Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy zwi─ůzane z elektronik─ů i elektryk─ů (o┼Ťwietlenie, ┼╝ar├│wki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
przez Husarz - ┼╗├│┼étodzi├│b  -  
 dolno┼Ťl─ůskie
#241702
gral48 pisze:Witam
Przeczyta┼éem ju┼╝ kilka razy ca┼éo┼Ť─ç + tak┼╝e zamiana 4-ro-na 3ramienn─ů i....mam ju┼╝ m─Ötlik w g┼éowie!!!
Zakupi┼éem kier─Ö multi z V-tki, przyciski z gwiazdk─ů, czyli ju┼╝ nowszy typ ( po 2006 roku?).
W swoim golfie mam slip ring type 1, modu┼é do wymiany bo z literk─ů A.
Pytanie?
Czy musz─Ö przej┼Ť─ç na type 2 aby wszystko dzia┼éa┼éo? :yes:
mam czerwone zegary pełny FIS oraz RNS-510
:burp:


Wszystko zależy tylko do modułu kierownicy.

1. Dobierasz moduł kierownicy taki aby obsługiwał: MULTIFUNKCJA (Highline) LIN 1.3
2. Patrzysz na ross-tech jaki Slip Ring Type jest przypisany do danego wybranego przez Ciebie modułu kierownicy
3. Pod┼é─ůczasz wszystko wymieniaj─ůc modu┼é kierownicy oraz slip ring je┼╝eli Tw├│j nie b─Ödzie pasowa─ç pod dobrany modu┼é
4. Kodujesz VCDSem nowy moduł kierownicy + robisz adaptację czujnika skrętu.

Pozdrawiam, Husarz!
Awatar u┼╝ytkownika
przez gral48 - Filantrop  -  
 pomorskie
#241723
Husarz - dzi─Öki za odpowied┼║, ale ....
Pytanie, czy kiera z gwiazdka będzie gadała z slip ringiem type 1, czy tylko type 2
Dexter: "chyba",? czy tak

OK, jeszcze raz prze┼Ťledzi┼éem wszystkie posty, do tej kiery musi by─ç slip ring type 2.
Dzieki :burp:
pozdrawiam
Awatar u┼╝ytkownika
przez gral48 - Filantrop  -  
 pomorskie
#243021
A-R-T-U-R pisze:Przy kierownicy multi zalecana jest manetka bez opcji dodatkowych przyciskow poniewaz moze generowac bledy. Zdaza sie jednak, ze wszystko dziala bez najmniejszych problemow. Tez mam multi mk5 wraz z modulem bp oraz manetka z przyciskami. Sterowac moge zarowno z kierownicy jak i z manetki. Nie generuje zadnych bledow :pepsi:


Witam
W┼éa┼Ťnie jestem po wymianie kierownicy, modu┼é "BP".
jak kodowa┼ée┼Ť tempomat ?, ( sterowanie z kierownicy),
U mnie tez mogę sterowac z manetek jak i z kierownicy ( oprócz tempomatu ), VCDS nie pokazuje błędów
Awatar u┼╝ytkownika
przez A-R-T-U-R - Admin  -  
 mazowieckie
#243031
moje kodowanie modułu kierownicy

Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 1K0-953-549-MY8.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1K0 953 549 BP HW: 1K0 953 549 BP
Komponent: J0527 752 0101
Kodowanie: 0002042
Kod serwisu: WSC 01279 785 00200
VCID: 81037E95D857FE10AE2

Oznaczenie elementu: XXXXXXXXXXX
Komponent: E0221 002 0010

Nie znaleziono błędów.
Awatar u┼╝ytkownika
przez gral48 - Filantrop  -  
 pomorskie
#243033
A-R-T-U-R pisze:moje kodowanie modu┼éu kierownicy

Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 1K0-953-549-MY8.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1K0 953 549 BP HW: 1K0 953 549 BP
Komponent: J0527 752 0101
Kodowanie: 0002042
Kod serwisu: WSC 01279 785 00200
VCID: 81037E95D857FE10AE2

Oznaczenie elementu: XXXXXXXXXXX
Komponent: E0221 002 0010

Nie znaleziono błędów.

