#220144
Panowie, potrzebuję Waszej pomocy.
Otóż wczoraj podczas grzebania przy radio zrobiłem zwarcie w kostce zasilającej.
Spalił się bezpiecznik 10A przy radiu i F19 (15A) w skrzynce bezpieczników koło silnika. Oba wymienione, radio działa, ale.....
Samochód nie odpala i tutaj leży problem.
Prąd w kabinie jest, działa ośw. wnętrza, zamek, pompa paliwa po otwarciu drzwi, radio gra.
Jednak po przekręceniu kluczyka silnik odpala i gaśnie tak jakby blokował immobilizer.
Dodatkowo po przekręceniu kluczyka zapalają się od razu światła dzienne (a zakodowane są na Amerykę) i zaświeca się ESP OFF na przycisku.
Na zegarach świeci się wyświetlacz 1/2 FIS, ale nie zaświeca się żadna z kontrolek.
Dodatkowo słychać wtedy ciche "buczenie" z okolic alternatora - czyżby uwalony regulator ??? Nie mogę go pomierzyć bo silnik nie odpala.
VCDS nie może się połączyć z zegarami ani z ABS/ESP.
Wszystkie bezpieczniki wewnątrz kabiny po L stronie deski sprawdzone - OK, w skrzynce w komorze silnika również OK.
VCDS pokazuje takie błędy w bordzie:
01314 - Engine Control Module
004 - No Signal/Communication
01259 - Fuel Pump Relay (J17)
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
00906 - Horn (H1)
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
00926 - Terminal 30
011 - Open Circuit - Intermittent
00188 - Control Circuit 1; Relay for Supply Voltage Terminal 50
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
00187 - Control Circuit; Relay for Supply Voltage Terminal 75X
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Co jeszcze mogę sprawdzić (i jak?).
czyżby udało mi się uwalić borda i regulator napięcia?
Wszystkie naprowadzające odpowiedzi mile widziane
Otóż wczoraj podczas grzebania przy radio zrobiłem zwarcie w kostce zasilającej.
Spalił się bezpiecznik 10A przy radiu i F19 (15A) w skrzynce bezpieczników koło silnika. Oba wymienione, radio działa, ale.....
Samochód nie odpala i tutaj leży problem.
Prąd w kabinie jest, działa ośw. wnętrza, zamek, pompa paliwa po otwarciu drzwi, radio gra.
Jednak po przekręceniu kluczyka silnik odpala i gaśnie tak jakby blokował immobilizer.
Dodatkowo po przekręceniu kluczyka zapalają się od razu światła dzienne (a zakodowane są na Amerykę) i zaświeca się ESP OFF na przycisku.
Na zegarach świeci się wyświetlacz 1/2 FIS, ale nie zaświeca się żadna z kontrolek.
Dodatkowo słychać wtedy ciche "buczenie" z okolic alternatora - czyżby uwalony regulator ??? Nie mogę go pomierzyć bo silnik nie odpala.
VCDS nie może się połączyć z zegarami ani z ABS/ESP.
Wszystkie bezpieczniki wewnątrz kabiny po L stronie deski sprawdzone - OK, w skrzynce w komorze silnika również OK.
VCDS pokazuje takie błędy w bordzie:
01314 - Engine Control Module
004 - No Signal/Communication
01259 - Fuel Pump Relay (J17)
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
00906 - Horn (H1)
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
00926 - Terminal 30
011 - Open Circuit - Intermittent
00188 - Control Circuit 1; Relay for Supply Voltage Terminal 50
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
00187 - Control Circuit; Relay for Supply Voltage Terminal 75X
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Co jeszcze mogę sprawdzić (i jak?).
czyżby udało mi się uwalić borda i regulator napięcia?
Wszystkie naprowadzające odpowiedzi mile widziane
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6