Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
#289629
Mam to już typ zamka jaki powinien być w moim aucie 3D1837016AC:
1 zasilanie obu silników (plus i masa)
2 zasilanie silnika (plus i masa)
9 zasilanie silnika (plus i masa)
V57 to silnik centralnego zamka a ten drugi jest od ryglowania
Czemu na obu pinach jest plus i masa - bo tutaj zmienia się polaryzacja w zależności od tego czy silnik kręci w lewo czy prawo
Najpierw zamyka V168 a później ten drugi przy zamykaniu z kluczyka lub pilota. Przy zamykaniu z guzika od środka zamyka tylko V57.
3 sygnał o położeniu zamka - odblokowany, zablokowany, zaryglowane. Tutaj trzy stany: nie ma nic,jest masa, masa przez rezystor.
4 sygnał o otwarciu lub zamknięciu drzwi
5 -nie podłączony
6 -nie podłączony
7 -nie podłączony
8 -masa
Przewód czerwony -Czujnik otwarcia drzwi F3 (masa) w zamku przełącznik
Przewód niebieski -Czujnik otwarcia drzwi F3 w zamku przełącznik.
:roll:
Problem dotyczy zmieników oryginałów zamków np zamykasz od wewnątrz auto i masz błędy.
A to tylko zła kombinacja połączeń w zamku -tanim zamienniku.
Ten temat zmęczyłem na innym forum.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3918998-30.html
Jak ktoś zamierza kupować zamek lub naprawiać proponuje się zapoznać z tym tematem -milej lektury.
Dowiecie się wszystkiego o zamku 3D1837016AC do Golfa V oraz zamiennikach itp.
:!: