#208671
gniazdo w lampie jest takie jak w xenonie z mk6 i musisz mieć takie wtyczki jak dałem foto
Z tego co pisali to mozna jezdzic i bez czujnikow. Czujniki z czasem tak jak spryskiwacze reflektorowadek pisze:Cześć, trochę inne pytanie - czy do założenia ori soczewek potrzebne są czujniki samopoziomowania, czy da się wysokość świecenia ustawić ręcznie jak na normalnych lampach ? Planuję zmianę lamp ale z budżetem różnie bywa, więc rozłożyłbym sobie tego moda na kilka etapów
Tak, tylko czy bez czujników nie będzie czegoś takiego, że po zapaleniu ksenonu soczewki od razu opuszczą się max do ziemi ?A-R-T-U-R pisze:Z tego co pisali to mozna jezdzic i bez czujnikow. Czujniki z czasem tak jak spryskiwacze reflektorowadek pisze:Cześć, trochę inne pytanie - czy do założenia ori soczewek potrzebne są czujniki samopoziomowania, czy da się wysokość świecenia ustawić ręcznie jak na normalnych lampach ? Planuję zmianę lamp ale z budżetem różnie bywa, więc rozłożyłbym sobie tego moda na kilka etapów
Możesz zakładać xenon i nic nie będzie się działo, ja tak mam bo jeszcze kompletuję graty do samopoziomowania.adek pisze:Tak, tylko czy bez czujników nie będzie czegoś takiego, że po zapaleniu ksenonu soczewki od razu opuszczą się max do ziemi ?A-R-T-U-R pisze:Z tego co pisali to mozna jezdzic i bez czujnikow. Czujniki z czasem tak jak spryskiwacze reflektorowadek pisze:Cześć, trochę inne pytanie - czy do założenia ori soczewek potrzebne są czujniki samopoziomowania, czy da się wysokość świecenia ustawić ręcznie jak na normalnych lampach ? Planuję zmianę lamp ale z budżetem różnie bywa, więc rozłożyłbym sobie tego moda na kilka etapów
adek pisze:Tak, tylko czy bez czujników nie będzie czegoś takiego, że po zapaleniu ksenonu soczewki od razu opuszczą się max do ziemi ?A-R-T-U-R pisze:Z tego co pisali to mozna jezdzic i bez czujnikow. Czujniki z czasem tak jak spryskiwacze reflektorowadek pisze:Cześć, trochę inne pytanie - czy do założenia ori soczewek potrzebne są czujniki samopoziomowania, czy da się wysokość świecenia ustawić ręcznie jak na normalnych lampach ? Planuję zmianę lamp ale z budżetem różnie bywa, więc rozłożyłbym sobie tego moda na kilka etapów
Witam, problem rozwiązałem kupiłem kostki 10 pin ( męska ) i 14 pin ( żeńska ) zrobiłem sam adapter który podłączyłem w następujący sposób:mike007007 pisze:Witam, udało się rozszyfrować schemat podłączenia instalacji 10 na 14 pin?
Troszeczkę inaczej to wszystko pospinałem wykorzystałem jeszcze pin 4, 11, 14 gdzie pin 4 to masa drogowych h7, 11 przysłona xenonu, 14 plus drogowych (pin 8 w kostce 14 pinowej był pusty)bartek933 pisze:Witam, problem rozwiązałem kupiłem kostki 10 pin ( męska ) i 14 pin ( żeńska ) zrobiłem sam adapter który podłączyłem w następujący sposób:mike007007 pisze:Witam, udało się rozszyfrować schemat podłączenia instalacji 10 na 14 pin?
1 - silniczek regulacji
2 - silniczek regulacji
3 - silniczek regulacji
4 - puste
5 - masa
6 - +12V mijania
7 - masa
8 - +12V drogowe
9 - +12V kierunkowskaz
10 - +12V pozycyjne
1
2
3
4
5 masa
6 mijania
7 masa
8 drogowe
9 kierunkowskaz
10 pozycja
11
12
13
14
łączysz pin 5 do 5, 6 do 6, 7 do 7, 8 do 8, 9 do 9 i 10 do 10
w takim schemacie wszystko mi działa oczywiście oprócz poziomowania które będę zakładał w najbliższym czasie dopiero
a tą przysłonę xenon do jakiego pinu wpiąłeś w kostce 10 pin ? Ja właśnie tą przyszłone sobie odpuściłem nie wiem czy to dobrze czy źlemike007007 pisze:Troszeczkę inaczej to wszystko pospinałem wykorzystałem jeszcze pin 4, 11, 14 gdzie pin 4 to masa drogowych h7, 11 przysłona xenonu, 14 plus drogowych (pin 8 w kostce 14 pinowej był pusty)bartek933 pisze:Witam, problem rozwiązałem kupiłem kostki 10 pin ( męska ) i 14 pin ( żeńska ) zrobiłem sam adapter który podłączyłem w następujący sposób:mike007007 pisze:Witam, udało się rozszyfrować schemat podłączenia instalacji 10 na 14 pin?
1 - silniczek regulacji
2 - silniczek regulacji
3 - silniczek regulacji
4 - puste
5 - masa
6 - +12V mijania
7 - masa
8 - +12V drogowe
9 - +12V kierunkowskaz
10 - +12V pozycyjne
1
2
3
4
5 masa
6 mijania
7 masa
8 drogowe
9 kierunkowskaz
10 pozycja
11
12
13
14
łączysz pin 5 do 5, 6 do 6, 7 do 7, 8 do 8, 9 do 9 i 10 do 10
w takim schemacie wszystko mi działa oczywiście oprócz poziomowania które będę zakładał w najbliższym czasie dopiero
Pin 11 (przysłona) z kostki 14 Pin podłączyłem pod 8 (długie) z kostki 10 Pinbartek933 pisze:a tą przysłonę xenon do jakiego pinu wpiąłeś w kostce 10 pin ? Ja właśnie tą przyszłone sobie odpuściłem nie wiem czy to dobrze czy źlemike007007 pisze:Troszeczkę inaczej to wszystko pospinałem wykorzystałem jeszcze pin 4, 11, 14 gdzie pin 4 to masa drogowych h7, 11 przysłona xenonu, 14 plus drogowych (pin 8 w kostce 14 pinowej był pusty)bartek933 pisze:
Witam, problem rozwiązałem kupiłem kostki 10 pin ( męska ) i 14 pin ( żeńska ) zrobiłem sam adapter który podłączyłem w następujący sposób:
1 - silniczek regulacji
2 - silniczek regulacji
3 - silniczek regulacji
4 - puste
5 - masa
6 - +12V mijania
7 - masa
8 - +12V drogowe
9 - +12V kierunkowskaz
10 - +12V pozycyjne
1
2
3
4
5 masa
6 mijania
7 masa
8 drogowe
9 kierunkowskaz
10 pozycja
11
12
13
14
łączysz pin 5 do 5, 6 do 6, 7 do 7, 8 do 8, 9 do 9 i 10 do 10
w takim schemacie wszystko mi działa oczywiście oprócz poziomowania które będę zakładał w najbliższym czasie dopiero