Strona 65 z 91

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 05 wrz 2016, 19:09
autor: Krzycho
Siwek92 pisze:
Krzycho pisze:Moduł i manetka wycieraczek do wymiany. Parę postów wcześniej pisałem, że nie było poduszek 2 nabojowych w mk5, przynajmniej ja się nie spotkałem... a bez rozbierania możesz sprawdzić w programie ETKA.
Czyli mając tak jak ja, 1/2 FIS, kierownice czteroramienną i sterowanie z manetki, to przy zmianie na multifunkcję muszę też, prócz modułu itp., wymienić też manetkę na taką bez sterowania? :hmmm:
musisz nie musisz... ja proponuję wymienić aby nie było tak że potem coś nie działa... np brak menu audio....

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 05 wrz 2016, 21:21
autor: Siwek92
Krzycho pisze:
Siwek92 pisze:
Krzycho pisze:Moduł i manetka wycieraczek do wymiany. Parę postów wcześniej pisałem, że nie było poduszek 2 nabojowych w mk5, przynajmniej ja się nie spotkałem... a bez rozbierania możesz sprawdzić w programie ETKA.
Czyli mając tak jak ja, 1/2 FIS, kierownice czteroramienną i sterowanie z manetki, to przy zmianie na multifunkcję muszę też, prócz modułu itp., wymienić też manetkę na taką bez sterowania? :hmmm:
musisz nie musisz... ja proponuję wymienić aby nie było tak że potem coś nie działa... np brak menu audio....
Ramzes pisze:
Siwek92 pisze:
Krzycho pisze:Moduł i manetka wycieraczek do wymiany. Parę postów wcześniej pisałem, że nie było poduszek 2 nabojowych w mk5, przynajmniej ja się nie spotkałem... a bez rozbierania możesz sprawdzić w programie ETKA.
Czyli mając tak jak ja, 1/2 FIS, kierownice czteroramienną i sterowanie z manetki, to przy zmianie na multifunkcję muszę też, prócz modułu itp., wymienić też manetkę na taką bez sterowania? :hmmm:
tak, musisz bo bedziesz sterowal komputerem z kierownicy
mhm w takim razie jaki nr musi mieć manetka żeby się to nie gryzło? Bo rozumiem, że taka z mk6 też może być :wacko:

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 05 wrz 2016, 21:36
autor: Ramzes
1K0953519H Prawa

1K0953513G Lewa o ile masz tempomat

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 10 wrz 2016, 8:46
autor: bravo36
Mam moduł o num 1K0-953-549-CF Typ 2 SW 0111 Highline tempomat, MFA+, multifunkcja. I teraz mam pytanie czy nie jest za wysokie SW do Golfa 2008 r.

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 11 wrz 2016, 20:38
autor: tomaszkowal
Ja mam taki zamontowany w Golfie z 2007 r.

Dodano po 9 minutach 18 sekundach:
sorry chodziło o CH

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 13 wrz 2016, 14:48
autor: sopel_95
Panowie jestem na etapie kalibracji po wymianie modułu kierownicy i dołożeniu multifunkcji. Próbuje dostać się do basic settings ale kod 40168 nie działa wyskakuje że jest błędny. Sprawdzałem w 2 wersjach VCDS ciągle to samo.

Edit
Dobra uporalem się . Teraz jest problem z adaptacja, nie mam wspomagania i wyświetla się błąd 02546 steering limit stop .
Robię wszystko jak w instrukcji i nadal to samo może jakieś wskazówki ?

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 14 wrz 2016, 21:44
autor: sopel_95
sopel_95 pisze:Panowie jestem na etapie kalibracji po wymianie modułu kierownicy i dołożeniu multifunkcji. Próbuje dostać się do basic settings ale kod 40168 nie działa wyskakuje że jest błędny. Sprawdzałem w 2 wersjach VCDS ciągle to samo.

Edit
Dobra uporalem się . Teraz jest problem z adaptacja, nie mam wspomagania i wyświetla się błąd 02546 steering limit stop .
Robię wszystko jak w instrukcji i nadal to samo może jakieś wskazówki ?
Jeszcze jedno pytanko :tooth: bo zmianie manetki na taką bez obsługi mfa wyskakuje błąd 00888 - Wiper switch for intermittnet operation 014 defective.
Trzeba ją jakoś zakodować żeby błąd zniknął ?? Manetka normalnie działa tylko błąd się pojawia.

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 16 wrz 2016, 21:26
autor: turzol
Przeczytałem cały temat od deski do deski i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Chodzi o dobór modułu kierownicy pod multifunkcje 12-przycisków z Golfa 6.
Fabrycznie mam w Golfie taśmę o nr 1K0-959-653-C czyli Type 2, poza tym zamontowałem już obie manetki z nowymi piktogramami.
Czy koniecznie muszę kupować moduł

1K0-953-549-CH Type 2 SW 0111 Highline Yes 1.3 & 2.0

Co oznacza wersja LIN? Ten moduł CH jako jedyny ma obsługę obu wersji LIN przez co jest najbardziej uniwersalny ale co to tak naprawdę daje mi z punktu widzenia użytkownika Golfa V?

