Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
Awatar użytkownika
By Rafit -  06 lut 2015, 17:22
 pomorskie
#164776
Krzycho, bo w Bordnetz można ustawić DRL over connector High beam i dzięki temu na A3 i D3 pojawia się +12v jako DRL.
Chyba, że masz jakąś lepszą propozycję.
Obrazek
Swoją drogą posiłkuje się też wszystkim co znajdę w necie i kombinuje na wszelkie sposoby, aby to ruszyło.

Z tego co tu wyczytałem to tu się udało ruszyć to jak należy, tylko brak podanego rozwiązania.
http://www.motor-talk.de/forum/umbau-au ... 34225.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
By Krzycho -  06 lut 2015, 17:30
 małopolskie
#164778
no to ok, fajnie że się pojawia +12 tylko ono jest dla zwykłej żarówki... czyli aby zadziałałoto dla żarówki ledowej (bo takie masz w lampach) to albo zmiana rezystorów w bordnietzie albo załóż rezystor na ten przewód...
By 1 6 D -  09 lut 2015, 23:50
 zachodniopomorskie
#165486
Napiszę za Rafita.

W aucie jest już sterownik Xenonu 5M0907357D, nie ma w ogóle błędów w poziomowaniu, podczas "Output Tests" lampy chodzą w górę i w dół oraz na boki, pozostaje kwestia LED.

Do modułu LEDów sygnały dochodzą z pinów 10(postój) i 12(DRL), pin 11 to drogowe jednak w tych lampach z 2011 roku. Za samym zasilaniu z pinu 10 LEDy nie świecą, na samym zasilaniu z pinu 12 świecą na 5 sekund. Prawdopodobnie na zasileniu naraz 10 i 12 LEDy działają z inną mocą.

Rano wyszukałem schemat Audi A3 z bixenonem skrętnym z LEDami na Bordzie 8P0 z kostkami jak bordy 1K0/3C0/3C8, piny 12 są zasilone z A/3 oraz D/3 a piny 10 z tych samych co postoje żarówkowe. Jednak w Audi bajt 1 jest niezakodowany, jedynie w bajcie 21 jest wybrana z listy pozycja z opisem Bi-Xenon with LED DRL module. Ale nie było takie zakodowanie jeszcze testowane.
Awatar użytkownika
By glodek -  10 lut 2015, 9:01
 wielkopolskie
#165503
Ten rocznik przeglądałeś ?

EOS
Reflektor wyładowczy (biksenonowy) z automatyczną regulacją zasięgu reflektorów i światłami kierowanymi
od listopada 2011

J860 - sterownik światła do jazdy w dzień i lewego światła pozycyjnego T14/11 leci na T52A/5 a ten pin odpowiada za żarówka lewego światła drogowego --M30-- odpowiednik naszego bordnetza to D/3 - żarówka lewego światła drogowego

L176 - moduł diod świetlnych światła do jazdy w dzień i światła pozycyjnego, strona lewa T14/12 leci na T52A/6 a ten pin odpowiada za żarówka lewego światła do jazdy dziennej --L174-- NIE WYSTĘPUJE W NASZYCH

L176 - moduł diod świetlnych światła do jazdy w dzień i światła pozycyjnego, strona lewa T14/10 leci na T52C/26 a ten odpowiada za żarówka lewego światła pozycyjnego --M1-- odpowiednik naszego bordnetza A/7 - żarówka lewego światła pozycyjnego

Widocznie moduł Led i postojowego musi dostawać zasilanie ze wszystkich źródeł aby świecił

1 6 D a kodowane może jest całkiem inaczej - bo włączasz dzienne Ameryka i masz dzienne na pozycyjnych - tylko że nowe BCM mają problem z ledami i też nie wszystkie potrafią obsłużyć te moduły - dlatego w pierwszym poście napisałem że będzie problem wysterować wszystko na naszym bordnetzie, podłączenie to jedno a kodowanie to już inna bajka
Awatar użytkownika
By glodek -  10 lut 2015, 19:13
 wielkopolskie
#165579
Ta strona co Rafit podawał faktycznie gość pisze ze opanował temat ale nie pisze jak, ciekawe czy faktycznie na tym 3c8 - w wolnej chwili zerkne z ciekawości jeszcze raz w schematy ..


Sent from my iPhone using Tapatalk