Dzieki, dałem "łapkę" :yes:
Awatar u┼╝ytkownika
przez gral48 - Filantrop  -  
 pomorskie
#243160
Po wymianie kiery na multi wszystko działa idealnie, nie miałem zadnego problemu z wyborem stacji radiowych, utworów itp.
Dzisiaj odpaliłem znowu mojego VCDSa, sprawdzałem bloki ustawień i...
przy ustawieniu kierownicy idealnie na wprost, pokazuje mi k─ůt 3stopnie. widocznie w czasie adaptacji nie ustawi┼éem kierownicy idealnie .
PYTANIE?
┼╝eby zredukowa─ç te 3 st, do 0, mam przeprowadzi─ç adaptacj─Ö od pocz─ůtku , zgodnie z rozpisk─ů?, czy jest jaki┼Ť inny myk?
Awatar u┼╝ytkownika
przez Krzycho - Admin  -  
 ma┼éopolskie
#243161
gral48 pisze:Po wymianie kiery na multi wszystko dzia┼éa idealnie, nie mia┼éem zadnego problemu z wyborem stacji radiowych, utwor├│w itp.
Dzisiaj odpaliłem znowu mojego VCDSa, sprawdzałem bloki ustawień i...
przy ustawieniu kierownicy idealnie na wprost, pokazuje mi k─ůt 3stopnie. widocznie w czasie adaptacji nie ustawi┼éem kierownicy idealnie .
PYTANIE?
┼╝eby zredukowa─ç te 3 st, do 0, mam przeprowadzi─ç adaptacj─Ö od pocz─ůtku , zgodnie z rozpisk─ů?, czy jest jaki┼Ť inny myk?


wystarczy ze zrobisz adaptacje G85... a co sci─ůga ci auto na kt├│r─ů┼Ť ze stton?? jak nie to zostaw tak jak jest...
Awatar u┼╝ytkownika
przez gral48 - Filantrop  -  
 pomorskie
#243162
Na razie nie wiem, nie odczu┼éem tego ale je┼║dzi┼éem tylko po mie┼Ťcie, musia┼ébym si─Ö wybra─ç na A1 ┼╝eby sprawdzi─ç przy 140-160 ( boj─Ö si─Ö , ┼╝e przy takich pr─Ödko┼Ťciach " Steering Torque Sensor (G269) b─Ödzie "pr├│bowa┼é" ustawia─ç mi ko┼éa na "0"

Dodano po 20 godzinach 59 minutach 4 sekundach:
No i przedobrzy┼éem - chcia┼éem "poprawi─ç" adaptacj─Ö i teraz walczy┼éem ponad 3 god┼║. i ca┼éy czas ┼Ťwieci si─Ö kontrolka wspomagania. Kompletnie zg┼éupia┼éem, po za┼éo┼╝eniu kiery adaptacja posz┼éa od strza┼éa, a teraz.....d......a.
Robię dokładnie tak jak w rozpisce - a jednak cos robię nie tak .
Mo┼╝e pomo┼╝e kto┼Ť z Gdyni ? okolic? :blush:
Awatar u┼╝ytkownika
przez Ramzes - Dyskutant  -  
 kujawsko-pomorskie
#243208
gral48 pisze:Na razie nie wiem, nie odczu┼éem tego ale je┼║dzi┼éem tylko po mie┼Ťcie, musia┼ébym si─Ö wybra─ç na A1 ┼╝eby sprawdzi─ç przy 140-160 ( boj─Ö si─Ö , ┼╝e przy takich pr─Ödko┼Ťciach " Steering Torque Sensor (G269) b─Ödzie "pr├│bowa┼é" ustawia─ç mi ko┼éa na "0"

Dodano po 20 godzinach 59 minutach 4 sekundach:
No i przedobrzy┼éem - chcia┼éem "poprawi─ç" adaptacj─Ö i teraz walczy┼éem ponad 3 god┼║. i ca┼éy czas ┼Ťwieci si─Ö kontrolka wspomagania. Kompletnie zg┼éupia┼éem, po za┼éo┼╝eniu kiery adaptacja posz┼éa od strza┼éa, a teraz.....d......a.
Robię dokładnie tak jak w rozpisce - a jednak cos robię nie tak .
Mo┼╝e pomo┼╝e kto┼Ť z Gdyni ? okolic? :blush:


