Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
#287244
Dzień dobry!
Pewien czas temu w moim golfie awarii uległa stacyjka. Klucz nie przekręcał się ani do pozycji odblokowania kierownicy, ani do zapłonu. Rozebrałem kolumnę kierownicy, wyciągnąłem stacyjkę i zamówiłem nowy komplet, tj. stacyjkę z korpusem i wkładem, dwa kluczyki i kostkę.
W związku z tym, mam pytanie. Czy po montażu zamówionego zestawu czeka mnie kodowanie kluczy od nowego zestawu? Chodzi o kwestie immobilisera, gdyż nie mam pewności czy po założeniu nowej stacyjki w ogóle odpalę auto. Robiłem wstępny rekonesans w tej sprawie i pojawiają się różne wersje rozwiązania problemu. Czy wystarczy przełożenie grotu od zakupionego zestawu do oryginalnej obudowy?

Pozdrawiam
#287245
posiadacz_mk5 pisze:Dzień dobry!
Pewien czas temu w moim golfie awarii uległa stacyjka. Klucz nie przekręcał się ani do pozycji odblokowania kierownicy, ani do zapłonu. Rozebrałem kolumnę kierownicy, wyciągnąłem stacyjkę i zamówiłem nowy komplet, tj. stacyjkę z korpusem i wkładem, dwa kluczyki i kostkę.
W związku z tym, mam pytanie. Czy po montażu zamówionego zestawu czeka mnie kodowanie kluczy od nowego zestawu? Chodzi o kwestie immobilisera, gdyż nie mam pewności czy po założeniu nowej stacyjki w ogóle odpalę auto. Robiłem wstępny rekonesans w tej sprawie i pojawiają się różne wersje rozwiązania problemu. Czy wystarczy przełożenie grotu od zakupionego zestawu do oryginalnej obudowy?

Pozdrawiam
Wkład stacyjki możesz włożyć swój. Stacyjka ma problem(uszkodzenie) głębiej w korpusie. Zakładasz nowa stacyjkę ze swoim wkładem i kluczem, smigasz dalej.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka