cylinder 2 usterka w obwodzie prądowym oraz czujnik temperatury paliwa przerwa zwarcie do plusa powiedzieli mi, że wtryski do wymiany jest jakaś szansa, że to może być inna przyczyna albo da się to zregenerować z tego co wiem to są bardzo duże koszty takiej naprawy
co oznacza tytuł "pompa wtryskowa"? Nie ma nic wspólnego z silni8kami PD

Dodano po 53 sekundach:
pitt52 pisze: Szukaj używek takich, co mają ewentualnie gwarancję chociaż rozruchową.
najpierw niech jedzie do niezależnego warsztatu który to zweryfikuje bo wymieniać pompki na p[odstawie jednej opinii to szaleństwo

Re: pompowtryskiwacze, problem

: 03 gru 2015, 9:57
autor: nikodem
Problem został rozwiązany była padnięta jedna świeca oraz przerwany przewód od czujnika temperatury paliwa wszystko wróciło do normy :)

Re: pompowtryskiwacze, problem

: 03 gru 2015, 10:55
autor: Mettenoos
nikodem pisze:Problem został rozwiązany była padnięta jedna świeca oraz przerwany przewód od czujnika temperatury paliwa wszystko wróciło do normy :)
spalona świeca generuje błąd w sterowniku ale nie sygnalizuje na desce rozdzielczej więc powodem kontrolki zapewne był zerwany przewód czujnika temperatury. Dobrze że nie skończyło się na wymianie pompek :ok:

Uszodzone pompowtryski 2.0 TDI BMN Co robić?

: 12 sty 2016, 18:16
autor: jacol210
Witam serdecznie!
Dopadła mnie niestety bardzo przykra historia.....
Pompowtryski w moim A3 2.0 TDI BMN mają już dość........
Auto ciągnie bezproblemowo ma moc itp....
Jedynie zaboserwowałem problemy z odpalaniem po nocy......trzeba dłużej trzymać kluczyk i odpala,,,,,,
Na wolnych obrotach występują czasami "drgawKI".
Co dalej? Regeneracja? Jeśli tak, to gdzie w okolicach Kalisza można to dobrze zrobić? Ewentualnie inne używki?
Poniżej zrzuty ( auto dogrzane ponad 80 stopni)

Obrazek

Dodano po 4 minutach 41 sekundach:
http://zapodaj.net/3a1f59309409f.png.html
Obrazek

Dodano po 46 sekundach:
Proszę o jakieś wskazówki

Re: Uszodzone pompowtryski 2.0 TDI BMN Co robić?

: 12 sty 2016, 18:29
autor: Szyna087
Ze zdjęć wynnika że pompki zdrowe
http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=52&t=7909

Re: Uszodzone pompowtryski 2.0 TDI BMN Co robić?

: 12 sty 2016, 18:37
autor: jacol210
Nie wiem aż tak bardzo w temacie PD się nie orientuje, ale pompka 3 od lewej ma korekcje -053 a to jest chyba katastrofa.....

Re: Uszodzone pompowtryski 2.0 TDI BMN Co robić?

: 12 sty 2016, 18:42
autor: soil
Też mi się wydaje, że pompki masz ok. Wymieniałeś je na akcji serwisowej?

Co do kwestii odpalania, to chyba większość bmnów ma z tym problem :tooth: Na forum było kilka postów o tym.
Dwie rzeczy mogą pomóc:
- zmiana rozrusznika na 11 zębów
- sprawdzenie synchronizacji wałka i ewentualnie jej zmiana

Dodano po 1 minucie 46 sekundach:
jacol210 pisze:Nie wiem aż tak bardzo w temacie PD się nie orientuje, ale pompka 3 od lewej ma korekcje -053 a to jest chyba katastrofa.....
W silnikach 2.0 TDI problemy oznaczają wartości powyżej -/+100.
http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=52&t=7909

Re: Uszodzone pompowtryski 2.0 TDI BMN Co robić?

: 12 sty 2016, 18:46
autor: Bartas
jacol210 pisze:Nie wiem aż tak bardzo w temacie PD się nie orientuje, ale pompka 3 od lewej ma korekcje -053 a to jest chyba katastrofa.....
-3 to by byla tragedia :P 0.5 jest jeszcze ok

Re: Uszodzone pompowtryski 2.0 TDI BMN Co robić?

: 12 sty 2016, 18:47
autor: Krzycho
mam nową głowicę, nowe wtryski, nowy akumulator, powymieniane filtry paliwa i powietrza, wymieniony rozrząd i kąt zapłonu ustawiony mniej więcej na 0 a mimo to jak się trochę ochłodzi to mój BMN ma problemy z rozruchem... jedynie co to mi się nie chciało jeszcze robić synchronizacji wałków ale chyba się w końcu za to wezmę...

Re: Uszodzone pompowtryski 2.0 TDI BMN Co robić?

: 12 sty 2016, 18:50
autor: jacol210
Synchronizacje wałka mam na "0" ewentualnie na ciepłym jest +0,36
Mam wpis że były wymieniane pompki w Niemczech, gość w Niemczech nie napisał, że były robione pompki, dopiero jak oglądałem książkę serwisową to na ostatniej stronie jest wpis o pompkach.....
W piątek kolega mechanik wymienił uszczelkę pod pokrywą zaworów i nie stwierdził niczego niepokojącego jeśli chodzi o wałki, dźwigienki itp.....
Zamówiłem akumulator, jutro może będę go miał to wymienię i zobaczę jak będzie odpalał. Obecny jest ori VW z 2011 roku,