Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
Awatar użytkownika
By komar_2 -  15 mar 2011, 23:09
 mazowieckie
#39990
Witam.
Zdecydowałem się na montaż oryginalnych lamp. Postanowiłem zrobić samodzielnie adaptery i mam pytanie.
Mam się trzymać schematu http://4.bp.blogspot.com/_y2Yifl1vjns/R ... -h/HID.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Czyli PIN 5z5 6z6 itd.?
Bo znalazłem też inny schemat i tam piny są inaczej rozpisane i zastanawiam się którego mam się trzymać.
Pozdrawiam wszystkich.
Awatar użytkownika
By BUBER. -  17 mar 2014, 16:05
 mazowieckie
#124116
Potrzebuje pewnej i sprawdzonej informacji jakie napięcie jest na pinie 11 pomiędzy bordem a lampą xenon podczas załączenia się przysłony od długich.
By Kiler -  17 mar 2014, 17:26
 wielkopolskie
#124123
była na forum dyskusja na ten temat i wychodzi na to że RACZEJ nie da się tak prosto żeby podłączyć ten bezpośrednio przewód od przesłonki do długich
By Kamel -  17 mar 2014, 19:10
 mazowieckie
#124142
Przed chwilą sprawdzałem jak to u mnie wygląda (piny 11 są podpięte do odpowiednich pinów w Bordzie).
Tak więc na odpalonym silniku po włączeniu drogowych na przewodach idących od Borda do pinów 11 pojawia się 12V (a dokładniej trochę ponad 13V).
Wychodziłoby na to, że przewody od pinów 11 można zmostkować z zasilaniem świateł drogowych.
Pozostaje jeszcze kwestia czy nie pojawią się jakieś błędy czy coś, ale żeby to sprawdzić to musiałbym rozbebeszać przejściówki, a tego najzwyczajniej nie chce mi się robić :lol:
Awatar użytkownika
By BUBER. -  17 mar 2014, 19:56
 mazowieckie
#124154
Krzycho pisze:powodzenia z takim zmostkowaniem...
Uważasz że może to się skończyć źle jeśli tak to dlaczego jeżeli cewka jest sterowana 12v napięciem to podanie takiego samego prądu nic nie powinno uszkodzić.
Awatar użytkownika
By Krzycho -  17 mar 2014, 20:02
 małopolskie
#124156
bo usmażysz cewkę i będzie tylko do wywalenia... wystarczy poszukać na forum... ale każdy robi jak mu się tam podoba.
Awatar użytkownika
By BUBER. -  17 mar 2014, 20:10
 mazowieckie
#124161
To nie jest moje upodobanie tylko takie widzę najlepsze rozwiązanie w mojej sytuacji jeżeli masz inny pomysł to z chęcią dowiem się czegoś mądrego.
By Kiler -  19 mar 2014, 7:54
 wielkopolskie
#124339
BUBER. pisze:jeżeli masz inny pomysł to z chęcią dowiem się czegoś mądrego.
poświęcić 30 max 40 minut roboty więcej i podłączyć je tam gdzie powinny być
Awatar użytkownika
By BUBER. -  19 mar 2014, 15:22
 mazowieckie
#124376
Kiler pisze:
BUBER. pisze:jeżeli masz inny pomysł to z chęcią dowiem się czegoś mądrego.
poświęcić 30 max 40 minut roboty więcej i podłączyć je tam gdzie powinny być
Jeszcze + bord z obsługą xenon bo mój tego nie posiada.
Dowiedziałem się że niektórzy mają zmostkowane kable i wszystko działa bez problemu.
Dodam jeszcze że u mnie będzie nie oryginalna przetwornica więc problemu z mruganiem żarnika niema.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  22 mar 2014, 19:11
 zachodniopomorskie
#124813
No i tak dzisiaj za gratis podmieniłem z rozbitka ori xenony, po zamontowaniu po odpaleniu stroboskopy- ale tylko na odpalonym silniku, i blad żarówi, po właczeniu i rozgrzaniu świaeł i dopiero odpaleniu nie ma stroboskopa, mój bornetz nie ma w opcji włączenia xenonu, jezeli jest to jego wina mój to 3c0 937 049 ad, co ciekawe rozbitek tez miał montowane te ori xenony ale nie montowane fabrycznie i ten sam bordentz a takich jaj nie było- chyba ze inaczej ktos to obszedł. Mam nadzieje ze to wina tylko bordentz-a. Jak mozna to obejsc bez jego wymiany. Mam do kupienia u mnie z końcówką AH ale czy on on obsługuje xenony. Dzieki za pomoc.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17