Sprawdziłem klasycznym termometrem rtęciowym. A oto wyniki:)
Od początku skupiłem się na tych dwóch pozycjach menu:
Kod: Zaznacz cały1 – 0 Internal Temperature °C
1 – 1 External Temperature °C
Oczywiste wydawało się, że 1-0 będzie temperaturą wewnątrz auta, ale pokazywało zawyżoną temperaturę.
Dodatkowo temperatura pod 1-1 (teoretycznie temperatura na zewnątrz auta) nie zgadzała się z tą pokazywaną na MFA.
Wtedy zdałem sobie sprawę, że opatrzenie zrozumiałem te opisy. Należy je rozumieć w sposób następujący:
Kod: Zaznacz cały1 – 0 Temperatura wewnątrz systemu Climatronic °C
1 – 1 Temperatura na zewnątrz systemu Climatronic (czyli temperatura wewnątrz auta!) °C
W trakcie pomiarów zdarzała się różnica rzędu 0,5 - 1 °C względem termometru tradycyjnego.
Temperatura na zewnątrz auta natomiast jest pokazywana pod tą pozycją:
Podsumowując, aby sprawdzić temperaturę wewnętrzną auta trzeba wejść w menu serwisowe, a później używając pokrętła po lewej i po środku ustawić, aby na lewym wyświetlaczu była wartość "011". W prawym wyświetlaczu pokaże się temperatura.
Generalnie są to trzy kliknięcia
1 - tryb serwisowy, 2 - przekręcenie lewego pokrętła o jeden "ząbek" w prawo, 3 - przekręcenie środkowego pokrętła o jeden "ząbek" w prawo.
Dzięki dla kolegi Wojti60 za naprowadzenie