Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
Awatar użytkownika
By bartek933 -  05 sty 2016, 12:28
 wielkopolskie
#208673
I dlatego właśnie się zdziwiłem bo czytając wcześniej różne posty była mowa o 12 pinach, no nic pozostaje mi odesłać adaptery i zamówić kostkę 14 pin. A ma może ktoś pomysł schematu podłączenia instalacji 10 na 14 pin pomijając samopoziomowanie ?
Awatar użytkownika
By Krzycho -  05 sty 2016, 13:44
 małopolskie
#208686
wszystko zależy od wersji posiadanych lamp bo z tego co pamiętam wychodziły 4 rodzaje... napisz do Helli o schemat podłaczenia albo zobacz na ich stronie...
By adek -  06 lut 2016, 10:41
 łódzkie
#214213
Cześć, trochę inne pytanie - czy do założenia ori soczewek potrzebne są czujniki samopoziomowania, czy da się wysokość świecenia ustawić ręcznie jak na normalnych lampach ? Planuję zmianę lamp ale z budżetem różnie bywa, więc rozłożyłbym sobie tego moda na kilka etapów :)
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  06 lut 2016, 11:16
 dolnośląskie
#214217
adek pisze:Cześć, trochę inne pytanie - czy do założenia ori soczewek potrzebne są czujniki samopoziomowania, czy da się wysokość świecenia ustawić ręcznie jak na normalnych lampach ? Planuję zmianę lamp ale z budżetem różnie bywa, więc rozłożyłbym sobie tego moda na kilka etapów :)
Z tego co pisali to mozna jezdzic i bez czujnikow. Czujniki z czasem tak jak spryskiwacze reflektorow :oczko:
By adek -  06 lut 2016, 12:51
 łódzkie
#214226
A-R-T-U-R pisze:
adek pisze:Cześć, trochę inne pytanie - czy do założenia ori soczewek potrzebne są czujniki samopoziomowania, czy da się wysokość świecenia ustawić ręcznie jak na normalnych lampach ? Planuję zmianę lamp ale z budżetem różnie bywa, więc rozłożyłbym sobie tego moda na kilka etapów :)
Z tego co pisali to mozna jezdzic i bez czujnikow. Czujniki z czasem tak jak spryskiwacze reflektorow :oczko:
Tak, tylko czy bez czujników nie będzie czegoś takiego, że po zapaleniu ksenonu soczewki od razu opuszczą się max do ziemi ?
Awatar użytkownika
By BUBER. -  06 lut 2016, 12:55
 mazowieckie
#214227
adek pisze:
A-R-T-U-R pisze:
adek pisze:Cześć, trochę inne pytanie - czy do założenia ori soczewek potrzebne są czujniki samopoziomowania, czy da się wysokość świecenia ustawić ręcznie jak na normalnych lampach ? Planuję zmianę lamp ale z budżetem różnie bywa, więc rozłożyłbym sobie tego moda na kilka etapów :)
Z tego co pisali to mozna jezdzic i bez czujnikow. Czujniki z czasem tak jak spryskiwacze reflektorow :oczko:
Tak, tylko czy bez czujników nie będzie czegoś takiego, że po zapaleniu ksenonu soczewki od razu opuszczą się max do ziemi ?
Możesz zakładać xenon i nic nie będzie się działo, ja tak mam bo jeszcze kompletuję graty do samopoziomowania. :yes2:
Awatar użytkownika
By Kuba18 -  06 lut 2016, 13:01
 kujawsko-pomorskie
#214228
adek pisze:
A-R-T-U-R pisze:
adek pisze:Cześć, trochę inne pytanie - czy do założenia ori soczewek potrzebne są czujniki samopoziomowania, czy da się wysokość świecenia ustawić ręcznie jak na normalnych lampach ? Planuję zmianę lamp ale z budżetem różnie bywa, więc rozłożyłbym sobie tego moda na kilka etapów :)
Z tego co pisali to mozna jezdzic i bez czujnikow. Czujniki z czasem tak jak spryskiwacze reflektorow :oczko:
Tak, tylko czy bez czujników nie będzie czegoś takiego, że po zapaleniu ksenonu soczewki od razu opuszczą się max do ziemi ?

Nie będzie nic opadać ale regulacji mieć nie będziesz niestety. Gdy założysz sam moduł bez czujników to zaraz po przekręceniu kluczyka lampy zrobią tylko na max na dół i na środek wrócą a jak już są podpięte wszystkie czujniki tzn aż dwa :D to po odpaleniu auta dopiero poziomuje lampy, czyli na sam dół i wracają na odpowiednią wysokość :P
Awatar użytkownika
By bartek933 -  06 lut 2016, 18:05
 wielkopolskie
#214261
mike007007 pisze:Witam, udało się rozszyfrować schemat podłączenia instalacji 10 na 14 pin?
Witam, problem rozwiązałem kupiłem kostki 10 pin ( męska ) i 14 pin ( żeńska ) zrobiłem sam adapter który podłączyłem w następujący sposób:

