Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  13 mar 2016, 23:54
 śląskie
#219898
Pablo pisze:A czy może mi ktoś podpowiedzieć, czy...
Mając samochód z rocznika 2005 (teoretycznie musiałbym mieć przyciski multi z regulacją głośności po prawej stronie), czyli radio miałoby sterowanie z kiery, a 1/2 FIS z manetki.
Ale mam kierownicę trójramienną, więc mogę tylko kupić przyciski i zrobić rzeźbę, i tu pytanie, czy typ przycisków musi się zgadzać, czy mogę kupić te drugie (z lat 2006-2009)?
Jeśli tak, to jaki musiałbym kupić moduł i co jeszcze aby to zadziałało?
Są plusy i minusy.
guziki mebrankowe z początku lat pr to nimi tylko obsługujesz radio
guzki typu cukierkowe to obsługujesz radio i fulfis
Awatar użytkownika
By mac1ej -  14 mar 2016, 20:32
 lubelskie
#219996
Panowie, chcę uruchomić u siebie multifunkcję w kierownicy z 2007 roku z plastikowymi przyciskami. Obecnie siedzi u mnie moduł - 1K0953549F. Chcę aby to ładnie współpracowało w przyszłości z Full Fisem i moim RNS 510. Znalazłem dwa moduły w dobrych cenach pierwszy to 1K0953549AK, a drugi 1K0953549AQ, który lepszy? Slip ringa nie muszę wymieniać? Mam rację?
By Pablo -  14 mar 2016, 22:14
 małopolskie
#220030
Dexter23pl pisze:
Pablo pisze:A czy może mi ktoś podpowiedzieć, czy...
Mając samochód z rocznika 2005 (teoretycznie musiałbym mieć przyciski multi z regulacją głośności po prawej stronie), czyli radio miałoby sterowanie z kiery, a 1/2 FIS z manetki.
Ale mam kierownicę trójramienną, więc mogę tylko kupić przyciski i zrobić rzeźbę, i tu pytanie, czy typ przycisków musi się zgadzać, czy mogę kupić te drugie (z lat 2006-2009)?
Jeśli tak, to jaki musiałbym kupić moduł i co jeszcze aby to zadziałało?
Są plusy i minusy.
guziki mebrankowe z początku lat pr to nimi tylko obsługujesz radio
guzki typu cukierkowe to obsługujesz radio i fulfis

No właśnie multi mi jest potrzebna tylko do obsługi radia, ale pytam, czy ten drugi typ przycisków mogę założyć w tym wypadku?
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  15 mar 2016, 10:05
 śląskie
#220087
mac1ej pisze:Panowie, chcę uruchomić u siebie multifunkcję w kierownicy z 2007 roku z plastikowymi przyciskami. Obecnie siedzi u mnie moduł - 1K0953549F. Chcę aby to ładnie współpracowało w przyszłości z Full Fisem i moim RNS 510. Znalazłem dwa moduły w dobrych cenach pierwszy to 1K0953549AK, a drugi 1K0953549AQ, który lepszy? Slip ringa nie muszę wymieniać? Mam rację?
Taśmę masz F wiec wychodzi że typ2 czyli pod AK, AQ podchodzi.
Co do modułu to lepiej AQ bo niby nowszy choć sw to samo.
AK, AQ jest pod kierownice z tymi plastikowymi guzikami z gwiazdką po lewej stronie.

Dodano po 2 minutach 26 sekundach:
Pablo pisze:
Dexter23pl pisze:
Pablo pisze:A czy może mi ktoś podpowiedzieć, czy...
Mając samochód z rocznika 2005 (teoretycznie musiałbym mieć przyciski multi z regulacją głośności po prawej stronie), czyli radio miałoby sterowanie z kiery, a 1/2 FIS z manetki.
Ale mam kierownicę trójramienną, więc mogę tylko kupić przyciski i zrobić rzeźbę, i tu pytanie, czy typ przycisków musi się zgadzać, czy mogę kupić te drugie (z lat 2006-2009)?
Jeśli tak, to jaki musiałbym kupić moduł i co jeszcze aby to zadziałało?
Są plusy i minusy.
guziki mebrankowe z początku lat pr to nimi tylko obsługujesz radio
guzki typu cukierkowe to obsługujesz radio i fulfis

