#208653
za stówkę bym go przygarnął
2015 ... też bym przygarnął, sam szczotkotrzymacz/regulator napięcia kosztuje 150 złPinkFloyd pisze: Ja czatowałem i kupiłem rocznik produkcji maj 2015r. za ok 180zł czy cos takiego
Mam foty bo załatwiałem bratu tez taki altek, bo chciał regulator wymieniać. Te stare Boscha z MK V i pochodnych mają napisy na białym tle. W tym przypadku alternatory Boscha są lepsze niż Valeo. Więc lepiej sprawdzić bo może ktoś będzie chciał oszukać, ze pochodzi np. z 1.6 tdi.Mettenoos pisze:2015 ... też bym przygarnął, sam szczotkotrzymacz/regulator napięcia kosztuje 150 złPinkFloyd pisze: Ja czatowałem i kupiłem rocznik produkcji maj 2015r. za ok 180zł czy cos takiego
ja mam w zapasie regulator zregenerowany z nowymi szczotkami, ostał mi się po golfie, tylko tak się zastanawiam czy jest taki sam w Valeo i Boschu bo ten w golfie to był ValnełoPinkFloyd pisze: załatwiałem bratu tez taki altek, bo chciał regulator wymieniać.
Regolator z valeo jest zupełnie inny jak w Boschu. Ten z valeo można częściowo poddać regeneracji czyt. wymienić szczotki. Za to Boscha jest jednorazowy .Mettenoos pisze:tak się zastanawiam czy szukać bardzo świeżego alternatora z małym przebiegiem Bosch 06F903023F lub Valeo 06F903023P czy kupić jak najtańszy Bosch za kilkadziesiąt złotych /bo takowe są/ i go zregenerować, jakieś sugestie?
Dodano po 1 minucie 21 sekundach:
Re: Ciekawe Ogłoszenia ALLEGRO i OLXja mam w zapasie regulator zregenerowany z nowymi szczotkami, ostał mi się po golfie, tylko tak się zastanawiam czy jest taki sam w Valeo i Boschu bo ten w golfie to był ValnełoPinkFloyd pisze: załatwiałem bratu tez taki altek, bo chciał regulator wymieniać.
tak jak kolega pisał, że regulatory tylko ori ale z regeneracja altka będzie drogo, jak dorwałem altek z przebiegiem 2500 km, wiec sprzęgiełko nowe a koszt od 150zł, regulator nowy, bebechy też wiec jakby chciał to zrobić na ori bebechach wyszło by więcej niż za niego dałem, a przy tym przelocie to pochodzi mi długo a jak ktoś regeneruje nie wiadomo co tam wsadza. Kolega na przełomie 50 tys km regenerował dwa razy pewnie syf włożyli. Dlatego ja wybrałem prawie nowa używke Boscha. Jak masz kogoś zaufanego co wsadzi Ci dobre graty to można to rozważyć. ja zauważyłem jak fabryka złożyła to to dłużej chodzi.Mettenoos pisze:tak się zastanawiam czy szukać bardzo świeżego alternatora z małym przebiegiem Bosch 06F903023F lub Valeo 06F903023P czy kupić jak najtańszy Bosch za kilkadziesiąt złotych /bo takowe są/ i go zregenerować, jakieś sugestie?
Dodano po 1 minucie 21 sekundach:
Re: Ciekawe Ogłoszenia ALLEGRO i OLXja mam w zapasie regulator zregenerowany z nowymi szczotkami, ostał mi się po golfie, tylko tak się zastanawiam czy jest taki sam w Valeo i Boschu bo ten w golfie to był ValnełoPinkFloyd pisze: załatwiałem bratu tez taki altek, bo chciał regulator wymieniać.
zgadza sięRumak pisze: Ten z valeo można częściowo poddać regeneracji czyt. wymienić szczotki.
kogoś tam mam, mówią że jest dobry, muszę zorientować ile kosztowałaby taka kompleksowa regeneracja i czy jest sensPinkFloyd pisze: Jak masz kogoś zaufanego co wsadzi Ci dobre graty to można to rozważyć. ja zauważyłem jak fabryka złożyła to to dłużej chodzi.
powiedz jak to jest nawet w nowych vw ze temperatura ma wpływ na wartość ładowania, w passacie b8 na mrozie 15v, potem po rozgrzaniu 14.45v, kupiłem używkę altka z 2015r. Ze na zimno lub przy słabo naładowanym aku 14.85v, na rozgrzanym 14.45v, wychodzi ze chyba tak działa regulator-rozmieniłeś na jakiej zasadzie to zrobione?Rumak pisze:To zależy czy chcesz nowe koło sprzedające bo koło trochę ponad 100zl, ale ponad 300zł za cały trzeba liczyć. Ma też znaczenie czy bosch czy valeo.
hmm, to chyba lepiej kupić gotowcaRumak pisze: ale ponad 300zł za cały trzeba liczyć.
Rumak pisze:To zależy czy chcesz nowe koło sprzedające bo koło trochę ponad 100zl, ale ponad 300zł za cały trzeba liczyć. Ma też znaczenie czy bosch czy valeo.
jak mi zregenerujesz na poczekaniu to mów, podjadę do ciebieRumak pisze:...