Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By piter_ldz -  22 lis 2011, 17:08
 łódzkie
#54827
obecny ma to juz wiem, ze musze tez szukac z takim co ma, czyli jak dobrze rozumiem taki tez bedzie pasowal 1K0-953-549-BK? :)
By mwsoft -  22 lis 2011, 18:09
 dolnośląskie
#54836
piter_ldz pisze:obecny ma to juz wiem, ze musze tez szukac z takim co ma, czyli jak dobrze rozumiem taki tez bedzie pasowal 1K0-953-549-BK? :)
No tabelka wskazuje że tak. Chyba że zakładasz jeszcze muli z MK6 to taki moduł musi mieć z tego co wiem LIN 2.0 bo inaczej guziki nie będą działać.
Awatar użytkownika
By Krzycho -  22 lis 2011, 18:12
 małopolskie
#54838
ami się zachciało zrobić downdrade rns510 a następnie jego upgrade i znowu mi kierownica multi nie działa mimo ustawienia kodowań takie jakie powinny być....
Awatar użytkownika
By Krzycho -  23 lis 2011, 8:19
 małopolskie
#54891
kuźwa no mówię jaja są z ta kierownicą jeszcze odepnę jeszcze akumulator może wtedy zaskoczy :)
By Czolo -  14 gru 2011, 6:38
 -------
#56865
Mam takie pytanie...
Mam juz 1/2 fisa w domu
manetki kupie dopiero
i modul pod kierownice musze kupic model middle ma znaczenie ktory kupie?
Obecnie nie wiem jaki mam ale podejrzewam ze golas bo trendline 2004 i jak rozumiem to wszystko co musze miec by 1/2 fisa zamontowac...
Jezeli mozna podpowiedz. Bo tasmy do kierownicy nie bede musial wymieniac jak rozumiem w moim przypadku nmie ma to znaczenia jak nie montuje multifunkcji?
By orh -  14 gru 2011, 10:57
 małopolskie
#56880
Zdecydownie ma znaczenie 8)
Wszystko zależy od taśmy jaką posiadasz TYPE1 albo TYPE2 . Zdecydowana większość aut ma TYPE2 ale sprawdzić musisz. Na stronie ross-tech -> http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Versions masz spis modułów gdzie jak zobaczysz Type1 jest zdecydowanie mniej. Musisz doczytać tam który typ taśmy Ci pasuje i szukaj sterownika takiego samego jak Twój dotychczasowy czyli : TYPE ten sam i zwróć uwagę na "Steering Angle Sensor" czujnik kąta skrętu czy miałeś. Potem właściwie tylko poatrz jeszcze na drobnym druczkiem 8) np. 1K0-953-549-BC nie obsługuje tempomatu:D ma taką 2# na końcu tabelki z prawej.

P.S. Mam mój midline 1K0-953-549-AF do sprzedania jakby co :D obsługuje 1/2Fis, tempomat.
By gregk -  12 sty 2012, 22:44
 pomorskie
#59481
Witam
Zmieniłem zwijak na typ II + sterownik 1K0-953-549-BD i zaczeły się problemy. Wcześniej był typ I i 1K0-953-549-A. Teraz mam błąd

00470 - Combination comfort Databus in Single Wire
011 - Open Circuit

W gateway, sterowniku komfortu 46 i sterownikach wszystkich drzwi 42,52,62,72.
Może mieć to związek z adnotacją #2: Manual Transmission only, does NOT support Ignition Key Lock.
przy aktualnym module?
By Krystek. -  05 lut 2012, 19:21
 łódzkie
#61835
właśnie zamontowałem kierownice multi, jeszcze nie podłączyłem bo szukam odpowiedniego modułu. Zastanawia mnie jedna rzecz: mam fabrycznie tempomat i pełny FIS a moduł mam 1K0-953-549-BC Typ 2 SW 0070 Środkowe tempomat, 1/2FIS. O co chodzi mam pełny wyświetlacz i poduł od 1/2 fisa ? czyli nie obsługuje mi teraz wszystkich funkcji ?
By Krystek. -  06 lut 2012, 20:48
 łódzkie
#61916
Czyli w takim razie pelny wyswietlacz to pewnie mfa+ taki mam a myslalem że to pelny fis :D dzięki pidzers przy okazji poszukuje modulu pod multi dla tasmy C + kabelek
Awatar użytkownika
By tajpej -  06 lut 2012, 21:54
 małopolskie
#61931
mich_10 pisze:
gregk pisze:Na marginesie, można obsługiwać pełny Fis z manetki,nie mając kiery multifunkcyjnej?

Można :D
ja tak mam że obsługuje FISa z manetki :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 91