Zagadaj z @morales
Awatar u┼╝ytkownika
przez gral48 - Filantrop  -  
 pomorskie
#243210
Roz┼é─ůcza┼éem i nic. Najdziwniejsze by┼éo to, ┼╝e wszystkie ustawienia by┼éy tak jak na rozpisce ( term.15 ON, torgue sensor si─Ö zmienia┼é itd. I to mnie wkurza┼éo. W ko┼äcu wszed┼éem na stron─Ö RossTech i.......nie jest tak jak w rozpisce , "po adaptacji G85, kiera w poz. "0" i wy┼é─ůczy─ç i w┼é─ůczy─ç silnik" a wy┼é─ůczy─ç silnik i w┼é─ůczy─ç/tylko przekr─Öci─ç kluczyk w poz. zap┼éon [/u]( nie startowa─ç silnika ). I tak zrobi┼éem :yes2:
Po jakich┼Ť 2 min odpali┼éem silnik, i po 15 sek. "cholerna" ┼╝├│┼éta kierownica zgas┼éa :D :D
Sprawdzi┼éem wszystkie bloki kontrolne i ustawienia s─ů prawie i d e a l n e !!!! :yes:
pozdrawiam wszystkich, i......jak nie wychodzi to jeszcze raz od nowa a┼╝ do skutku! :hi:
przez siomski - User  -  
 mazowieckie
#244954
Witam, zamontowa┼éem u siebie w golfie v kierownic─Ö multifunkcyjn─ů od mk5. Nie mia┼éem jednak kabla do multi wi─Öc wykona┼éem go sam wed┼éug znalezionego na forum schematu. Monta┼╝ posz┼éo bez problemu, radio si─Ö podg┼éa┼Ťnia, dzia┼éa pod┼Ťwietlanie klawiszy na kierownicy jednak nie mog─Ö zmiania─ç fal radiowych. Posiadam oryginalne radio RCD 500. Jest to wina tego ┼╝e radio nie wsp├│┼épracuje z t─ů kierownic─ů czy mo┼╝e pope┼éni┼éem jaki┼Ť b┼é─ůd w przerabianiu kabla do multifunkcji. Nie mam jak sprawdzi─ç czy klawisze dzia┼éaj─ů poniewa┼╝ nie mam nawet 1/2 fis w liczniku.
Awatar u┼╝ytkownika
przez WACEK - Filantrop  -  
 pomorskie
#244963
Nie możesz zmienić stacji , a gdy słuchasz płyty czy karty SD nie idzie zmienić nagrania ?
Wina kodowania modu┼éu nie dzia┼éaj─ů dwa najbli┼╝sze klawisze od radia do zmiany jedna cyfra w twoim kodzie

* 0?xxxxx: Vehicle Type
o 0 = Normal
o 1 = Special Purpose (e.g., Taxi)
* 0x?xxxx: Transmission
o 0 = Manual Transmission
o 1 = Automatic Transmission
* 0xx?xxx: Steering Wheel
o 0 = Steering Wheel without Multifunction
o 1 = 3-Spoke Steering Wheel without Multifunction
o 2 = 3/4-Spoke Steering Wheel with Multifunction without Cruise Control
o 3 = 3/4-Spoke Steering Wheel with Multifunction with Cruise Control
* 0xxx?xx: Additional Equipment
o +1 = Tiptronic (Shift Paddles)
* 0xxxx?x: Board Computer / Cruise Control System (CCS)
o 0 = w/o Board Computer and w/o Cruise Control System (CCS)
o 1 = with Board Computer and w/o Cruise Control System (CCS)
o 2 = w/o Board Computer and with Cruise Control System (CCS)
o 4 = with Board Computer and with Cruise Control System (CCS)
* 0xxxxx?: Rear Wiper
o 1 = Rear Wiper not installed
o 2 = Rear Wiper installed
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 71