Volkswagen Golf MK5

Debiutant na światowym rynku /z problemami technicznymi prosimy pisać w działach technicznych/
#86831
LEDY w tej wersji najwyższej h-line co testowałem są i w tylnej lampce
projektorowe
w drzwiach za klamkami również tam za uchwytem i jeszcze bajer co nie widac w dzień
ta listwa w drzwiach ten pasek też podświetlany, całość środek robi wrażenie w nocy
jedynie lampki do makijażu tzw. zwykłe, czyli oszczędność i dysonans
oszczędność też na słupkach bocznych, bo tam gdzie był materiał jest teraz "plastik"
podświetlenie super regulowane w mediach - intensywność oświetlenie zegarów i chyba osobo reszty ale nie jestem pewien
By soja -  12 lis 2012, 19:12
 zachodniopomorskie
#86848
Wróciłem przed chwilą z ASO.
Niestety, to auto będzie hitem.
Ale kilka rzeczy na szczęście mnie rozczarowało. Tylna lampka wewnętrza jest tandetna, podobnie jak haczyki na ubrania. Słupki wewnętrzne też plastikowe. Ale reszta to naprawdę wysoka półka.
#86984
podświetlane listwy w passacie:
"dostępny tylko z wykończeniem elementami z polerowanego drewna orzechowego lub "Zebrano". (Automatycznie dodane zostanie wykończenie elementami z polerowanego drewna orzechowego, można dokonać zmiany.)"
pakiet oświetlenia 740zł + el. z polerowanego drewna 1930zł = 2670zł :shock:
Tak wychodzi w wersji comfortline, w highline drewno jest gratis, czyli płacimy tylko za pakiet oświetlenie ambient, czyli już do zaakceptowania :)
Ciekawe jak wygląda sprawa w golfie?
#87066
mettenos pisze:najlepsze jest to że podstawowa wersja Mk7 ma z tyłu belkę skrętną :lol:
rozpaczy nie ma
przecież opel astra, honda civic, toyota auris, wszystko jeździ na belce
ale kiedyś wielowahacz to był i jest luksus jakiś w kompaktach w tej cenie
to prawda chyba mało zauważalna, ale mało kto bez pytania o te zawieszenie na ten temat w salonie porusza
i się ze wstydem do tego przyznaje, patent znany z nowego seata leona więc nic dziwnego
chyba wszystko słabsze niż 140PS ma tę belkę
nie ma nic za darmo, gdzieś ten 1 tyś zł taniej musieli znaleźć oszczędności :wink: :mrgreen:
poza tym kto tam normalnie zaglądnie i będzie wiedział
przypomina mi się badanie prowadzone na właścicielach bmw 1 którzy w 80 procentach czy jakoś tak myśleli że mają napęd na przód
z kierowcami golfa też tak będzie
będzie się płaciło sporo za wielowahacz z tyłu, za multimedia, za 4x4, za DSG, za asystentów podróży a jak ktoś nie potrzebuje to cena jak za inne kompakty
Ostatnio zmieniony 16 lis 2012, 13:23 przez speedbass, łącznie zmieniany 2 razy.
#87068
soja pisze:Pracownik serwisu mówił mi, że belka skrętna tylko w wersji trend. Ale nie wiem ,czy to prawda.
może i tak być tam są najsłabsze silniki
ale jestem ciekaw czy comfortline 105PS też jest z tą belką czy już nie

można to sprawdzić w 3city
u Plichty auto do testów stoi, w salonie ładne czarne też, zresztą można porównać wersję h-line i comf-line

a w Gajosie 23XI g.17-21 prezentacja i wieczór z golfem VII więc można popytać
bo reklama w telewizji już leci na zachętę
#87084
przeczytałem na innym forum odpowiedź oficjalną VW co do tego tematu:

Wszystkie silniki o mocy 122KM i wyższej posiadają zawieszenie wielowahaczowe. W przypadku słabszych jednostek samochody wyposażone są w belkę skrętną. Na rodzaj zastosowanego zawieszenia nie ma wpływu skrzynia biegów, linia wyposażenia oraz rodzaj paliwa.