#284000
[/quote]
Chętnie bym podjechał bo pomorskie, ale nie ma mnie obecnie na terenie ojczyzny
Wstawiłem już nowy regulator: HELLA 5DR 009 728-251 i co się okazało, że szczotki są delikatnie szersze niż te oryginalne i nie wpadły w to wyżłobienie miedziane rdzenia...
Miałem mego wątpliwości czy to w ogóle będzie teraz działać.. ale szczotki już odblokowałem ściągając kapturek zabezpieczający i nałożyłem docelowy kaptur... niżej załączę zdjęcia.
Update:
Pisałem szczegółowy opis chyba z 30 min. Nacisnąłem przycisk wyślij i okazało się, że mnie wylogowało i tekst przepadł
Tak więc już mi się nie chce pisać od nowa i skrócę dla potomnych posiadaczy gofrów. KONIECZNIE sprawdźcie (jeżeli tego jeszcze nie zrobiliście) kółko alternatora to właściwie jest sprzęgiełko alternatora, które u mnie stało dęba, a nawet o tym nie wiedziałem. Wymieniłem na nowe i różnica jest niesamowita. Niżej wstawię link do materiału pod którym podpisuję się z czystym sumieniem:
https://youtu.be/dOQ5tmr3WCE
Przy okazji wyciągania alternatora warto wymienić stary smar w łożysku kółka napinacza.
Różnica w pracy silnika na sprawnym sprzęgiełku alternatora jest kolosalna.
Mogę ci go odstąpić ale musiałbyś po niego przyjechać bo i tak leży bezużyteczny w garażu
[/quote]
Chętnie bym podjechał bo pomorskie, ale nie ma mnie obecnie na terenie ojczyzny
Wstawiłem już nowy regulator: HELLA 5DR 009 728-251 i co się okazało, że szczotki są delikatnie szersze niż te oryginalne i nie wpadły w to wyżłobienie miedziane rdzenia...
Miałem mego wątpliwości czy to w ogóle będzie teraz działać.. ale szczotki już odblokowałem ściągając kapturek zabezpieczający i nałożyłem docelowy kaptur... niżej załączę zdjęcia.
Update:
Pisałem szczegółowy opis chyba z 30 min. Nacisnąłem przycisk wyślij i okazało się, że mnie wylogowało i tekst przepadł
Tak więc już mi się nie chce pisać od nowa i skrócę dla potomnych posiadaczy gofrów. KONIECZNIE sprawdźcie (jeżeli tego jeszcze nie zrobiliście) kółko alternatora to właściwie jest sprzęgiełko alternatora, które u mnie stało dęba, a nawet o tym nie wiedziałem. Wymieniłem na nowe i różnica jest niesamowita. Niżej wstawię link do materiału pod którym podpisuję się z czystym sumieniem:
https://youtu.be/dOQ5tmr3WCE
Przy okazji wyciągania alternatora warto wymienić stary smar w łożysku kółka napinacza.
Różnica w pracy silnika na sprawnym sprzęgiełku alternatora jest kolosalna.
Ostatnio zmieniony 03 lis 2020, 22:16 przez Slavo_RZ, łącznie zmieniany 4 razy.