Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By rosk -  12 paź 2011, 20:50
 -------
#51280
Pidzers ma racje jak kiera nie miała multi to na 100% nie wciśniesz tam przycisków


zastanawiam się czy da się zamontować moduł od passata b6 :?: jest ich trochę więcej na allegro niż do golfa
Awatar użytkownika
By Krzycho -  02 lis 2011, 20:11
 małopolskie
#53131
fabrycznie moje auto było wyposażone w tempomat, kierownicę multi (ta z głośnością po lewej stronie), MFA+ oraz RCD300 mp3. W tej konfiguracji wszystko działało pięknie, tak jak wcześniej pisałem w tym temacie mogłem pogłaśniać jak i ściszać radio, w menu audio mogłem prawymi przyciskami zmieniać stacje/piosenki i zachciało mi się zmiany radia na RNS510. Po tej akcji przyciski od głośności przestały działać tak samo wyciszenie, w menu audio/navi nie mogę zmieniać stacji/utworów.
W RNSie w BYTE7 nie zależnie co zaznaczę to dalej nie działają klawisze z kierownicy przy czym wyświetlanie informacji na MFA+ działa cały czas...
sterownik kierownicy mam: 1K0 953 549 BG zakodowany: 0012022 i tu jest coś dziwnego bo wg tego kodowania nie mam komputera, jak zmienia na następujące kotowanie: 0012042 czyli z komputerem i tempomatem to wywala jakiś błąd od spryskiwaczy niestety nie mam zapisanego symbol...

ma ktoś jakiś pomysł, pewnie będę zmuszony wymiany modułu kierownicy...
By orh -  02 lis 2011, 21:19
 małopolskie
#53141
Krzycho pisze:fabrycznie moje auto było wyposażone w tempomat, kierownicę multi (ta z głośnością po lewej stronie), MFA+ oraz RCD300 mp3. W tej konfiguracji wszystko działało pięknie, tak jak wcześniej pisałem w tym temacie mogłem pogłaśniać jak i ściszać radio, w menu audio mogłem prawymi przyciskami zmieniać stacje/piosenki i zachciało mi się zmiany radia na RNS510. Po tej akcji przyciski od głośności przestały działać tak samo wyciszenie, w menu audio/navi nie mogę zmieniać stacji/utworów.
W RNSie w BYTE7 nie zależnie co zaznaczę to dalej nie działają klawisze z kierownicy przy czym wyświetlanie informacji na MFA+ działa cały czas...
sterownik kierownicy mam: 1K0 953 549 BG zakodowany: 0012022 i tu jest coś dziwnego bo wg tego kodowania nie mam komputera, jak zmienia na następujące kotowanie: 0012042 czyli z komputerem i tempomatem to wywala jakiś błąd od spryskiwaczy niestety nie mam zapisanego symbol...

ma ktoś jakiś pomysł, pewnie będę zmuszony wymiany modułu kierownicy...
No możesz przekazac mnie to radio, pozbędziesz się problema a ja wiesz multi nie mam więc problemu miał nie będe z nie działającą multifunkcją. Żeby nie było że off top może wymiana/podmiana modułu kiery bądź gateway-a (chętnie pożyczę) 8)
By Dżemo -  04 lis 2011, 10:12
 -------
#53274
Pidzers pisze:Obrazek
*przyciski lewe 1K0 959 537 C
*przyciski prawe 1K0 959 538 A
*centralka do przycisków 1P0 959 542
*wiązkadla jedno nabojowej poduchy- 1K0 971 584 C
i zmiana jednej cyferki w 16.tce:
* 0xx?xxx: Steering Wheel
o 0 = Steering Wheel without Multifunction
o 1 = 3-Spoke Steering Wheel without Multifunction
o 2 = 3/4-Spoke Steering Wheel with Multifunction without Cruise Control
o 3 = 3/4-Spoke Steering Wheel with Multifunction with Cruise Control
,
o seryjnym radiu nie wspominając :)
Kto może załatwić taki zestaw przycisków jak na zdjęciu powyżej (interesują mnie te dolne) :mrgreen: kupię od ręki i nawet oddam swoje (te górne) gratis :)
By piter_ldz -  22 lis 2011, 10:46
 łódzkie
#54795
przy okazji
czy kupujac modul jest roznica pomiedzy ktorym wybiore ?
1K0-953-549-BD Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-AQ Typ 2 SW 0070 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-BK Typ 2 SW 0100/0101 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-BP Typ 2 SW 0101 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-BS Typ 2 SW 0101 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-CD Typ 2 SW 0111 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-CE Typ 2 SW 0111 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-CF Typ 2 SW 0111 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-CH Typ 2 SW 0111 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
By mwsoft -  22 lis 2011, 13:16
 dolnośląskie
#54806
piter_ldz pisze:przy okazji
czy kupujac modul jest roznica pomiedzy ktorym wybiore ?
1K0-953-549-BD Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-AQ Typ 2 SW 0070 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-BK Typ 2 SW 0100/0101 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-BP Typ 2 SW 0101 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-BS Typ 2 SW 0101 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-CD Typ 2 SW 0111 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-CE Typ 2 SW 0111 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-CF Typ 2 SW 0111 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
1K0-953-549-CH Typ 2 SW 0111 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Versions" onclick="window.open(this.href);return false;

Zwracaj uwagę na to czy moduł ma czujnik skrętu kierownicy. Wydaje mi się że wszystkie golfy miały, chyba w innych autach były takie rozwiązania z czujnikiem skrętu w module wspomagania. Niech mnie ktoś sprostuje jak by co. W każdym razie dużo modułów Ci odpada z tej listy.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 91