Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By *GoŁa* -  02 gru 2017, 17:37
 świętokrzyskie
#259671
Mettenoos pisze:Czujnik temperatury zewnętrzej podpięty?

Autko poszło do elektronika na koszt warsztatu jak będę wiedział co było przyczyna dam znać . Bardzo możliwe ze to ten czujnik właśnie .

Edit :

Padł czujnik temperatury .

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  09 sty 2018, 9:33
 dolnośląskie
#260827
Jest sprawa :oczko:
brak jakichkolwiek błędów
po odpaleniu auta i jazdy przez pierwsze kilka/kilkanaście minut wszystko jest OK. Później zaczyna wiać chłodem. Strona kierowcy powiedzmy że powietrze jest letnie ale nie takie jak być powinno, strona pasażera powietrze leci zdecydowanie chłodniejsze

i teraz pytanie czy to silniczek V159 daje dupy i się podwiesza czy może grzałkę trzeba ruszyć :hmmm:

Dodano po 8 godzinach 37 minutach 50 sekundach:
Tak zaobserwowalem teraz że gdy leci chłodne powietrze to krecenie pokretlem od zmiany temperatury nie przynosi zamierzonego skutku. Tak jakby dmuchawa nie zwiekszala/zmniejszala obrotow :-/
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  10 sty 2018, 1:05
 dolnośląskie
#260882
Ramzes pisze:
09 sty 2018, 22:53
Wróć do macierzy to się kilka osób pogłowi @A-R-T-U-R 😛
Już to widze... :laugh:

Dodano po 3 minutach :
Cimek pisze:
09 sty 2018, 23:34
@A-R-T-U-R Jak to wygląda w blokach pomiarowych z grzałką? Jest jakaś reakcja? Może panel zdurniał?
Zbyt czesto zaczyna mu sie "durniec"... jutro mam nadzieje to poobserwowac w drodze do i z pracy. Podepne ponownie pod vcds bez dotykania panela i zobaczymy co pokaże :hmmm:
Nie ukrywam że chłodno w aucie sie zaczelo robic :-/

Dodano po 8 godzinach 5 minutach 55 sekundach:
I oto moim oczom ukazał się upragniony błąd :yahoo:
Obrazek
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  15 sty 2018, 9:45
 dolnośląskie
#261023
i :censored:
o ile po trasie było miło, o tyle jazda w mieście to dramat :ireful: Po osiągnięciu temp 90 stopni z nawiewów zaczyna lecieć chłodne powietrze... czyżby to samo co u @Domelek :hmmm:
co jeszcze można sprawdzić przed zakupem nowej nagrzewnicy?

Dodano po 13 godzinach 8 minutach 4 sekundach:
Mettenoos pisze:
13 sty 2017, 20:43
@A-R-T-U-R robiliście nastawy początkowe klap? Bo jak będzie przycięta albo będzie chodzić nie w tym zakresie co trzeba to błędu wcale nie musi być
Która to bedzie klapka? Ta od strony pasażera?

Dodano po 43 minutach 25 sekundach:
O ile z nawiewów z deski leci w miarę ciepłe powietrze o tyle z nadmuchów na nogi zasuwa chłodne :-/

Dodano po 10 godzinach 7 minutach 33 sekundach:
to teraz krótkie podsumowanie
odpalam auto i mniej więcej po około 30 sekundach czy też minucie zaczyna grzać grzałka bo leci w miarę ciepłe powietrze. Panel ustawiony na AUTO na 23 stopnie. Obserwuję panel klimatyzacji który zwiększa nadmuch do 4-5 kresek. Jest już całkiem przyjemnie :D Gdy wskazówka na wskaźniku temp staje na baczność na 90 stopniach obroty na panelu zmniejszają się do 3 kresek i przestaje grzać :-/ ...
ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać sprawcy tego zamieszania :hmmm:
Awatar użytkownika
By Cimek -  16 sty 2018, 11:02
 opolskie
#261048
Panel, klapki albo rury powietrza. Może przytkana nagrzewnica i nie ma obiegu wody w niej (chodzi o tą za elektryczną) :hmmm:
U mnie ten błąd też występuje, ale grzeje. Na razie nie tykam się.
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  16 sty 2018, 19:49
 dolnośląskie
#261066
wojtek-e30 pisze:
16 sty 2018, 18:01
Drogi biznes taka nagrzewnica ?
Denso - 200-240 zł na znanym portalu aukcyjnym
Mettenoos pisze:@A-R-T-U-R ale że co, traci drożność? Zapycha się? W czym problem? Bo rozumiem że mowa nie o PTC
PTC już ogarnąłem i ładnie grzeje do momentu uzyskania temperatury 90 stopni.
Po tym siła jak i temperatura nadmuchu spada i leci z nawiewów letnie powietrze.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11