arti8383 pisze: ↑05 lut 2018, 23:38
OK a po 30dniach co się stanie jesli się nie zjawie w serwisie i zegarek dobije do zera?
nastąpi godzina zero inaczej zwana godziną W - samochód wybuchnie i rozleci się w drobny mak. Naprawdę aż tak do tyłu jesteś z nowinkami i gadżetami w motoryzacji?
Nic się nie stanie poza nieustannym komunikatem który po zdaje się zacznie przechodzić w minusowe wskazania, jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi bo mogę już nie pamiętać
arti8383 pisze: ↑05 lut 2018, 23:38
Na paru forach znalazłem odpowiedz że będzie piszczeć
Dobra ok wchodzę na inne forum i czytam że pisk został rozwiązany wymianą baterii w nadajniku imo czyli w kluczyku?
zestaw wskaźników nigdy nie pipczy
bez powodu a powodów może być wiele i połączone to jest zawsze z zaświeceniem MIL w kolorze czerwonym ewentualnie żółtym lub komunikatem na FIS-ie, może tu być brak płynu do spryskiwaczy, może to być za mało płynu hamulcowego, może to być immobilizer, może to być za mało płynu chłodzącego i wiele innych, dyskutowanie o tym nie znając przyczyn, treści komunikatu czy rodzaju kontrolki to jak pójście 30 listopada do szkoły i wzięcie udziału w laniu wosku