Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
Awatar użytkownika
By lemonka -  08 paź 2014, 8:58
 warmińsko-mazurskie
#145593
Pewnie dużo osób z was posiada w golfie V poprzez kodowanie doświetlanie zakrętów. Ja i tez :tooth:
Mam takie pytanie czy wychodziły halogeny typowo przystosowane do doświetlania zakrętów tz. z homologacją K.
Jeżeli ktoś ma to niech poda numer części. Pytam ponieważ na obecnych halogenach doświetlanie jest niezauważalne.
Z góry dzięki za odpowiedzi . :D
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  08 paź 2014, 9:59
 śląskie
#145599
chyba takowych nie było. ja po zmianie na zderzak gti oraz inny typ halogenów stwierdzam że te GTi lepiej o wiele oświetlają drogę.
a po drugie to tylko bajer i dobrze to widać na parkingu lub w lesie :laugh:
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  08 paź 2014, 15:21
 pomorskie
#145639
lemonka pisze:Pewnie dużo osób z was posiada w golfie V poprzez kodowanie doświetlanie zakrętów. Ja i tez :tooth:
Mam takie pytanie czy wychodziły halogeny typowo przystosowane do doświetlania zakrętów tz. z homologacją K.
Jeżeli ktoś ma to niech poda numer części. Pytam ponieważ na obecnych halogenach doświetlanie jest niezauważalne.
Z góry dzięki za odpowiedzi . :D
w Mk5 fabrycznie nie wychodziły halogeny z doświetlaniem zakrętów a tylko z homologacją B, Jak produkowali Mk5 to nie było jeszcze homologacji K

lemonka pisze: Bo w 6 to na bank była funkcja doświetlania zakrętów ?


taka sama jak w Mk5 czyli większość nie miała :D
By seebst -  18 lis 2021, 18:48
 lubuskie
#287634
Cau jest możliwość skrócenia czasu załączenia się doświetlania podczas włączonego kierunkowskazu? Chodzi o to, że o ile można sobie ustawić czas dla włączenia czy wyłączenia, ale to tylko podczas skrętu kierownicą. A podczas włączonego kierunkowskazu funkcja ta zadziała po 3 mrugnięciu kierunkowskazu. A chciałbym, aby halogen zaświecił się zaraz po włączeniu kierunku, nawet podczas działania funkcji komfortowych kierunkowskazów. Bo trochę dziwnie to wygląda, kiedy jest się na rondzie i zjeżdża się z niego, włączając prawy kierunek świeci się lewy halogen doświetlający.

Oraz, czy można włączyć działanie tych świateł po wrzuceniu wstecznego?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  20 lis 2021, 22:00
 pomorskie
#287649
Z tego co pamiętam to jest regulacja, mozna zwłokę zmienić i można tak wyregulować, że zapalą się błyskawicznie po załączeniu kierunku i zgasną zaraz po wyłączeniu bez zwloki
By seebst -  21 lis 2021, 6:25
 lubuskie
#287655
Mettenoos pisze:
20 lis 2021, 22:00
Z tego co pamiętam to jest regulacja, mozna zwłokę zmienić i można tak wyregulować, że zapalą się błyskawicznie po załączeniu kierunku i zgasną zaraz po wyłączeniu bez zwloki
No ok, ale w którym to jest miejscu? Bo w adaptacjach jedynie co mogę zmienić to zwłoka uruchomienia i wygaszania świateł, ale czas ich uruchomienia, wyrażony w ms, tak jakby tylko dotyczył reakcji na sam skręt kierownicą. Bawiłem się tym i jaką wartość czasu ustawie, to po takim czasie się zapali. Ale podczas włączenia kierunkowskazu, choćby nie wiem co, zapali się na koniec trzeciego mrugnięcia.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  21 lis 2021, 7:38
 pomorskie
#287657
seebst pisze:
18 lis 2021, 18:48
Bo trochę dziwnie to wygląda, kiedy jest się na rondzie i zjeżdża się z niego, włączając prawy kierunek świeci się lewy halogen doświetlający.
Nie rozumiem do końca co chcesz osiągnąć ale światła jak sama nazwa wskazuje nazywają się skrętnymi lub zakrętowymi . Poza tym jak ustawisz minimalny czas zwłoki to zacytowany wyżej objaw nie będzie występował
By seebst -  21 lis 2021, 8:05
 lubuskie
#287658
Minimalny czas zwłoki, jeśli dobrze pamiętam, to 250ms. I od razu praktycznie reaguje na sekret kierownicą. Ale gdy kierownica jest prosto i włączę kierunkowskaz to światło doświetlające zapali się dopiero po skończonym trzecim mrugnięciu kierunkowskazu. Wychodzi więc powyżej 3000ms. Po prostu chodzi mi o to, aby czas reakcji na włączenie się światła doświetlającego był taki sam, zarówno kiedy skręcona jest kierownica i kiedy włączony jest kierunek. Jak pisałem wcześniej: dziwnie to wygląda, gdy wjeżdżam na rondo i chcę którymś wyjazdem z niego zjechać, włączam prawy kierunek, a lewa lampa mi się świeci.