#82286
konfigurator z golfem VII jest już dostępny, można się pobawić
ceny hmmm mimo zapewnień wyjściowo atrakcyjnie, ale szybko cennik rośnie
i wychodzi drogo, w wersjach niektórych 2-3 tyś drożej
chwalą się że 1 tyś mniej w podstawie a wersja najbogatsza diesla w stosunku do VI wynosi już 3 tyś więcej
mi diesel 150 KM z DSG w przyzwoitej wersji którą doposażyłem i porównuje do swojej (poza nowinkami technicznymi, które chciałbym mieć np. DCC) dociągnął lekko do 130 tyś
podstawa osiągalna z czymś tam za 70 tyś
wydawało mi się że xenon w DE w wersji najwyższej jest seryjnie, a u nas xenon basic i top w ledami dopłata podwójna
to taki szczegół
inny, radio dopłata też od kilkuset złotych do ponad 8tyś więc wymuszenie, by pasowało pod konsolę
wiadomo, mi się golf VII podoba i cena jak za nowość, chyba jednak a3 niewiele będzie droższy, a za tyle to można machnąć 2-3 letnią wypasioną limuzynę, więc dylemat niektórzy będą mieli
a jak wam wyszło?
ceny hmmm mimo zapewnień wyjściowo atrakcyjnie, ale szybko cennik rośnie
i wychodzi drogo, w wersjach niektórych 2-3 tyś drożej
chwalą się że 1 tyś mniej w podstawie a wersja najbogatsza diesla w stosunku do VI wynosi już 3 tyś więcej
mi diesel 150 KM z DSG w przyzwoitej wersji którą doposażyłem i porównuje do swojej (poza nowinkami technicznymi, które chciałbym mieć np. DCC) dociągnął lekko do 130 tyś
podstawa osiągalna z czymś tam za 70 tyś
wydawało mi się że xenon w DE w wersji najwyższej jest seryjnie, a u nas xenon basic i top w ledami dopłata podwójna
to taki szczegół
inny, radio dopłata też od kilkuset złotych do ponad 8tyś więc wymuszenie, by pasowało pod konsolę
wiadomo, mi się golf VII podoba i cena jak za nowość, chyba jednak a3 niewiele będzie droższy, a za tyle to można machnąć 2-3 letnią wypasioną limuzynę, więc dylemat niektórzy będą mieli
a jak wam wyszło?