Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
#244099
Po długich męczarniach wreszcie udała mi się ta adaptacja G85. Moja Praca nad tempomatem została prawie zakończona. Mam jeszcze mały problem, otóż nie działa mi klakson i nie mogę tego ustawić. Przy kodowaniu kierownicy wpisując oooooo22, .......12 klakson wyje jak głupi, ustawienie przy jakim się nie odzywa to na takie w który w miejscu czwartego zera jest liczba 3 ( np. takie 000301). Gdy tylko zmienię cyfrę 3 to zaczyna wyć. Nie mam pojęcia jak to rozwiązać jest to samochód z manualną skrzynią, zwykła trójramienna kierownica, bez multifunkcji, bez kom. pokładowego i posiada tylnia wycieraczkę. Dodatkowo po założeniu tempomatu i po zakończonym kodowaniu pojawiły mi się nowe błędy:
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: Malfunction 0010
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BLS.clb
Part No SW: 03G 906 021 QJ HW: 03G 906 021 AB
Component: R4 1,9L EDC G000SG 1340
Revision: --H07--- Serial number: VWX7Z0G824S01N
Coding: 0000071
Shop #: WSC 00011 888 81093
VCID: 77FD81BA060C6EFA91-8022

1 Fault Found:
005785 - Powertrain Data Bus
P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 241507 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 00:27:22

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.24 V
Bin. Bits: 00001100
Bin. Bits: 00000000
(no units): 0.0

Readiness: 0 0 0 0 0
___________________________
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 AQ HW: 1K0 953 549 AQ
Component: J0527 636 0070
Coding: 0003022
Shop #: WSC 06441 785 00200
VCID: 0109EF6258C8204AAF-8054

2 Faults Found:
01426 - Controls in Steering Wheel (E221)
004 - No Signal/Communication
01044 - Control Module Incorrectly Coded
000 - - - Intermittent

Tempomat działa bez problemu wiec nie wiem o co chodzi. Z tym drugim blędem to nie mam pojęcia o co chodzi (nie posiadam MFA).
Awatar użytkownika
By zbyńo.ko -  11 gru 2016, 10:02
 warmińsko-mazurskie
#244128
Raczej chyba masz źle zakodowane Koło kierownicy - 16 ten błąd 01044 o tym mówi :yes2: i chyba trzeba kodowanie zmienić na inne w tym adresie :oczko:

01044 - Moduł sterujący niewłaściwie zakodowany
możliwe Objawy:
ograniczonej funkcjonalności
Możliwe przyczyny:
Moduł sterujący błędnie zakodowany
Możliwe rozwiązania:
Sprawdź bramy lista Montaż
Sprawdzić / naprawić Control Module Coding

01044 - Moduł sterujący nieprawidłowym kodem: Nieoczekiwane Signal

możliwe Objawy:
ograniczonej funkcjonalności
Awaria Indicator Light (MIL) aktywnych
Możliwe przyczyny:
Moduł sterujący błędnie zakodowany
Możliwe rozwiązania:
Sprawdzić / naprawić Control Module Coding

01044 - Moduł sterujący nieprawidłowym kodem: uszkodzenia mechaniczne

Możliwe przyczyny:
Kodowanie PIN / Most nie pasuje
Moduł Nieprawidłowa sterowania zainstalowanych
Moduł sterujący błędnie zakodowany
Możliwe rozwiązania:
Sprawdzić / naprawić Kodowanie PIN / Bridge w Okablowanie
Sprawdź numery części modułu sterującego
Sprawdzić / naprawić Control Module Coding
#244143
Jakiś pomysł jak to zakodować?

Dodano po 5 godzinach 27 minutach 57 sekundach:
Sory, wkleiłem stare dane ze skanowania. Aktualnie wygląda to tak:
1-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: Malfunction 0010
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BLS.clb
Part No SW: 03G 906 021 QJ HW: 03G 906 021 AB
Component: R4 1,9L EDC G000SG 1340
Revision: --H07--- Serial number: VWX7Z0G824S01N
Coding: 0000071
Shop #: WSC 00011 888 81093
VCID: 77FD81BA060C6EFA91-8022

1 Fault Found:
005785 - Powertrain Data Bus
P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 241507 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 00:27:22

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.24 V
Bin. Bits: 00001100
Bin. Bits: 00000000
(no units): 0.0

Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 AQ HW: 1K0 953 549 AQ
Component: J0527 636 0070
Coding: 0003022
Shop #: WSC 06441 785 00200
VCID: 0109EF6258C8204AAF-8054

2 Faults Found:
01426 - Controls in Steering Wheel (E221)
004 - No Signal/Communication
01044 - Control Module Incorrectly Coded
000 - - - Intermittent
By AlienK -  15 gru 2016, 14:54
 pomorskie
#244398
krisv pisze:A czy ktos sie interesowal doposazeniem tempomatu z radarem Czyli ACC Adaptive Cruise Control????


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pbtX8KZYWBg&hd=1[/youtube]
Nie chciałem tworzyć nowego tematu więc zapytam tutaj. Czy do naszych golfów podejdą czujniki WHT003864A potrzebne do ACC?

WHT003858 i WHT003859 do PLA 2.0 wchodzą bez problemu.
Obrazek

WHT003864 mają trochę inna budowę stąd moje pytanie.
Obrazek
#244570
Manetka była źle złożona w środku, już działa. Pozostał tylko lampa od ESP i kierownicy ale zaraz ogarnę te kalibracje

EDIT:
Ogarnięte wszystko działa, 0 błędów :yes: :yes: :yes:
Na szybko moje wnioski: najgorzej oczywiście było z dołożeniem kabelka, ja mam zawsze pod górkę więc manetkę miałem źle złożoną w środku (ktoś musiał majstrować), kalibracja czujnika skrętku za pierwszym razem poszłą :cool: Mój zaciesz i satysfakcja, że tempomat działa bezcenne.

Dziękuję wszystkim za pomoc ;)
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 80