#287039
Zanim wymienisz pompe to zrób sobie zdjęcie starego kodowania w abs. Jak ma sie stare to bułka z masłem zrobić nowe.
... omg, zrób nastawy podstawowe wszystkich czujników "G..." to wszystko, nastepnie zakoduj, nie uruchamiaj zadnych testów czy tez "kalibracji zaworów" bo swiąt tej pompy nie złozyszseebst pisze: ↑12 wrz 2021, 6:50Jutro będę miał zmienianą pompę. W związku z tym mam jeszcze, miejmy nadzieję, ostatnie pytanie. Czy przystępując do operacji kodowania jest znaczenie co w pierwszej kolejności należy wykonać? Najpierw próbuję przekopiować kodowanie ze starej pompy do nowej,a następnie robię jej adaptację, czy na odwrót, bądź bez znaczenia jest kolejność tych czynności? Oraz czy mam się dokładnie odnosić do wszystkich czynności opisanych z tej strony?
https://wiki-ross--tech-com.translate.g ... ax,nv,elem
Pod koniec tych wszystkich czynności z tej strony jest jeszcze coś takiego jak ustawienia podstawowych zaworów dolotowych i odcinających. To również należy wykonać? Wtedy, tak jak opisane, pompa musi być zimna?
Jak my możemy cie bić jak ty po tym byś poszedł do szpitala i tak by cię źle opatrzyli .seebst pisze:Jutro będę działać. Chłopaki, nie denerwujcie się, że pytam. Czy to źle? Dla was to czasem i chleb powszedni, wydaje się to banalne. Dla mnie to na razie czarna magia, w którą dopiero co będę wchodzić. Na pewno każdy z was też był w podobnej sytuacji, że nie wiedział co i jak z początku. Nie od razu człowiek się urodził i z mlekiem matki wyssał wszystkie procedury kodowania. A tym bardziej, że już kupę kasy utopiłem w ten cholerny ABS. Więc proszę o wyrozumiałość, a przynajmniej wszystkie te napisane informacje będą pomocne dla potomnych. Tak więc, nie bijcie...
Już zapomniałem jak to było bo parę lat temu ale BJ to tyle samo bajtów miała co AD albo jeden więcej i wystarczy że dołoży na końcu 00 i po temacie .Dexter23pl pisze:Jak kolega @yox2014 pisze. Kodowania starego nie wkleisz do nowej bo go nie przyjmie