No właśnie multi mi jest potrzebna tylko do obsługi radia, ale pytam, czy ten drugi typ przycisków mogę założyć w tym wypadku?
Możesz kupić te guziki z rocznika 2006-2009 też będą działać lecz muszisz szukać sterownika który jest pod taśmę typ2 bo one są pod ten typ guzików.
Co do sterowania z kierownicy i manetki to czasem to nie działa ale nie wiem od czego.
Awatar użytkownika
By mac1ej -  15 mar 2016, 15:36
 lubelskie
#220123
Dexter23pl pisze:
mac1ej pisze:Panowie, chcę uruchomić u siebie multifunkcję w kierownicy z 2007 roku z plastikowymi przyciskami. Obecnie siedzi u mnie moduł - 1K0953549F. Chcę aby to ładnie współpracowało w przyszłości z Full Fisem i moim RNS 510. Znalazłem dwa moduły w dobrych cenach pierwszy to 1K0953549AK, a drugi 1K0953549AQ, który lepszy? Slip ringa nie muszę wymieniać? Mam rację?
Taśmę masz F wiec wychodzi że typ2 czyli pod AK, AQ podchodzi.
Co do modułu to lepiej AQ bo niby nowszy choć sw to samo.
AK, AQ jest pod kierownice z tymi plastikowymi guzikami z gwiazdką po lewej stronie.
Dzięki za odpowiedź. Udało mi się ustrzelić 1K0953549CH w fajnej cenie :D
Awatar użytkownika
By kowpio -  16 mar 2016, 21:05
 lubuskie
#220259
ja kiere wywalem za 200zł ale jest prawie idealna. z tourana 80 tys przebiegu. sterownik 1K0953549BG za 200 z przesylka i manetkami dzieki A-R-T-U-R-owi. a dzis dotarl kabelek 5K0971584C od domel79 za co bardzo dziekuje. no i jest komplet.
Awatar użytkownika
By mac1ej -  19 mar 2016, 22:08
 lubelskie
#220603
Zamontowałem dzisiaj moduł 1K0953549CH, zakodowałem go i działa mi wszystko oprócz tempomatu. Po uruchomieniu zapłonu i przesunięciu przycisku tempomatu, kontrolka się zaświeca, ale po uruchomieniu silnika gaśnie. Wyczytałem, że może to być problem z manetką starego typu, czy przeróbka według tego poradnika (http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=52&t=15921) załatwi sprawę?
Awatar użytkownika
By zbyńo.ko -  20 mar 2016, 9:26
 warmińsko-mazurskie
#220632
Ja mam moduł kierownicy CH, czerwone zegary i miałem kiedyś manetkę starszą 1K0953513A i po przerobieniu ( połączeniu 2 kabelków tak jak w opisie ) i działała :ok:
Także trzeba działać :oczko: i cieszyć się Tempomatem :ok:
Awatar użytkownika
By kowpio -  20 mar 2016, 19:15
 lubuskie
#220758
Witam, po zmianie kiery na multi zakodowaniu (0002022) nie dziala mi klakson. Glodek powiedzial, ze to wina kabelka, bo jest za mlody. w wolnej chwili ten o to kolega powiedzial, ze mi podpowie jak to podlaczyc, a ja dzis mam troche czasu i moze ktos pomoze mi troche wczesniej:)
5K0 971 584 C kabelek do poduchy
1K0 959 653 c slip rings
1K0 953 549 BG modul
takie mam zalozone czesci i tek kebel powinien miec pewnie numer 1K0 971 584 C
jak przerobic kabelek, zeby klakson znow przemowil?
na fotce zaznaczylem jeszcze jedno miejsce, jeden pin, ktroy akurat mam zaizolowany.
https://postimg.org/image/6npilya9z/
pozdrawiam
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 91