#21258
Witam
Coś wykańcza mój akumulator, prąd rozładowujący wynosi od około 0,35 do 0,4 A, nic nie jest włączone, żadne lampki w podsufitkach, bagażniku i schowku, wyłączone wszystko co możliwe, bez załączonego alarmu, jedynie radia nie odłączałem z kostki ale to wykluczam, bo podpięte jest zapewne przez bezpiecznik wewnątrz deski.
Początkowo zacząłem wypinać jeden po drugim bezpieczniki w desce wewnątrz auta, bez większej reakcji, znalazłem około 100mA pod bezpiecznikiem nr 15 (7,5A) jeśli dobrze pamiętam jest on od modułu komfortu J519 i to wszystko co znalazłem w skrzynce wewnątrz auta. Następnie przeszedłem do bezpieczników wewnątrz komory silnika, wypinałem wszystkie (prócz tych największych 40A), znalazłem kolejne od około 80 do 100mA pod bezpiecznikiem F3 chyba od kolejnego modułu o symbolu J393. W sumie znalazłem około 180 do 200mA, teraz pytanie czy te moduły nie pobierają zbyt wiele prądu, oraz gdzie szukać kolejnych pobieranych mA. Gdzieś wyczytałem że pobór takiego auta nie powinien przekraczać 50mA.
Coś wykańcza mój akumulator, prąd rozładowujący wynosi od około 0,35 do 0,4 A, nic nie jest włączone, żadne lampki w podsufitkach, bagażniku i schowku, wyłączone wszystko co możliwe, bez załączonego alarmu, jedynie radia nie odłączałem z kostki ale to wykluczam, bo podpięte jest zapewne przez bezpiecznik wewnątrz deski.
Początkowo zacząłem wypinać jeden po drugim bezpieczniki w desce wewnątrz auta, bez większej reakcji, znalazłem około 100mA pod bezpiecznikiem nr 15 (7,5A) jeśli dobrze pamiętam jest on od modułu komfortu J519 i to wszystko co znalazłem w skrzynce wewnątrz auta. Następnie przeszedłem do bezpieczników wewnątrz komory silnika, wypinałem wszystkie (prócz tych największych 40A), znalazłem kolejne od około 80 do 100mA pod bezpiecznikiem F3 chyba od kolejnego modułu o symbolu J393. W sumie znalazłem około 180 do 200mA, teraz pytanie czy te moduły nie pobierają zbyt wiele prądu, oraz gdzie szukać kolejnych pobieranych mA. Gdzieś wyczytałem że pobór takiego auta nie powinien przekraczać 50mA.