1 - silniczek regulacji
2 - silniczek regulacji
3 - silniczek regulacji
4 - puste
5 - masa
6 - +12V mijania
7 - masa
8 - +12V drogowe
9 - +12V kierunkowskaz
10 - +12V pozycyjne





1
2
3
4
5 masa
6 mijania
7 masa
8 drogowe
9 kierunkowskaz
10 pozycja
11
12
13
14
łączysz pin 5 do 5, 6 do 6, 7 do 7, 8 do 8, 9 do 9 i 10 do 10

w takim schemacie wszystko mi działa oczywiście oprócz poziomowania które będę zakładał w najbliższym czasie dopiero
By mike007007 -  06 lut 2016, 21:41
 zachodniopomorskie
#214287
bartek933 pisze:
mike007007 pisze:Witam, udało się rozszyfrować schemat podłączenia instalacji 10 na 14 pin?
Witam, problem rozwiązałem kupiłem kostki 10 pin ( męska ) i 14 pin ( żeńska ) zrobiłem sam adapter który podłączyłem w następujący sposób:

1 - silniczek regulacji
2 - silniczek regulacji
3 - silniczek regulacji
4 - puste
5 - masa
6 - +12V mijania
7 - masa
8 - +12V drogowe
9 - +12V kierunkowskaz
10 - +12V pozycyjne





1
2
3
4
5 masa
6 mijania
7 masa
8 drogowe
9 kierunkowskaz
10 pozycja
11
12
13
14
łączysz pin 5 do 5, 6 do 6, 7 do 7, 8 do 8, 9 do 9 i 10 do 10

w takim schemacie wszystko mi działa oczywiście oprócz poziomowania które będę zakładał w najbliższym czasie dopiero
Troszeczkę inaczej to wszystko pospinałem wykorzystałem jeszcze pin 4, 11, 14 gdzie pin 4 to masa drogowych h7, 11 przysłona xenonu, 14 plus drogowych (pin 8 w kostce 14 pinowej był pusty)
Awatar użytkownika
By bartek933 -  06 lut 2016, 22:13
 wielkopolskie
#214289
mike007007 pisze:
bartek933 pisze:
mike007007 pisze:Witam, udało się rozszyfrować schemat podłączenia instalacji 10 na 14 pin?
Witam, problem rozwiązałem kupiłem kostki 10 pin ( męska ) i 14 pin ( żeńska ) zrobiłem sam adapter który podłączyłem w następujący sposób:

1 - silniczek regulacji
2 - silniczek regulacji
3 - silniczek regulacji
4 - puste
5 - masa
6 - +12V mijania
7 - masa
8 - +12V drogowe
9 - +12V kierunkowskaz
10 - +12V pozycyjne





1
2
3
4
5 masa
6 mijania
7 masa
8 drogowe
9 kierunkowskaz
10 pozycja
11
12
13
14
łączysz pin 5 do 5, 6 do 6, 7 do 7, 8 do 8, 9 do 9 i 10 do 10

w takim schemacie wszystko mi działa oczywiście oprócz poziomowania które będę zakładał w najbliższym czasie dopiero
Troszeczkę inaczej to wszystko pospinałem wykorzystałem jeszcze pin 4, 11, 14 gdzie pin 4 to masa drogowych h7, 11 przysłona xenonu, 14 plus drogowych (pin 8 w kostce 14 pinowej był pusty)
a tą przysłonę xenon do jakiego pinu wpiąłeś w kostce 10 pin ? Ja właśnie tą przyszłone sobie odpuściłem nie wiem czy to dobrze czy źle
By mike007007 -  06 lut 2016, 22:33
 zachodniopomorskie
#214295
bartek933 pisze:
mike007007 pisze:
bartek933 pisze:
Witam, problem rozwiązałem kupiłem kostki 10 pin ( męska ) i 14 pin ( żeńska ) zrobiłem sam adapter który podłączyłem w następujący sposób:

1 - silniczek regulacji
2 - silniczek regulacji
3 - silniczek regulacji
4 - puste
5 - masa
6 - +12V mijania
7 - masa
8 - +12V drogowe
9 - +12V kierunkowskaz
10 - +12V pozycyjne





1
2
3
4
5 masa
6 mijania
7 masa
8 drogowe
9 kierunkowskaz
10 pozycja
11
12
13
14
łączysz pin 5 do 5, 6 do 6, 7 do 7, 8 do 8, 9 do 9 i 10 do 10

w takim schemacie wszystko mi działa oczywiście oprócz poziomowania które będę zakładał w najbliższym czasie dopiero
Troszeczkę inaczej to wszystko pospinałem wykorzystałem jeszcze pin 4, 11, 14 gdzie pin 4 to masa drogowych h7, 11 przysłona xenonu, 14 plus drogowych (pin 8 w kostce 14 pinowej był pusty)
a tą przysłonę xenon do jakiego pinu wpiąłeś w kostce 10 pin ? Ja właśnie tą przyszłone sobie odpuściłem nie wiem czy to dobrze czy źle
Pin 11 (przysłona) z kostki 14 Pin podłączyłem pod 8 (długie) z kostki 10 Pin
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17