Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
By kaazik89 -  19 cze 2017, 15:56
 wielkopolskie
#253518
Rok 2004... myślisz że to może być możliwe - obydwie manetki w identyczny sposób uszkodzone ? i to jeszcze w "dziwny sposób" bo jednak na załączenie / wyłączenie reakcja jest jak widać w VCDS'ie , nie wiem jak sprawdzić SET i RESET.
A może posiada ktoś schemat elektryczny tej manetki ,aby sprawdzić faktycznie czy sygnały dochodzą ?
By blade -  23 cze 2017, 10:46
 podkarpackie
#253667
Chłopaki mam problem z niedziałającym tempomatem.Po przekręceniu zapłonu na on zapala się kontrolka tempomatu,mogę ją włączayć i wyłączyć suwakiem w manetce on- cancel, ale gdy tylko włączę zapłon do końca czyli odpalę auto kontrolka temp. gaśnie i manetką w żaden sposób nie uruchomie tempomatu, kontrolka też nie świeci. Dzisiaj wyczyściłem styki w manetce ale nic nie pomogło. Miał ktoś podobny problem i wie jak to naprawić?
#256488
tak wtrącę troszkę.... tempomat wyłączał mi się podczas załączania kierunkowskazów poczym po kilku tygodniach padł całkiem..... błąd pokazałem na zdjęciu jak i główną przyczynę.... naprawiłem... łączny koszt "0", czas naprawy z wybudowaniem i zabudowaniem 40 minut, obyło się bez konieczności wymiany manetki :yes:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
By DawdGolf -  02 wrz 2017, 22:03
 dolnośląskie
#256504
A-R-T-U-R pisze:Możesz rozwinąć co masz na mysli pisząc typ 1, 2 czy 3?
Są konkretne oznaczenia modułów kierownicy i tym należy się posługiwać. Reszta się nie liczy
Ja posiadam moduł kierownicy typ 1 pierwszy tj 1K0-953-549 SW 0030 czyli golas. A chciałbym kupić np
1K0-953-549-AG Typ 2 SW 0070 .

i moje pytanie jest nastepujące. Czy po zakodowaniu wszystko będzie śmigać . Aktualnie nie mam tempomatu ani pełnego fisu, a możlliwosci zamontowania nie ma przy moim obecnym sterowniku. Czy nie przeszkadza to ,że mój sterownik jest typu 1 a ten ,który zamontuje bedzie typu 2 ? ? :blush:
#256517
@DawdGolf Montaż modułu AG mija się trochę z dalszymi modyfikacjami.
Masz obecnie sterownik pod taśmę typ 1. Chcesz zamontować moduł który jest pod taśmę typ 2.
Czyli do wymiany taśma na wersję typ 2 czyli z końcówką C.
Moduł AG jest pod kierownicę starszego typu taką z gumowymi guzikami tylko do obsługi radia.
Najlepiej szukaj z oznaczeniem BG itp
Na forum Turka jest wystawiony BP w dobrej cenie
http://www.touranklub.pl/forum/viewtopi ... ead#unread

A tutaj masz spis co do czego itd
https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=53&t=1479
By DawdGolf -  03 wrz 2017, 10:40
 dolnośląskie
#256518
Dexter23pl pisze:@DawdGolf Montaż modułu AG mija się trochę z dalszymi modyfikacjami.
Masz obecnie sterownik pod taśmę typ 1. Chcesz zamontować moduł który jest pod taśmę typ 2.
Czyli do wymiany taśma na wersję typ 2 czyli z końcówką C.
Moduł AG jest pod kierownicę starszego typu taką z gumowymi guzikami tylko do obsługi radia.
Najlepiej szukaj z oznaczeniem BG itp
Na forum Turka jest wystawiony BP w dobrej cenie
http://www.touranklub.pl/forum/viewtopi ... ead#unread

A tutaj masz spis co do czego itd
https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=53&t=1479
Dzięki bardzo za pomoc ;) Ale mam rozumieć ,ze jeżeli nie zależy mi na multifunkcji to spokojnie mogę zamontować sobie sterownik kiery wyżej opisany lub z końcówką AQ?;)
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  03 wrz 2017, 11:35
 dolnośląskie
#256520
Tylko jesli nie ma multifunkcji to moze wyc klakson na bp.

Dodano po 3 minutach 17 sekundach:
Na forum jest rozpiska ktory sterownik pod jaki zwijak jest dostepny. Jesli postepujesz zgodnie z wytycznymi to montujesz tak jak leci.
Wazne aby dla Ciebie mial opcje tempomatu
Chyba ze chcesz od razu zmienic licznik i dolozyc multi to wtedy bierzesz bp i za jednym machnieciem robisz wszystko. Auto z ktorego roku? Bo jeszcze dochodzi magiczny kabelek do tempomatu
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 80