Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
Awatar użytkownika
By mioduszp -  23 lut 2019, 8:14
 lubuskie
#271999
Witam, kupiłem kierownicę multifunkcyjną oraz moduł 1K0-953-549-BG HW051 SW 0100 mam zegazy z wyświetlaczem 1/2FIS czy będzie współpracował ten moduł z moim licznikiem? Z góry dzięki za odpowiedź.
Awatar użytkownika
By Pewex -  23 lut 2019, 16:31
 wielkopolskie
#272006
0012022 - na któreś stronie było na forum :oczko:

0002042 - na któreś stronie było na forum :oczko: :oczko:

0011134 - moje kodowanie. :naughty:

Ogólnie zapisz sobie stare kodowanie zebyś mógł w razie WU zacząć od 0. ;) :hi:
Awatar użytkownika
By Pewex -  25 lut 2019, 22:31
 wielkopolskie
#272102
Heh :hi:

Ogólnie śmieszna sprawa, orientuje się może ktoś czy jeśli świeci mi żółta kontrolka od wspomagania, a mam uszkodzony pierścień od ABS, to wspomaganie powinno wrócić? :evil: cały czas świeci ESP.. :sleepy:
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  25 lut 2019, 22:35
 śląskie
#272103
Hmm nie będzie chyba powracać kierownica do jazdy na wprost. A napewno nie zaadoptujesz kierownicy kreceniem w prawo i w lewo jak i pod komputerem.
Nie zgasnie kierownica póki nie naprawisz absu
Awatar użytkownika
By Pewex -  27 lut 2019, 16:16
 wielkopolskie
#272159
Siemka, wczoraj wymieniłem pierścień, wspomaganie wróciło błędy z konsoli zgasły. Dla potomnych, w moim przypadku nie szło powrócić do wspomagania, działała na 50% jeśli dobrze zrozumiałem(świeciło na żółto) naprawa czujnika od abs(łożysko z pierścieniem, czujnik) pomogło. Wszystko hula i gra aż miło ;D :yes:
By kashiyama23 -  19 mar 2019, 10:01
 mazowieckie
#272706
Cześć,
Mam problem ze zmianą modułu kierownicy. Golf 5 trend, początkowo miałem moduł 1K0-953-549 ale zamieniłem go na 1K0-953-549-A i miałem kłopot z adaptacją czujnika konta skrętu, robiłem adaptacje wg instrukcji na forum i chyba po 2 dniach jakoś się udało, zniknął błąd ESP i wróciło wspomaganie kierownicy. W ostatni weekend chciałem zainstalować multikierownicę i założyłem moduł 1K0-953-549-G, guziki działały poprawnie ale nie było pełnego wspomagania ani ESP i nie mogłem tego zaadoptować, założyłem moduł 1K0-953-549-B, tak samo brak wspomagania i ESP. Wracając do 1K0-953-549-A błędy kasują się nawet bez podpinania VCDS'a wystarczy pokręcić kierownicą. Powiedzcie mi co jest nie tak ? Czy moduł koduje się dodatkowo w "kodowanie II - 11" ?
By kashiyama23 -  19 mar 2019, 15:45
 mazowieckie
#272754
Sprawdzałem już wszystko z ross-tech'em i tak jak piszesz, wszystko powinno działać. Niezależnie od taśmy czy typ 1 czy typ 2 nie widzę różnicy. Guziki działały w połączeniu taśma typ 2 + moduł typ 2 jak i taśma typ 1 + moduł typ 2. Niestety wspomaganie działało na 50% + błąd ESP ( piszę, że działało bo założyłem moduł "A" żeby jakoś jeździć)
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  19 mar 2019, 16:39
 śląskie
#272758
taśma typ 1 a typ 2 wyglądają tak samo ale maja inne ząbki do czujnika g85. nie pasują zamiennie.
po wymianie trzeba wejsc w adaptacje poprzez podanie kodu kanal 60.
inaczej nie zgaśnie esp i abs.
By kashiyama23 -  19 mar 2019, 18:03
 mazowieckie
#272763
Co mam rozumieć poprzez podanie kodu kanału 60, i co z wspomaganiem bo napisałeś że zniknie ESP i ABS?
Dlaczego moduł 1K0-953-549-B (typ 1) nie chciał się zaadoptować z taśmą typ 1 ?
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  19 mar 2019, 22:13
 śląskie
#272764
Dlatego nie dało się zaadoptować bo nie wszedłeś w kanał 60 vcdsem

[03 - Brake Electronics] lub [44 - Steering Assist]
[Coding-II - 11] lub [Security Access - 16]
kod 40168 [Do it!]

[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
jesli wszystko zrobiles dobrze powinno wyskoczyc OK w drugim polu
[Done, Go Back]
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 91