Czy koniecznie muszę montować moduł CH czy mogę każdy dowolny Highline z listy?

Działające, Polecane
Type 2:
1K0-953-549-AK Type 2 SW 0070 Highline Yes 1.3
1K0-953-549-AQ Type 2 SW 0070 Highline Yes 1.3
1K0-953-549-BG Type 2 SW 0101 Highline Yes 1.3
1K0-953-549-BP Type 2 SW 0101 Highline Yes 1.3
1K0-953-549-CH Type 2 SW 0111 Highline Yes 1.3 & 2.0

RE: KIEROWNICA MULTIFUNKCYJNA

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 17 wrz 2016, 15:47
autor: Husarz
turzol pisze:Przeczytałem cały temat od deski do deski i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Chodzi o dobór modułu kierownicy pod multifunkcje 12-przycisków z Golfa 6.
Fabrycznie mam w Golfie taśmę o nr 1K0-959-653-C czyli Type 2, poza tym zamontowałem już obie manetki z nowymi piktogramami.
Czy koniecznie muszę kupować moduł

1K0-953-549-CH Type 2 SW 0111 Highline Yes 1.3 & 2.0

Co oznacza wersja LIN? Ten moduł CH jako jedyny ma obsługę obu wersji LIN przez co jest najbardziej uniwersalny ale co to tak naprawdę daje mi z punktu widzenia użytkownika Golfa V?

Czy koniecznie muszę montować moduł CH czy mogę każdy dowolny Highline z listy?

Działające, Polecane
Type 2:
1K0-953-549-AK Type 2 SW 0070 Highline Yes 1.3
1K0-953-549-AQ Type 2 SW 0070 Highline Yes 1.3
1K0-953-549-BG Type 2 SW 0101 Highline Yes 1.3
1K0-953-549-BP Type 2 SW 0101 Highline Yes 1.3
1K0-953-549-CH Type 2 SW 0111 Highline Yes 1.3 & 2.0

RE: KIEROWNICA MULTIFUNKCYJNA
Pod kierownicę multifunkcyjną z Golfa 6 potrzebuje koniecznie moduł kierownicy, który obsługuje LIN 2.0
Zatem może to być moduł CH lub nowsze, które obsługują LIN 2.0

Przewagą modułu CH jest jednak to, że jako jeden z bardzo niewielu obsługuje zarówno LIN 1.3 (kierownice z Golfa V) jak i LIN 2.0 (kierownice z Golfa 6). Jest przez to po prostu bardziej uniwersalny.

Ja osobiście kupiłem moduł CH z innego powodu - ponieważ jest sprawdzony, że działa bez zarzutu z innymi sterownikami w Golfie V. Wiele osób już go montowało i wiadomo, że nie stwarza wielu problemów.
Z drugiej strony, gdyby porównać sobie ceny to moduł CH jest znacznie droższy od pozostałych i znacznie cięższy do dostania. Chociaż u nas na forum chyba @krzycho sprzedaje takie po 300zł.

Pozdrawiam!

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 27 wrz 2016, 23:02
autor: Budżak
Panowie, pomoże ktoś?
Po zmianie kierownicy multi z mk V na mkVI, przestała działać multifunkcja, na FISie mam info tylko o zasięgu km na baku, a VCDS pokazuje taki błąd
Obrazek

Znalazłem takie info na temat błędu. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01426
Sprawdzałem bezpieczniki. Wszystkie ok.

Ktoś ma jakieś pomysły co może być przyczyną nie działania multi? Czyżby uszkodzone były kable/łączenia od multi?

Taki rodzaj poduchy mam jeśli to w czymś pomoże.
Obrazek

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 28 wrz 2016, 0:00
autor: Krzycho
a zmieniłeś kodowanie na kierownicę z obsługą LIN2.0??

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 28 wrz 2016, 0:55
autor: Budżak
Krzycho pisze:a zmieniłeś kodowanie na kierownicę z obsługą LIN2.0??
Nie, nie zmieniałem na LIN 2.0. Grzebałem tylko "16 - Steering Wheel i 07 - Coding" Rozumiem, że mam zaznaczyć jak poniżej? I wtedy będzie działać?

Obrazek

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 29 wrz 2016, 8:42
autor: zbyńo.ko
Też powinieneś odpowiednie kodowanie zrobić w module kierownicy np. 000......
Obrazek

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 29 wrz 2016, 11:45
autor: Budżak
Dzięki za info. Mój błąd że nie zmieniłem z Lin 1.3 na 2.0. Zmienione i działa.

Re: Kierownica Multifunkcyjna

: 15 paź 2016, 14:29
autor: bravo36
Wymieniłem dzisiaj kierownicę na multi dokładając moduł CH. Śmiga wszystko. Ktoś tu pisał że najlepiej wymienić manetkę od wycieraczek bo może coś nie działać. Ja tej manetki nie wymieniałem bo okazało się że nadal zmienia wskazania komputera tak samo jak przyciski z kierownicy a dodatkowo można nią jeszcze zmieniać piosenki w radiu i stacje radiowe. Spotkał się ktoś z czymś takim? Jest to normalne?