#277544
... przeciez nawet na tym "wynalazku" ma błedy:
P1503- sygnał obciążenia dla zacisku DF alternatora - sygnał poza zasięgiem
błąd 001314 - moduł sterowania silnika.
... za to odpowiada ECU (sterowanie alternatorem)
... ale czy to sa stare błedy ? czy jak ? to juz wrózenie problem dot. ASR dlatego bez śweżego autoscanu to sobie mozna "przypisywać aku do ECU"
... a te "61 Reg. Battery" dot. alternatorów sterowanych po LIN, ale to ne ta półka
P1503- sygnał obciążenia dla zacisku DF alternatora - sygnał poza zasięgiem
błąd 001314 - moduł sterowania silnika.
... za to odpowiada ECU (sterowanie alternatorem)
... ale czy to sa stare błedy ? czy jak ? to juz wrózenie problem dot. ASR dlatego bez śweżego autoscanu to sobie mozna "przypisywać aku do ECU"
... a te "61 Reg. Battery" dot. alternatorów sterowanych po LIN, ale to ne ta półka
Ostatnio zmieniony 09 paź 2019, 5:15 przez yox2014, łącznie zmieniany 1 raz.