#287244
Dzień dobry!
Pewien czas temu w moim golfie awarii uległa stacyjka. Klucz nie przekręcał się ani do pozycji odblokowania kierownicy, ani do zapłonu. Rozebrałem kolumnę kierownicy, wyciągnąłem stacyjkę i zamówiłem nowy komplet, tj. stacyjkę z korpusem i wkładem, dwa kluczyki i kostkę.
W związku z tym, mam pytanie. Czy po montażu zamówionego zestawu czeka mnie kodowanie kluczy od nowego zestawu? Chodzi o kwestie immobilisera, gdyż nie mam pewności czy po założeniu nowej stacyjki w ogóle odpalę auto. Robiłem wstępny rekonesans w tej sprawie i pojawiają się różne wersje rozwiązania problemu. Czy wystarczy przełożenie grotu od zakupionego zestawu do oryginalnej obudowy?
Pozdrawiam
Pewien czas temu w moim golfie awarii uległa stacyjka. Klucz nie przekręcał się ani do pozycji odblokowania kierownicy, ani do zapłonu. Rozebrałem kolumnę kierownicy, wyciągnąłem stacyjkę i zamówiłem nowy komplet, tj. stacyjkę z korpusem i wkładem, dwa kluczyki i kostkę.
W związku z tym, mam pytanie. Czy po montażu zamówionego zestawu czeka mnie kodowanie kluczy od nowego zestawu? Chodzi o kwestie immobilisera, gdyż nie mam pewności czy po założeniu nowej stacyjki w ogóle odpalę auto. Robiłem wstępny rekonesans w tej sprawie i pojawiają się różne wersje rozwiązania problemu. Czy wystarczy przełożenie grotu od zakupionego zestawu do oryginalnej obudowy?
Pozdrawiam