Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
#287131
Jutro będę miał zmienianą pompę. W związku z tym mam jeszcze, miejmy nadzieję, ostatnie pytanie. Czy przystępując do operacji kodowania jest znaczenie co w pierwszej kolejności należy wykonać? Najpierw próbuję przekopiować kodowanie ze starej pompy do nowej,a następnie robię jej adaptację, czy na odwrót, bądź bez znaczenia jest kolejność tych czynności? Oraz czy mam się dokładnie odnosić do wszystkich czynności opisanych z tej strony?
https://wiki-ross--tech-com.translate.g ... ax,nv,elem

Pod koniec tych wszystkich czynności z tej strony jest jeszcze coś takiego jak ustawienia podstawowych zaworów dolotowych i odcinających. To również należy wykonać? Wtedy, tak jak opisane, pompa musi być zimna?
#287132
seebst pisze:
12 wrz 2021, 6:50
Jutro będę miał zmienianą pompę. W związku z tym mam jeszcze, miejmy nadzieję, ostatnie pytanie. Czy przystępując do operacji kodowania jest znaczenie co w pierwszej kolejności należy wykonać? Najpierw próbuję przekopiować kodowanie ze starej pompy do nowej,a następnie robię jej adaptację, czy na odwrót, bądź bez znaczenia jest kolejność tych czynności? Oraz czy mam się dokładnie odnosić do wszystkich czynności opisanych z tej strony?
https://wiki-ross--tech-com.translate.g ... ax,nv,elem

Pod koniec tych wszystkich czynności z tej strony jest jeszcze coś takiego jak ustawienia podstawowych zaworów dolotowych i odcinających. To również należy wykonać? Wtedy, tak jak opisane, pompa musi być zimna?
... omg, zrób nastawy podstawowe wszystkich czujników "G..." to wszystko, nastepnie zakoduj, nie uruchamiaj zadnych testów czy tez "kalibracji zaworów" bo swiąt tej pompy nie złozysz :tooth:
#287138
Jutro będę działać. Chłopaki, nie denerwujcie się, że pytam. Czy to źle? Dla was to czasem i chleb powszedni, wydaje się to banalne. Dla mnie to na razie czarna magia, w którą dopiero co będę wchodzić. Na pewno każdy z was też był w podobnej sytuacji, że nie wiedział co i jak z początku. Nie od razu człowiek się urodził i z mlekiem matki wyssał wszystkie procedury kodowania. A tym bardziej, że już kupę kasy utopiłem w ten cholerny ABS. Więc proszę o wyrozumiałość, a przynajmniej wszystkie te napisane informacje będą pomocne dla potomnych. Tak więc, nie bijcie... :friends:
#287146
seebst pisze:Jutro będę działać. Chłopaki, nie denerwujcie się, że pytam. Czy to źle? Dla was to czasem i chleb powszedni, wydaje się to banalne. Dla mnie to na razie czarna magia, w którą dopiero co będę wchodzić. Na pewno każdy z was też był w podobnej sytuacji, że nie wiedział co i jak z początku. Nie od razu człowiek się urodził i z mlekiem matki wyssał wszystkie procedury kodowania. A tym bardziej, że już kupę kasy utopiłem w ten cholerny ABS. Więc proszę o wyrozumiałość, a przynajmniej wszystkie te napisane informacje będą pomocne dla potomnych. Tak więc, nie bijcie... :friends:
Jak my możemy cie bić jak ty po tym byś poszedł do szpitala i tak by cię źle opatrzyli . :D

Wysłane z mojego SM-A217F przy użyciu Tapatalka

#287148
Dexter23pl pisze:Jak kolega @yox2014 pisze. Kodowania starego nie wkleisz do nowej bo go nie przyjmie
Już zapomniałem jak to było bo parę lat temu ale BJ to tyle samo bajtów miała co AD albo jeden więcej i wystarczy że dołoży na końcu 00 i po temacie .

W sumie musiał bym popatrzeć na swoje autoskany bo sam taką drogę przerabiałem. Skończyło się na CC

Wysłane z mojego SM-A217F przy użyciu Tapatalka


#287154
No i po bólu. Wystarczyło skopiować kodowanie ze starej pompy, dopisać 00 na końcu i zrobić nastawy podstawowe G251. I nic więcej! Z początku pierwszy błąd był, że sterownik niezakodowany. Jak kodowanie wpisałem, błąd zniknął i pokazał się nowy z adaptacją tego czujnika przechyłu. Zajęło mi to dosłownie minutę i wszystkie kontrolki zniknęły. Dziękuję wam wszystkim za pomoc i przepraszam za moje wszystkie pytania.

Pojawił się jeszcze TPMS, mimo że nie posiadam przycisku. Zrobiłem nastawy podstawowe jego i tak to wygląda. To będzie działać?
Obrazek

Dodano po 1 godzinie 25 minutach 58 sekundach:
Generalnie zaraz po włożeniu pompy i odpaleniu auta, jeszcze przed kodowaniem, na zegarach pojawiła się kontrolka ciśnienia opon, która zaraz zgasła. A wcześniej tego nie było.

I czym jest XDS? Wiem, że to elektroniczna blokada dyfra, ale na czym to w praktyce polega i czy warto mieć to zaznaczone?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10