#219892
150zł za samą kierę ... chodzi mi o zestaw kierownica, kabel, midline chyba nie pójdzie z multi co ?
Są plusy i minusy.Pablo pisze:A czy może mi ktoś podpowiedzieć, czy...
Mając samochód z rocznika 2005 (teoretycznie musiałbym mieć przyciski multi z regulacją głośności po prawej stronie), czyli radio miałoby sterowanie z kiery, a 1/2 FIS z manetki.
Ale mam kierownicę trójramienną, więc mogę tylko kupić przyciski i zrobić rzeźbę, i tu pytanie, czy typ przycisków musi się zgadzać, czy mogę kupić te drugie (z lat 2006-2009)?
Jeśli tak, to jaki musiałbym kupić moduł i co jeszcze aby to zadziałało?
Dexter23pl pisze:Są plusy i minusy.Pablo pisze:A czy może mi ktoś podpowiedzieć, czy...
Mając samochód z rocznika 2005 (teoretycznie musiałbym mieć przyciski multi z regulacją głośności po prawej stronie), czyli radio miałoby sterowanie z kiery, a 1/2 FIS z manetki.
Ale mam kierownicę trójramienną, więc mogę tylko kupić przyciski i zrobić rzeźbę, i tu pytanie, czy typ przycisków musi się zgadzać, czy mogę kupić te drugie (z lat 2006-2009)?
Jeśli tak, to jaki musiałbym kupić moduł i co jeszcze aby to zadziałało?
guziki mebrankowe z początku lat pr to nimi tylko obsługujesz radio
guzki typu cukierkowe to obsługujesz radio i fulfis
Taśmę masz F wiec wychodzi że typ2 czyli pod AK, AQ podchodzi.mac1ej pisze:Panowie, chcę uruchomić u siebie multifunkcję w kierownicy z 2007 roku z plastikowymi przyciskami. Obecnie siedzi u mnie moduł - 1K0953549F. Chcę aby to ładnie współpracowało w przyszłości z Full Fisem i moim RNS 510. Znalazłem dwa moduły w dobrych cenach pierwszy to 1K0953549AK, a drugi 1K0953549AQ, który lepszy? Slip ringa nie muszę wymieniać? Mam rację?
Możesz kupić te guziki z rocznika 2006-2009 też będą działać lecz muszisz szukać sterownika który jest pod taśmę typ2 bo one są pod ten typ guzików.Pablo pisze:Dexter23pl pisze:Są plusy i minusy.Pablo pisze:A czy może mi ktoś podpowiedzieć, czy...
Mając samochód z rocznika 2005 (teoretycznie musiałbym mieć przyciski multi z regulacją głośności po prawej stronie), czyli radio miałoby sterowanie z kiery, a 1/2 FIS z manetki.
Ale mam kierownicę trójramienną, więc mogę tylko kupić przyciski i zrobić rzeźbę, i tu pytanie, czy typ przycisków musi się zgadzać, czy mogę kupić te drugie (z lat 2006-2009)?
Jeśli tak, to jaki musiałbym kupić moduł i co jeszcze aby to zadziałało?
guziki mebrankowe z początku lat pr to nimi tylko obsługujesz radio
guzki typu cukierkowe to obsługujesz radio i fulfis
No właśnie multi mi jest potrzebna tylko do obsługi radia, ale pytam, czy ten drugi typ przycisków mogę założyć w tym wypadku?
Dzięki za odpowiedź. Udało mi się ustrzelić 1K0953549CH w fajnej cenieDexter23pl pisze:Taśmę masz F wiec wychodzi że typ2 czyli pod AK, AQ podchodzi.mac1ej pisze:Panowie, chcę uruchomić u siebie multifunkcję w kierownicy z 2007 roku z plastikowymi przyciskami. Obecnie siedzi u mnie moduł - 1K0953549F. Chcę aby to ładnie współpracowało w przyszłości z Full Fisem i moim RNS 510. Znalazłem dwa moduły w dobrych cenach pierwszy to 1K0953549AK, a drugi 1K0953549AQ, który lepszy? Slip ringa nie muszę wymieniać? Mam rację?
Co do modułu to lepiej AQ bo niby nowszy choć sw to samo.
AK, AQ jest pod kierownice z tymi plastikowymi guzikami z gwiazdką po lewej stronie.