Volkswagen Golf MK5

Debiutant na światowym rynku /z problemami technicznymi prosimy pisać w działach technicznych/
Awatar użytkownika
By Tyson -  18 kwie 2015, 17:11
 mazowieckie
#174379
BABYLON pisze:Tradycyjnie stara spiewka. Żulisz i stac Cie na auto za 100 tys zl a na paliwo nie.
No takj mam kaprys, takie podejscie ze ma palic 7-9 litrow ropy a nie 10-15 benzyny.
Zakup to jedno a utrzymanie drugie.
Tam gdzie mieszkam (nie w PL) jest 0.30 E roznicy miedzy ON a PB.
Rocznie zaoszczedze ok 3 tysiaki. Za to wole dokupic np navi Discover Pro za 6 kola
Nie lubie benzyny.
Zreszta brak w Golfie 180 konnej. Jest tylko slaby 150 i dla mnie za mocny 220
Nie mogę tego pojąć, że Polacy mieszkający i pracujący za granicą, zarabiają Np. w euro, a wszystko przeliczają na złotówki!
Wydaje mi się, ze temat został już wyczerpany i kolega najlepiej sam wie czego chce.
By BABYLON -  23 kwie 2015, 21:07
 wielkopolskie
#175199
Mettenoos pisze:
BABYLON pisze:
Jeżdżę dziennie do pracy 3 km i powrót 3 a popołudniu 16 km i powrót.
nie wróżę bezawaryjnej jazdy

No dlaczego jazda miałaby byc nie bezawaryjna ?
Dla mnie temat ni ejest zamkniety, chce dowiedzieć sie czegoś o eksploatacji GTD i o zachowaniu filtra DPF.
Ale nie od osób które opowiadają bo tak sadzą a mają golfa 6 ale od tych które mają auto.
Bo podobno nowe filtry DPF znacznie różnią sie pojemnością i momentem wypalania od starych.
Im nowsze auto tym mniej problemów

Dodano po 4 min 42 sek.:
Tyson pisze:Wiecznie zimny silnik, w zimę nawet te 16km za mało - super. Jeżdżąc z głową, czyli nie deptać gdy silnik zimny to... Po cholerę gtd??
Nie stać Cię na benzynę, to kup 1.6 tdi a zaoszczędzoną kasę przeznacz na zmianę zderzaków od gtd i jeszcze sporo Ci zostanie, Np na dpf :wall:
No zgadzam sie zkoleg ze silnik będzie zimny. Znaczy 1.6 TDI nagrzewa sie znacznie szybciej niż 2.0 GTD ?
No nie wiem czy to az taka wielka różnica.
Mam obecnie 1.9 105 konny i 90 stopni osiąga po ok 7-12 minutach zależnie od temperatury zewnętrznej i pory roku.

No a propozycja spamprowania golfa czyli zakupu 105 konnego z 5 biegową skrzynią, słabeusza takiego jak mam i doklejenie zderzaków i spojlerów to dla mnie wiejski tuning.
Żadne zmiany nie zrobią z niego GTD tylko go oszpecą, ja kupuje auto aby było nielakierowane i góra 2-3 letnie.
Nie będe go przerabiał, zmieniał zderzaków, foteli i chipował.
Chce juz kupic gotowy a taki jaki chcę gotowy to GTD.
No a na nowy rzeczywiście mnie nie stać bo to ok 140-150 tys zł ale przecież 3 letni traci na wartości jakieś 35%
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  23 kwie 2015, 23:11
 pomorskie
#175244
BABYLON pisze: Mam obecnie 1.9 105 konny i 90 stopni osiąga po ok 7-12 minutach zależnie od temperatury zewnętrznej i pory roku.

nie ma opcji aby przy - 30 nagrzał się w 12 minut
BABYLON pisze:i doklejenie zderzaków i spojlerów to dla mnie wiejski tuning.
w tym momencie obrażasz gro użytkowników tego forum
By BABYLON -  24 kwie 2015, 10:59
 wielkopolskie
#175322
A-R-T-U-R pisze:Na naszym forum sa chyba 2 golfy Vll. Jeden 1,6 tdi drugi tsi. Wątpię abyś znalazł tutaj właściciela mk7 gtd który odpowie tobie na te pytania.

PS. skoro Ty możesz mówić ze coś jest "podobno tak a nie inaczej bo coś słyszałeś" to pozwól innym również to robić :nocomment:

No tak jest że każdy mówi że wie coś a tak dokładnie nie wie i dlatego wprowadza w błąd innych.
Wolałbym sie dowiedzieć od użytkowników siódemki
Awatar użytkownika
By Tyson -  24 kwie 2015, 11:03
 mazowieckie
#175327
W takim razie zadaj pytanie na forum golfa VII. Tutaj odpowiedzi możesz się nie doczekać.
By BABYLON -  24 kwie 2015, 11:14
 wielkopolskie
#175330
Mettenoos pisze:
BABYLON pisze:
BABYLON pisze:i doklejenie zderzaków i spojlerów to dla mnie wiejski tuning.
w tym momencie obrażasz gro użytkowników tego forum
No nie do końca sie zrozumieliśmy. Nie miałem zamiaru obrazić tunerów.
Tu nie chodzi tylko o spojler czy zmianę alufelgi na większa.

Ale dla mnie kupno za 90 tys zł Golfa 1.4 TSI salonówki niemalowanej i doklejanie spojlerów, zmiana foteli i chipowanie to jest chore.
Inaczej jak wielu z nas modyfikuje kilkuletnie "piątki" warte 20-35 tys zł, często juz mające spory przebieg czy powypadkowe.
Nikt nie psuje auta kupionego w salonie - o to mi chodziło
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  24 kwie 2015, 11:24
 pomorskie
#175332
BABYLON pisze:
Nikt nie psuje auta kupionego w salonie - o to mi chodziło
każde auto można poprawić, nieważne czy kupione w salonie czy w ogródku u Kowalskiego, nieważne czy nowe czy stare, to tylko i wyłącznie kwestia finansów i chęci