turzol pisze:Przeczytałem cały temat od deski do deski i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Chodzi o dobór modułu kierownicy pod multifunkcje 12-przycisków z Golfa 6.
Fabrycznie mam w Golfie taśmę o nr 1K0-959-653-C czyli Type 2, poza tym zamontowałem już obie manetki z nowymi piktogramami.
Czy koniecznie muszę kupować moduł
1K0-953-549-CH Type 2 SW 0111 Highline Yes 1.3 & 2.0
Co oznacza wersja LIN? Ten moduł CH jako jedyny ma obsługę obu wersji LIN przez co jest najbardziej uniwersalny ale co to tak naprawdę daje mi z punktu widzenia użytkownika Golfa V?
Czy koniecznie muszę montować moduł CH czy mogę każdy dowolny Highline z listy?
Działające, Polecane
Type 2:
1K0-953-549-AK Type 2 SW 0070 Highline Yes 1.3
1K0-953-549-AQ Type 2 SW 0070 Highline Yes 1.3
1K0-953-549-BG Type 2 SW 0101 Highline Yes 1.3
1K0-953-549-BP Type 2 SW 0101 Highline Yes 1.3
1K0-953-549-CH Type 2 SW 0111 Highline Yes 1.3 & 2.0
RE: KIEROWNICA MULTIFUNKCYJNA
Pod kierownicę multifunkcyjną z Golfa 6 potrzebuje koniecznie moduł kierownicy, który obsługuje LIN 2.0
Zatem może to być moduł CH lub nowsze, które obsługują LIN 2.0
Przewagą modułu CH jest jednak to, że jako jeden z bardzo niewielu obsługuje zarówno LIN 1.3 (kierownice z Golfa V) jak i LIN 2.0 (kierownice z Golfa 6). Jest przez to po prostu bardziej uniwersalny.
Ja osobiście kupiłem moduł CH z innego powodu - ponieważ jest sprawdzony, że działa bez zarzutu z innymi sterownikami w Golfie V. Wiele osób już go montowało i wiadomo, że nie stwarza wielu problemów.
Z drugiej strony, gdyby porównać sobie ceny to moduł CH jest znacznie droższy od pozostałych i znacznie cięższy do dostania. Chociaż u nas na forum chyba @krzycho sprzedaje takie po 300zł.
Pozdrawiam!